Festileaks Festival Draft XII: Jubileumdraft

4u of 6u?

  • 4

    Stemmen: 8 50,0%
  • 6

    Stemmen: 8 50,0%

  • Totaal aantal stemmers
    16
  • Opiniepeiling gesloten .

Brian

Headliner
Sfeerbeheer
16 jun 2015
5.332
6.550
Een plasje? šŸ˜³
De 25 vreselijkste managementwoorden en hun betekenis
  1. Plasje, ergens je plasje over doen: een bijdrage leveren of je mening geven. ā€˜Zet mij ook maar even in de CC, zodat ik daar nog even mijn plasje over kan doenā€™. Hier bedoelen mensen mee dat ze ergens naar gaan kijken en hun feedback erop gaan geven.
 

RubenJS

Support act
18 feb 2023
856
2.509
ƉƩn van mij favoriete bands die ik afgelopen jaar voor het eerst heb mogen zien op Pukkelpop en daarna nog in de Trix in Antwerpen. Bij deze band is de frontgirl gelijk de drumster, ze mist geen uithaal en de show zit heerlijk in elkaar.

All along
She was there whenever I was alone
She was there whenever, all along
She was there whenever, she came across

BRUTUS


Bekijk bijlage 7660

@Martijn @MadMandra27
Shit, dacht dat deze nog beschikbaar was.
 
  • Confetti
Waarderingen: Royke

Dr. Hannibal

Headliner
24 nov 2013
5.415
6.095
Op Werchter zou APC hoogstens op de plek van Parkway Drive staan.
De grootte van Warhaus kan ik moeilijk inschatten, maar APC als (3e of) 4e naam van de 7 vind ik best verdedigbaar.
Mja wellicht. Die verschillen tussen Graspop en Werchter posities maken een goede inschatting maken wel lastig. Want zou dan niet ook hetzelfde gelden voor MCR? Afsluiter 2e mainstage op Graspop, stuk lager op Werchter? Ik had daar geen hele sterke mening over, maar dat gaf nogal wat heisa, en in mijn ogen is APC van vergelijkbaar formaat, vandaar dat ik er van opkijk dat dit nu de oplossing is.
 

Brian

Headliner
Sfeerbeheer
16 jun 2015
5.332
6.550
Mja wellicht. Die verschillen tussen Graspop en Werchter posities maken een goede inschatting maken wel lastig. Want zou dan niet ook hetzelfde gelden voor MCR? Afsluiter 2e mainstage op Graspop, stuk lager op Werchter? Ik had daar geen hele sterke mening over, maar dat gaf nogal wat heisa, en in mijn ogen is APC van vergelijkbaar formaat, vandaar dat ik er van opkijk dat dit nu de oplossing is.
Derde naam (een na laatste) op Pinkpop 2018 van het tweede podium. Ik denk dat dit wel een goede vergelijking is. Ik schat MCR een stuk hoger in zelf (qua positie innemen, totaal niet qua muziek laat dat duidelijk zijn XD). Omdraaien met Warhaus en daarna nog 3 namen op het hoofdpodium lijkt mij zelf niet heel erg verkeerd qua positie.
 
  • Leuk
Waarderingen: Paddy en Dr. Hannibal

Dr. Hannibal

Headliner
24 nov 2013
5.415
6.095
Derde naam (een na laatste) op Pinkpop 2018 van het tweede podium. Ik denk dat dit wel een goede vergelijking is. Ik schat MCR een stuk hoger in zelf (qua positie innemen, totaal niet qua muziek laat dat duidelijk zijn XD). Omdraaien met Warhaus en daarna nog 3 namen op het hoofdpodium lijkt mij zelf niet heel erg verkeerd qua positie.
Ja MCR zal wel meer mainstream appeal hebben, waardoor het verschil tussen posities op metal festivals en posities om mainstream festivals bij hen wat kleiner zal zijn dan bij APC of PWD. Ik denk dat daar mijn verwarring zit. Dan sluit ik mij verder aan bij wat je zegt.
 
  • Leuk
Waarderingen: Brian

Koekdoos

Headliner
22 okt 2018
5.778
7.612
4! Ronde 27 - 28 - 29 - 30. Ik hoop dat dit e een beetje rust brengt ;)

Voor mij ideaal om de tweede dag compleet te maken en nog met een verrassing voor de laatste uit de hoge hoed te komen :)

Gelukkig heb je al je headliners al toch? :LOL:
 

Koekdoos

Headliner
22 okt 2018
5.778
7.612
Mja wellicht. Die verschillen tussen Graspop en Werchter posities maken een goede inschatting maken wel lastig. Want zou dan niet ook hetzelfde gelden voor MCR? Afsluiter 2e mainstage op Graspop, stuk lager op Werchter? Ik had daar geen hele sterke mening over, maar dat gaf nogal wat heisa, en in mijn ogen is APC van vergelijkbaar formaat, vandaar dat ik er van opkijk dat dit nu de oplossing is.

