Festileaks Festival Draft XII: Jubileumdraft

4u of 6u?

  • 4

    Stemmen: 8 50,0%
  • 6

    Stemmen: 8 50,0%

  • Totaal aantal stemmers
    16
  • Opiniepeiling gesloten .

Oasiss

Subheadliner
4 okt 2016
4.233
4.504
Beste festivalgangers,

Met spijt moeten we jullie informeren dat My Chemical Romance hun langverwachte optreden op vrijdag op het Main Stage heeft moeten annuleren. Maar we hebben geweldig nieuws! We hebben A Perfect Circle weten te strikken als waardige vervanging om het podium te laten rocken!

Als gevolg van deze wijziging schuift Warhaus een plekje op in de line-up op vrijdag op het Main Stage. We zijn ervan overtuigd dat zij de sfeer net zo zullen laten bruisen!

Maar dat is nog niet alles! We hebben ook twee nieuwe namen die we graag met jullie willen delen. Op vrijdag zal Tamino het tweede podium betreden, en op zaterdag hebben we de eer om Robyn te verwelkomen op datzelfde podium.

Het Spectrum Sound Festival wordt alleen maar beter, met een line-up die blijft verrassen en verbluffen. Bereid je voor op een weekend vol muzikale ontdekkingen en onvergetelijke momenten!

We kunnen niet wachten om jullie allemaal te zien op het festivalterrein.

Bekijk bijlage 8112
Bekijk bijlage 8113
Bekijk bijlage 8114

Vrijdag

Main: X - X - A Perfect Circle - Warhaus - Pulp - The Strokes - Oasis
Stage 2: X - X - Tamino - Gabriels - David Byrne - Ben Howard
Tent 1: X - X - X - X - X - Mogwai
Tent 2: ---

Zaterdag

Main: X - X - Flogging Molly - Glass Animals - M83 - Placebo - Depeche Mode
Stage 2: X - X - X - Robyn - Underworld - Soulwax
Tent 1: X - X - X - X - X - Cigarettes After Sex
Tent 2: ---

Zondag

Main: X - X - X - Ellie Goulding - Nightwish - The XX - Taylor Swift
Stage 2: X - X - X - CHVRCHES - Limp Bizkit - Pet Shop Boys
Tent 1: X - X - X - X - X - Loyle Carner
Tent 2: ---

@Lion @InsaniTiny
Robyn had ik al.

edit: never mind, was al gespot.,
 

Paddy

Headliner
16 dec 2014
6.166
4.309
📢 Belangrijke Update: Wijzigingen in de Line-up van Spectrum Sound Festival! 📢

Beste festivalvrienden,

We moeten jullie helaas op de hoogte brengen van enkele veranderingen in de line-up van Spectrum Sound Festival.

Ten eerste, we betreuren het ten zeerste om aan te kondigen dat de band Warhaus om persoonlijke redenen niet kan optreden op ons festival. We begrijpen en respecteren hun situatie volledig en wensen hen het allerbeste toe. Als hun vervanger hebben we echter de ongelooflijke 3 Doors Down weten te boeken, die ongetwijfeld het podium zullen laten schudden met hun energieke optreden!

Daarnaast moeten we ook mededelen dat Robyn heeft besloten om elders te schitteren, wat betekent dat ze haar optreden op ons festival heeft geannuleerd. Gelukkig hebben we een fantastische vervanger gevonden in Paradise Lost, die klaar staat om het publiek te betoveren met hun geweldige muziek!

Ondanks deze wijzigingen blijven we vastberaden om jullie een onvergetelijke festivalervaring te bezorgen, met een line-up die barst van talent en diversiteit.

Dank voor jullie begrip en blijf op de hoogte van verdere updates.

Tot ziens op Spectrum Sound Festival!
Wel jammer dat je dan Paradise lost laat vervangen. Die stond toch hoog op mijn lijstje.
 

warriorandweirdo

Geliefde act
8 nov 2017
1.677
2.323
Als @Paddy een icoon uit de filmmuziek aankondigt, dan kunnen wij niet anders dan volgen. Zij het met een iets jongere variant. Internationale faam verkreeg hij met zijn soundtrack voor de absolute parel van HBO, Game Of Thrones. Maar dat is natuurlijk niet het enige wat deze klasbak gecomponeerd heeft, want wat te denken van films en series als: Iron Man, Westworld, Eternals en Prison Break? Maak je klaar voor een avontuur door het oeuvre van deze multi-instrumentalist, tijdens zijn concert op ons 'Amphitheatre' op zondag: Ramin Djawadi!


Reeds aangekondigd zijn voor vrijdag 28 juni: Bob Marley & The Wailers, Childish Gambino, Massive Attack, Ayreon, Tracy Chapman, Elliott Smith en Lankum, voor zaterdag 29 juni: Nirvana, Grinderman, Faith No More, Moloko, Them Crooked Vultures, Joe Hisaishi, The Band, Jefferson Airplane en Low en voor zondag 30 juni: Radiohead, Stormzy, Tom Waits, Brian Eno & Baltic Sea Philharmonic, Vampire Weekend, CAN, Ramin Djawadi, Wet Leg, Band Of Horses, The Mountain Goats en Grian Chatten.

@Koekdoos
@Sjaak Wit
 

InsaniTiny

Gouden Tip
5 jan 2023
320
947
Nog even mijn volledige aankondiging:

Zelf ben ik fan geworden van deze band toen de lineup nog volledig anders was. Maar gelukkig is aan het concept sinds die tijd weinig veranderd. Nog steeds maken ze unieke folk-metal met meer instrumenten dan je kan tellen. Een keltische harp in een metal nummer? Zeker wel!

Eluveitie
Aankondiging 27.jpg

 
  • Leuk
  • On fire
Waarderingen: RubenJS, Paddy en Brian

Thisso

Sunset slot
Sfeerbeheer
6 mrt 2016
2.179
2.999
Ah dat is even helemaal langs mij heen gegaan dat ze al regelmatig heeft afgezegd. Toen ik haar zag in Brussel geen problemen paar jaar terug.
Maar als zij effectief die reputatie heeft, vind ik dat verder helemaal prima voor deze draft. Op een zekere manier past het zelfs bij mijn concept, zal binnenkort wel duidelijk worden :devilish:
 
  • Haha
Waarderingen: RubenJS en Brian

Gebruikers die dit onderwerp bekijken