Festileaks Festival Draft XII: Jubileumdraft

4u of 6u?

  • 4

    Stemmen: 8 50,0%
  • 6

    Stemmen: 8 50,0%

  • Totaal aantal stemmers
    16
  • Opiniepeiling gesloten .

Royke

Support act
Sfeerbeheer
2 jul 2018
753
1.270
De laatste 45 namen voor de vrije keuze per dm naar mij sturen dus. Ik zal naar Brian mijn lijst naar terugsturen (ben alleen nu nog niet zo ver). Op deze manier kan niemand bij elkaar afkijken (behalve ik maar dat doe ik braaf niet :)). