Festileaks Festival Draft XII: Jubileumdraft

4u of 6u?

  • 4

    Stemmen: 8 50,0%
  • 6

    Stemmen: 8 50,0%

  • Totaal aantal stemmers
    16
  • Opiniepeiling gesloten .

WesleyNoH

Support act
28 nov 2015
1.091
2.314
Beste festivalgangers,

Met spijt moeten we jullie informeren dat My Chemical Romance hun langverwachte optreden op vrijdag op het Main Stage heeft moeten annuleren. Maar we hebben geweldig nieuws! We hebben A Perfect Circle weten te strikken als waardige vervanging om het podium te laten rocken!

Als gevolg van deze wijziging schuift Warhaus een plekje op in de line-up op vrijdag op het Main Stage. We zijn ervan overtuigd dat zij de sfeer net zo zullen laten bruisen!

Maar dat is nog niet alles! We hebben ook twee nieuwe namen die we graag met jullie willen delen. Op vrijdag zal Tamino het tweede podium betreden, en op zaterdag hebben we de eer om Robyn te verwelkomen op datzelfde podium.

Het Spectrum Sound Festival wordt alleen maar beter, met een line-up die blijft verrassen en verbluffen. Bereid je voor op een weekend vol muzikale ontdekkingen en onvergetelijke momenten!

We kunnen niet wachten om jullie allemaal te zien op het festivalterrein.

Spectrum Sound (4).png
Spectrum Sound (5).png
Spectrum Sound (6).png

Vrijdag

Main: X - X - A Perfect Circle - Warhaus - Pulp - The Strokes - Oasis
Stage 2: X - X - Tamino - Gabriels - David Byrne - Ben Howard
Tent 1: X - X - X - X - X - Mogwai
Tent 2: ---

Zaterdag

Main: X - X - Flogging Molly - Glass Animals - M83 - Placebo - Depeche Mode
Stage 2: X - X - X - Robyn - Underworld - Soulwax
Tent 1: X - X - X - X - X - Cigarettes After Sex
Tent 2: ---

Zondag

Main: X - X - X - Ellie Goulding - Nightwish - The XX - Taylor Swift
Stage 2: X - X - X - CHVRCHES - Limp Bizkit - Pet Shop Boys
Tent 1: X - X - X - X - X - Loyle Carner
Tent 2: ---

@Lion @InsaniTiny
 

Yannick

Droomheadliner
23 apr 2015
10.947
6.197
Switch Tamino en Gabriels, Wes. APC is ook echt wel echt een grote naam, zou die ook verwisselen met Warhaus. :)
 
  • Leuk
Waarderingen: Dr. Hannibal

Brian

Headliner
Sfeerbeheer
16 jun 2015
5.332
6.546
Even voor mijn statistieken. Er zitten nu in ronde 27 toch?
 

Lion

Support act
7 mrt 2017
785
1.624
Poeh, moet wel zeggen dat mijn spring en pit conditie toen niet je van het was. Het ging maar door en ik was compleet gesloopt.
Het hield inderdaad niet op en het werd zelfs alleen maar meer. Ik ben op een gegeven moment ook wel naar achteren gevlucht, haha.
 

Sjakie de Wit

Geliefde act
17 feb 2014
1.604
2.087
Beste festivalgangers,

Met spijt moeten we jullie informeren dat My Chemical Romance hun langverwachte optreden op vrijdag op het Main Stage heeft moeten annuleren. Maar we hebben geweldig nieuws! We hebben A Perfect Circle weten te strikken als waardige vervanging om het podium te laten rocken!

Als gevolg van deze wijziging schuift Warhaus een plekje op in de line-up op vrijdag op het Main Stage. We zijn ervan overtuigd dat zij de sfeer net zo zullen laten bruisen!

Maar dat is nog niet alles! We hebben ook twee nieuwe namen die we graag met jullie willen delen. Op vrijdag zal Tamino het tweede podium betreden, en op zaterdag hebben we de eer om Robyn te verwelkomen op datzelfde podium.

Het Spectrum Sound Festival wordt alleen maar beter, met een line-up die blijft verrassen en verbluffen. Bereid je voor op een weekend vol muzikale ontdekkingen en onvergetelijke momenten!

We kunnen niet wachten om jullie allemaal te zien op het festivalterrein.

Bekijk bijlage 8112
Bekijk bijlage 8113
Bekijk bijlage 8114

Vrijdag

Main: X - X - A Perfect Circle - Warhaus - Pulp - The Strokes - Oasis
Stage 2: X - X - Tamino - Gabriels - David Byrne - Ben Howard
Tent 1: X - X - X - X - X - Mogwai
Tent 2: ---

Zaterdag

Main: X - X - Flogging Molly - Glass Animals - M83 - Placebo - Depeche Mode
Stage 2: X - X - X - Robyn - Underworld - Soulwax
Tent 1: X - X - X - X - X - Cigarettes After Sex
Tent 2: ---

Zondag

Main: X - X - X - Ellie Goulding - Nightwish - The XX - Taylor Swift
Stage 2: X - X - X - CHVRCHES - Limp Bizkit - Pet Shop Boys
Tent 1: X - X - X - X - X - Loyle Carner
Tent 2: ---

@Lion @InsaniTiny
Ik zie nu trouwens pas dat je Warhaus hebt, maar die staan volgens mij niet op de lijst?
 

Dr. Hannibal

Headliner
24 nov 2013
5.413
6.087
Switch Tamino en Gabriels, Wes. APC is ook echt wel echt een grote naam, zou die ook verwisselen met Warhaus. :)
APC sloot op Graspop gewoon een mainstage af ja. Ik vind het een heerlijke boeking, maar twijfelachtig of ze kleiner dan MCR zijn imo.
 

Yannick

Droomheadliner
23 apr 2015
10.947
6.197
Voorlopig aangekondigd:
(edit, klopt dit qua namen van groot naar klein een beetje?)

Prince / Led Zeppelin / Black Sabbath
Tame Impala / Aphex Twin
HAIM / GOJIRA / Khruangbin / Run The Jewels
Turnstile / Little Simz / King Krule / Mastodon
Sleep / Burial / Young Fathers / Weyes Blood
Swans / Explosions In The Sky / Wolf Alice

Volcano Choir / Natalia Lafourcade / Sunn O)))
Autechre/ Kikagaku Moyo / Chat Pile
Kan iemand effe checken hoe dit qua rangschikking is van grote namen naar kleine, klopt dit wat? Ik twijfel om het in één rats te doen of dag per dag indeling op de affiche. Laatste lijkt me in de meeste gevallen wel altijd duidelijker.
 

Paddy

Headliner
16 dec 2014
6.186
4.339
APC sloot op Graspop gewoon een mainstage af ja. Ik vind het een heerlijke boeking, maar twijfelachtig of ze kleiner dan MCR zijn imo.
Op Werchter zou APC hoogstens op de plek van Parkway Drive staan.
De grootte van Warhaus kan ik moeilijk inschatten, maar APC als (3e of) 4e naam van de 7 vind ik best verdedigbaar.
 

Royke

Support act
Sfeerbeheer
2 jul 2018
761
1.274
Alles is weer bijgewerkt, we zitten idd momenteel in ronde 27 bij @InsaniTiny
@WesleyNoH , voor jouw 2 kleine mededelingen: Warhaus staat niet in de lijst met mogelijkheden zoals @Sjaak Wit al zei. Verder is Robyn in ronde 6 al gekozen door Oasiss.

Voor de rest gaat alles eigenlijk helemaal goed. Ik ga proberen even na te denken over hoe ik het kan/wil gaan doen met de eindpresentaties en wanneer.
 
  • Leuk
Waarderingen: MadMandra27 en Yannick

Brian

Headliner
Sfeerbeheer
16 jun 2015
5.332
6.546
Kan iemand effe checken hoe dit qua rangschikking is van grote namen naar kleine, klopt dit wat? Ik twijfel om het in één rats te doen of dag per dag indeling op de affiche. Laatste lijkt me in de meeste gevallen wel altijd duidelijker.
Laatste is altijd duidelijker. Lijkt mij btw helemaal prima als in geheel. Als je wil mag je me de dagindelingen wel doorsturen hoor, doe ik er een plasje over ;)
 
  • Leuk
Waarderingen: Yannick

Brian

Headliner
Sfeerbeheer
16 jun 2015
5.332
6.546
Oei, zitten we al zo ver??? Dan moet ik nog even wikken en wegen welke drie acts ik nog ga aankondigen.
4! Ronde 27 - 28 - 29 - 30. Ik hoop dat dit e een beetje rust brengt ;)

Voor mij ideaal om de tweede dag compleet te maken en nog met een verrassing voor de laatste uit de hoge hoed te komen :)
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken