Festileaks Festival Draft XII: Jubileumdraft

4u of 6u?

  • 4

    Stemmen: 8 50,0%
  • 6

    Stemmen: 8 50,0%

  • Totaal aantal stemmers
    16
  • Opiniepeiling gesloten .

RubenJS

Support act
18 feb 2023
865
2.534
Ben zelf voor de 90% nieuw, 10% al eerder geboekt verhouding gegaan. Meer in de geest dan de letter der wet dus. Gezien het ook geen verplichting is voor zover mij bekend. Betekent ook voor een groot deel boeken buiten mijn bubbel. Wat een aardige uitdaging blijkt, zeker voor de latere namen.
 

Royke

Support act
Sfeerbeheer
2 jul 2018
765
1.280
3. Het zou leuk zijn als je probeert om artiesten te kiezen die je nog niet eerder gekozen hebt. Dit was voor mij helaas alleen teveel werk om bij te gaan houden.
Tadaaa.

Edit: ja ik heb in het beginconcept bijgehouden wie welke artiest al eens had gekozen maar vrij snel daar vanaf gestapt 🤣
 

Yannick

Droomheadliner
23 apr 2015
10.959
6.238
2023-02-28-The-Flaming-Lips-@-The-Commodore-Ballroom-Vancouver-1209.jpg


The Flaming Lips!

@Brian > @RubenJS
 

Brian

Headliner
Sfeerbeheer
16 jun 2015
5.367
6.605
Voor de laatste naam van ons festival hebben we een artiest gestrikt die alle headliners weet te combineren. Even om het geheugen op te frissen. Wat hebben The Beatles - Dire Straits - Queen gemeen? Geen idee?

Wat hebben I Got My Mind Set On You (George Harrison van the Beatles), Money for Nothing en Another One Bites The Dust met elkaar gemeen?




De laatste dag is het tweede podium een grote tent, die wordt afgesloten door een uitgebreid en leuk optreden van iemand die alles kan combineren.

weird.png


Zo 13 juni 1971:
The Beatles
Eric Clapton - Carole King
Cuby + Blizzards - Fela Kuti - America
Arthur Verocai - Hans Dulfer - Johnny "Guitar" Watson - Focus - Lynyrd Skynyrd

Vr 14 juni 1985:
Dire Straits
Joan Jett & The Blackhearts - Marillion
Hall & Oates - Kim Wilde - Marc Almond - The Specials
A Flock of Seagulls - Pendragon - The La's - 2 Belgen - All About Eve - Arbeid Adelt! - Einstürzende Neabauten
Special set: Youp van 't Hek


Za 15 juni 1991:
Queen
Sinéad O'Connor - "Weird Al" Yankovic
Indigo Girls - ? - ? - ?
8x ?


@RubenJS @MadMandra27
 

Koekdoos

Headliner
22 okt 2018
5.866
7.852
Voor de laatste naam van ons festival hebben we een artiest gestrikt die alle headliners weet te combineren. Even om het geheugen op te frissen. Wat hebben The Beatles - Dire Straits - Queen gemeen? Geen idee?

Wat hebben I Got My Mind Set On You (George Harrison van the Beatles), Money for Nothing en Another One Bites The Dust met elkaar gemeen?




De laatste dag is het tweede podium een grote tent, die wordt afgesloten door een uitgebreid en leuk optreden van iemand die alles kan combineren.

weird.png


Zo 13 juni 1971:
The Beatles
Eric Clapton - Carole King
Cuby + Blizzards - Fela Kuti - America
Arthur Verocai - Hans Dulfer - Johnny "Guitar" Watson - Focus - Lynyrd Skynyrd

Vr 14 juni 1985:
Dire Straits
Joan Jett & The Blackhearts - Marillion
Hall & Oates - Kim Wilde - Marc Almond - The Specials
A Flock of Seagulls - Pendragon - The La's - 2 Belgen - All About Eve - Arbeid Adelt! - Einstürzende Neabauten
Special set: Youp van 't Hek


Za 15 juni 1991:
Queen
Sinéad O'Connor - "Weird Al" Yankovic
Indigo Girls - ? - ? - ?
8x ?


@RubenJS @MadMandra27

Daar gaat één van de afsluiters van de Best of Baspop stage. Al heb ik er vrede mee dat jij het bent dan, aangezien jij destijds er ook een (dag?)ticket voor hebt gehaald
 
  • Geweldig
Waarderingen: Brian

Yannick

Droomheadliner
23 apr 2015
10.959
6.238
Dit is ronde 30? Had op zich wel graag nog twee artiesten absoluut willen aankondigen. 😬
 

MadMandra27

Support act
23 aug 2022
782
1.013
Tot slot zijn we aangekomen bij een tweede naam voor de zaterdag in de HipHop Hole. Zo komen we als organisatie heel netjes onze belofte na om reeds 2 namen per dag voor deze stage wereldkundig te maken en deze is een TikTok fenomeen.

IMG_2496.jpeg

Het is oké als je wat later komt, maar toch raden we je aan om tijdig aanwezig te zijn voor deze turbo-injectie aan beats en gevatte lyrics. Marc Rebillet zal de stage in rep en roer zetten, dus wees erbij op de Bevegemse Vijvers!


Next: @Martijn @Royke
 

Yannick

Droomheadliner
23 apr 2015
10.959
6.238
Voorlopige dagindeling, kan altijd nog aangepast worden ofc:

Prince
Gorillaz / Aphex Twin (late night) / Run The Jewels / Blondie
Weyes Blood / Explosions In The Sky / Volcano Choir
Natalia Lafourcade

Led Zeppelin
Tame Impala / HAIM / Turnstile (late night) / Khruangbin
Little Simz / Burial (late night) / Young Fathers / Swans
Autechre / Kikagaku Moyo


Black Sabbath
GOJIRA / The Flaming Lips / Courtney Barnett / Mastodon
King Krule / Sleep / Wolf Alice / Sunn O))) / Chat Pile
 

Sjakie de Wit

Geliefde act
17 feb 2014
1.654
2.161
Voorlopige dagindeling, kan altijd nog aangepast worden ofc:

Prince
Gorillaz / Aphex Twin (late night) / Run The Jewels / Blondie
Weyes Blood / Explosions In The Sky / Volcano Choir
Natalia Lafourcade

Led Zeppelin
Tame Impala / HAIM / Turnstile (late night) / Khruangbin
Little Simz / Burial (late night) / Young Fathers / Swans
Autechre / Kikagaku Moyo


Black Sabbath
GOJIRA / The Flaming Lips / Courtney Barnett / Mastodon
King Krule / Sleep / Wolf Alice / Sunn O))) / Chat Pile
Little Simz zou ik hoger zetten dan HAIM?
 

Sjakie de Wit

Geliefde act
17 feb 2014
1.654
2.161
Op basis van wat zeg je zoiets? :p
Ik meende mij te herinneren(foutief nu ik het nog eens heb opgezocht) dat ik HAIM aan het begin van de dag aan de Main heb zien spelen, DTRH 22.
Little Simz stond dat jaar wat hoger. Maar niet dus, aangezien HAIM gewoon voorlaatste op de main blijkt te zijn te zijn geweest.
 

teunajax

Geliefde act
18 jul 2018
1.789
2.388
Ik kan het na meer dan tien drafts allemaal niet meer bij houden, probeer er wel rekening mee te houden maja.

Heb op basis van de spreadsheets die in gebruikt heb voor vorige drafts een check gedaan, maar als de naam net anders gespeld is in de longlist dan kan er daar ook een tussendoor glippen.
 

Koekdoos

Headliner
22 okt 2018
5.866
7.852
Heb op basis van de spreadsheets die in gebruikt heb voor vorige drafts een check gedaan, maar als de naam net anders gespeld is in de longlist dan kan er daar ook een tussendoor glippen.

Op clashfinder zoeken naar "Baspop" en dan Ctrl + F door alle clashfinders heen werkte voor mij ook wel goed :LOL:

Behalve bij Paramore dan, omdat ik daar eigenlijk niet over twijfelde en gewoon dacht "nooit gekozen"
 
  • Leuk
Waarderingen: Martijn

Gebruikers die dit onderwerp bekijken