APC was wel afsluiter, maar niet de grootste van die dag naast Ozzy en Priest
 

Dr. Hannibal

Headliner
24 nov 2013
5.415
6.095
APC was wel afsluiter, maar niet de grootste van die dag naast Ozzy en Priest
Sure, ik zeg ook nergens dat ze de grootste van de dag waren. En MCR zou op Graspop ook niet groter zijn dan Ozzy en Priest lijkt me. Dus dat blijft voor mij heel vergelijkbaar aanvoelen. Het verschil zit hem vooral in hoe de grootte van die bands zich vertaalt naar een mainstream festival denk ik.
 
  • Leuk
Waarderingen: Koekdoos

WesleyNoH

Support act
28 nov 2015
1.091
2.314
Alles is weer bijgewerkt, we zitten idd momenteel in ronde 27 bij @InsaniTiny
@WesleyNoH , voor jouw 2 kleine mededelingen: Warhaus staat niet in de lijst met mogelijkheden zoals @Sjaak Wit al zei. Verder is Robyn in ronde 6 al gekozen door Oasiss.

Voor de rest gaat alles eigenlijk helemaal goed. Ik ga proberen even na te denken over hoe ik het kan/wil gaan doen met de eindpresentaties en wanneer.

Warhaus lijkt me een fout vanuit organisatie, want deze band werd al wel in het verleden geboekt.
Dus zou gewoon in de Excel moeten staan?
 

Lion

Support act
7 mrt 2017
787
1.628
Warhaus lijkt me een fout vanuit organisatie, want deze band werd al wel in het verleden geboekt.
Dus zou gewoon in de Excel moeten staan?
Zo te zien is hij meerdere keren als vrije keuze gekozen, maar nooit exclusief geboekt, waardoor hij niet in de lijst staat.
 
  • Leuk
Waarderingen: MadMandra27

Koekdoos

Headliner
22 okt 2018
5.778
7.612
Warhaus lijkt me een fout vanuit organisatie, want deze band werd al wel in het verleden geboekt.
Dus zou gewoon in de Excel moeten staan?

In de exclusieve keuze ook? Want de vrije keuzes staan niet in de lijst. Ik zie zo snel niet Warhaus als exclusieve boeking in een van de eerdere drafts via de zoekfunctie
 

Sjakie de Wit

Geliefde act
17 feb 2014
1.611
2.096
Duidelijk!
@Lion Mogen we dit soort bands wel boeken in onze vrije keuze?
Draft specifieke regels:
1.
Je mag alleen artiesten kiezen die al eens gekozen zijn. Om dit voor iedereen redelijk fijn te houden heb ik een Excel-bestand gemaakt met alle artiesten (dit was de reden dat het zo lang duurde). Deze ga ik in Google Drive uploaden. De link naar dit bestand zal ik in Ć©Ć©n van de posts hieronder plaatsen. Ik ga er natuurlijk voor zorgen dat verder niemand dit kan bewerken.
 
  • Leuk
Waarderingen: MadMandra27

Royke

Support act
Sfeerbeheer
2 jul 2018
762
1.275
Duidelijk!
@Lion Mogen we dit soort bands wel boeken in onze vrije keuze?
Nee, de bedoeling is ook in de vrije keuze om alleen uit de lijst der lijsten te kiezen. Ik zal hier nog een keer de link zetten!


Ik zal als alle exclusieve acts gekozen de filter zo zetten dat alleen de nog niet gekozen acts te zien blijven.
 
  • Leuk
Waarderingen: MadMandra27 en Paddy

WesleyNoH

Support act
28 nov 2015
1.091
2.314
šŸ“¢ Belangrijke Update: Wijzigingen in de Line-up van Spectrum Sound Festival! šŸ“¢

Beste festivalvrienden,

We moeten jullie helaas op de hoogte brengen van enkele veranderingen in de line-up van Spectrum Sound Festival.

Ten eerste, we betreuren het ten zeerste om aan te kondigen dat de band Warhaus om persoonlijke redenen niet kan optreden op ons festival. We begrijpen en respecteren hun situatie volledig en wensen hen het allerbeste toe. Als hun vervanger hebben we echter de ongelooflijke 3 Doors Down weten te boeken, die ongetwijfeld het podium zullen laten schudden met hun energieke optreden!

Daarnaast moeten we ook mededelen dat Robyn heeft besloten om elders te schitteren, wat betekent dat ze haar optreden op ons festival heeft geannuleerd. Gelukkig hebben we een fantastische vervanger gevonden in Paradise Lost, die klaar staat om het publiek te betoveren met hun geweldige muziek!

Ondanks deze wijzigingen blijven we vastberaden om jullie een onvergetelijke festivalervaring te bezorgen, met een line-up die barst van talent en diversiteit.

Dank voor jullie begrip en blijf op de hoogte van verdere updates.

Tot ziens op Spectrum Sound Festival!
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken