Festileaks Festival Draft XII: Jubileumdraft

4u of 6u?

  • 4

    Stemmen: 8 50,0%
  • 6

    Stemmen: 8 50,0%

  • Totaal aantal stemmers
    16
  • Opiniepeiling gesloten .

MadMandra27

Support act
23 aug 2022
1.157
1.374
De exclusieve ronde sluiten we af met het derde Belgische icoon dat een gouden namiddagspot krijgt op de MadMandra Main. Zondag krijgen we dan Arno, zaterdag Gorki en op vrijdag een recentere band, die helaas wel al meer dan een decennium gestopt is.

IMG_2493.jpeg

Zo werd eind 2012 een hiatus aangekondigd van 1 jaar door frontman Bent Van Looy, dat nu al veel te lang duurt. Dit vonden we als organisatie ook en doorbreken we door Das Pop dus te boeken op ons Zottegems festival. Don't miss out, want wie weet laat het volgende optreden weer meer dan een decennium op zich wachten…


Next: @RubenJS @Brian
 
  • Leuk
Waarderingen: InsaniTiny en Yannick

RubenJS

Support act
18 feb 2023
879
2.595
Als groot voorstander van de fiets presenteer ik met gepaste trots: Bombay Bicycle Club

bbclub-share_opt.jpg


@Brian @Yannick
 

Brian

Headliner
Sfeerbeheer
16 jun 2015
5.721
7.488
All.png


Met trots kunnen we onze tweede dag compleet maken! Mede dankzij deze veelbelovende jonge Britse band.

Vr 14 juni 1985:
Main: The Specials - Kim Wilde - Hall & Oates - Joan Jett & The Blackhearts - Dire Straits
2: 2Belgen - The La's - A Flock of Seagulls - Marc Almond - Marillion
Tent: Youp van 't Hek - Einstürzende Neubauten - Arbeid Adelt! - All About Eve - Pendragon

@Yannick @Oasiss
 

warriorandweirdo

Geliefde act
8 nov 2017
1.886
2.703
Is het eigenlijk de bedoeling dat al onze namen voor het eerst op het festival staan of mag ik ook namen kiezen die bv. al eens gepasseerd zijn op een vorige editie van CITW?
 

Koekdoos

Headliner
22 okt 2018
6.612
8.945
Yes, ben ik zelf ook van plan hoor. Maakt het idd leuker. Al glipt er misschien eens ééntje door de mazen van het net. 😅

Ik ben er zelf gisteren achter gekomen dat ik in draft 3 al eens Paramore heb gehad, maar voor de rest tot nu toe alleen maar first-timers. Paramore is dan ook beschikbaar te ruil, mocht iemand willen.

Maar verder wordt vrijwel alles in de vrije keuze ook voor t eerst geboekt. Behalve de “Best of Baspop”-stage en één andere naam.
 
  • Leuk
Waarderingen: warriorandweirdo

Gebruikers die dit onderwerp bekijken