Festileaks Festival Draft XII: Jubileumdraft

4u of 6u?

  • 4

    Stemmen: 8 50,0%
  • 6

    Stemmen: 8 50,0%

  • Totaal aantal stemmers
    16
  • Opiniepeiling gesloten .

Royke

Support act
Sfeerbeheer
2 jul 2018
779
1.302
Grapje Yannick, ik zou er een kaartje voor kopen hoor ❤️
Daarover gesproken!

Zodra de laatste naam is ingediend, mogen jullie mij de laatste 30 namen voor de vrije keuze per dm delen. De eerste persoon die het opstuurt zal ik mijn lijst naar terugsturen (ben alleen nu nog niet zo ver). Op deze manier kan niemand bij elkaar afkijken. Deadline hiervoor is zaterdag 2 maart 23.59.

Zondag 3 maart mag iedereen de poster online gooien.

Van maandag 4 maart tm zondag 10 maart mag iedereen kaartjes kopen/ stemmen. Hiervoor geldt dat iedereen 3 weekendtickets mag kopen, en 2 dagtickets. Kaartjes verkoop gaat ook via mijn dm.

Maandag 11 maart volgt de uitslag (als ik dan niet te brak ben)!

Het overzicht van alle boekingen op pagina 1 en in de excel-file zullen dan bijgewerkt zijn.

Tot slot kijk ik erg uit naar jullie invullingen van de dagindelingen, de poster en eventuele verdere uitwerking van jullie concept!

Ook niet deelnemers mogen t.z.t. natuurlijk kaartjes kopen!
 

Brian

Headliner
Sfeerbeheer
16 jun 2015
5.445
6.851
Moet even kijken. Mijn vrouw is gestart met een behandeltraject. Dat in combi met mijn werk en de kinderen, maakt dat mijn tijd en energie soms ergens anders aan opgaan. Mocht ik in de knel komen, laat ik het wel weten.
Damn, sterkte!
 

Royke

Support act
Sfeerbeheer
2 jul 2018
779
1.302
Moet even kijken. Mijn vrouw is gestart met een behandeltraject. Dat in combi met mijn werk en de kinderen, maakt dat mijn tijd en energie soms ergens anders aan opgaan. Mocht ik in de knel komen, laat ik het wel weten.
Zeer begrijpelijk!

Heel veel sterkte!
 

Oasiss

Subheadliner
4 okt 2016
4.356
4.723
Moet even kijken. Mijn vrouw is gestart met een behandeltraject. Dat in combi met mijn werk en de kinderen, maakt dat mijn tijd en energie soms ergens anders aan opgaan. Mocht ik in de knel komen, laat ik het wel weten.
Veel sterkte gewenst!
 
  • Leuk
Waarderingen: Bob105

warriorandweirdo

Geliefde act
8 nov 2017
1.739
2.420
Aha, dus de vrije keuzes moeten ook uit de lijst komen?
de bedoeling is ook in de vrije keuze om alleen uit de lijst der lijsten te kiezen. Ik zal hier nog een keer de link zetten!


Ik zal als alle exclusieve acts gekozen de filter zo zetten dat alleen de nog niet gekozen acts te zien blijven.
 
  • Leuk
Waarderingen: Yannick

warriorandweirdo

Geliefde act
8 nov 2017
1.739
2.420
Headliner van ons derde podium op vrijdag is een band die garant staat voor een set vol muzikale krankzinnigheid, onder leiding van de geniale Les Claypool: Primus!


Reeds aangekondigd zijn voor vrijdag 28 juni: Bob Marley & The Wailers, Childish Gambino, Massive Attack, Ayreon, Tracy Chapman, Primus, Elliott Smith en Lankum, voor zaterdag 29 juni: Nirvana, Grinderman, Faith No More, Moloko, Them Crooked Vultures, Joe Hisaishi, The Band, Jefferson Airplane en Low en voor zondag 30 juni: Radiohead, Stormzy, Tom Waits, Brian Eno & Baltic Sea Philharmonic, Vampire Weekend, CAN, Ramin Djawadi, Wet Leg, Band Of Horses, The Mountain Goats en Grian Chatten.

@Paddy
@Tinus101
 
  • Leuk
Waarderingen: InsaniTiny en Koekdoos

Koekdoos

Headliner
22 okt 2018
6.057
8.164
Voor de snelheid: Het Goede Doel

@warriorandweirdo en daarna @Paddy

Bovenstaande band is de tiende act voor de Grafstage. Inmiddels kunnen we ook wel bekend maken dat de laatste twee acts op de Grafstage, net als Slayer, de subheadliners van ons festival zullen zijn! Knallers van formaat van weleer!

Is er leven op Pluto
Kun je dansen op de maan
Is er een plaats tussen de sterren
Waar ik heen kan gaan


Even getwijfeld over België, maar Baspop zal net als de vorige paar edities wederom op het Kroondomein Het Loo te Apeldoorn plaatsvinden!

Oh, en wisten jullie dat jullie dit nummer ook in de setlist kunnen verwachten?
Pepernoten! Pepernoten! Pepernoten! Pepernoten!

 
  • Leuk
Waarderingen: InsaniTiny en Oasiss

Gebruikers die dit onderwerp bekijken