Festileaks Festival Draft XII: Jubileumdraft

4u of 6u?

  • 4

    Stemmen: 8 50,0%
  • 6

    Stemmen: 8 50,0%

  • Totaal aantal stemmers
    16
  • Opiniepeiling gesloten .

Sjakie de Wit

Geliefde act
17 feb 2014
1.801
2.427
Ah dat is even helemaal langs mij heen gegaan dat ze al regelmatig heeft afgezegd. Toen ik haar zag in Brussel geen problemen paar jaar terug.
Maar als zij effectief die reputatie heeft, vind ik dat verder helemaal prima voor deze draft. Op een zekere manier past het zelfs bij mijn concept, zal binnenkort wel duidelijk worden :devilish:
Ik zie de rode draad wel inderdaad, met Frank Ocean op je line up. :LOL:
 
  • Haha
  • Leuk
Waarderingen: Paddy en Thisso

Yannick

Droomheadliner
23 apr 2015
11.010
6.406
De enige rode draad in mijn affiche is dat ik mensen boos maak met dat ik hun acts weg gris. 😈😈
 

MadMandra27

Support act
23 aug 2022
849
1.078
Het volgende elektronische muziekduo uit Manchester zal James Blake net voorafgaan in de Chalet Chaleureux op zaterdag.

IMG_2491.jpeg

Met classics als Gabriel en Górecki heeft Lamb al hun weg in de annalen van de muziekgeschiedenis gevonden. Producer Andy Barlow zorgt ervoor dat zangeres Lou Rhodes kan schitteren met haar engelenstem. Kortom, het perfecte recept voor een magisch optreden!


Next: @RubenJS @Brian
 
  • Leuk
Waarderingen: InsaniTiny en Koekdoos

RubenJS

Support act
18 feb 2023
878
2.593
Na Froukje, mogen we nu ook S10 aankondigen!

ab6761610000e5ebc7ca112c3d68822ddf262636


@Brian @Yannick
 

Thisso

Sunset slot
Sfeerbeheer
6 mrt 2016
2.250
3.171
Nu we stilletjes aan richting het einde gaan toch al begonnen aan een eerste clashfinder. Ik hoor graag of er dingen zijn die ik niet correct inschat en hoger (of lager) moeten. Idee is momenteel een hoofdpodium en drie podia die vrij gelijkaardige grootte zullen hebben maar een andere idee achter zit.

Main: Rihanna - Kali Uchis - X - NewJeans - George Clanton - X
O: Mac DeMarco - X - X - X - X - X
S: Darkside - X - Rick Astley and Blossoms play The Smiths - X - X - X
M: Sufjan Stevens - Better Oblivion Community Center - X - X - X - X

Main: Frank Ocean - Björk - X - X - X - X
O: D'Angelo - X - Herbie Hancock - X - X - X
S: X - X - Quasimoto - X - X - X
M: Fiona Apple - The Good, The Bad & The Queen - X - X - X - X

Main: X - OutKast - Bleachers - Clairo - X - X
O: SAULT - X - Sampha - The Internet - X - X
S: M.I.A. - X - X - X - X - X
M: The Microphones - Fishmans - Parannoul - X - X - X

Despacio All Weekend Long
 

Thisso

Sunset slot
Sfeerbeheer
6 mrt 2016
2.250
3.171
@ThijsDB Mac deMarco op dezelfde spot als Sufjan en D'Angelo voelt wat gek aan, maar ziet er verder goed uit.
Klopt. Ik zou Sufjan zelf veel groter inschatten maar ik wou hem op dezelfde plek op hetzelfde podium zetten als Fiona en The Microphones. Uit schrik de dag wat te sterk te maken Mac DeMarco als kleinere naam op die spot gezet, maar kan wellicht een plekje naar beneden.
 

Yannick

Droomheadliner
23 apr 2015
11.010
6.406
Nu we stilletjes aan richting het einde gaan toch al begonnen aan een eerste clashfinder. Ik hoor graag of er dingen zijn die ik niet correct inschat en hoger (of lager) moeten. Idee is momenteel een hoofdpodium en drie podia die vrij gelijkaardige grootte zullen hebben maar een andere idee achter zit.

Main: Rihanna - Kali Uchis - X - NewJeans - George Clanton - X
O: Mac DeMarco - X - X - X - X - X
S: Darkside - X - Rick Astley and Blossoms play The Smiths - X - X - X
M: Sufjan Stevens - Better Oblivion Community Center - X - X - X - X

Main: Frank Ocean - Björk - X - X - X - X
O: D'Angelo - X - Herbie Hancock - X - X - X
S: X - X - Quasimoto - X - X - X
M: Fiona Apple - The Good, The Bad & The Queen - X - X - X - X

Main: X - OutKast - Bleachers - Clairo - X - X
O: SAULT - X - Sampha - The Internet - X - X
S: M.I.A. - X - X - X - X - X
M: The Microphones - Fishmans - Parannoul - X - X - X

Despacio All Weekend Long
Als je Björk kiest, laat haar dan ook headlinen smh. Ook gewoon, OutKast is bij mijn weten gewoon een headliner evenals D'Angelo en in mindere mate Sufjan en Fiona Apple. Tenzij het de bedoeling is dat er twee mainstages zijn ofzo? Ik begrijp dat men hier en daar wat overboard gaat, maar komaan..

Ik herinner me een heel dispuut over Despacio dat een heel weekend zou spelen in een andere draft waarin ik ze koos, toen mocht dat niet? Nu wel?
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken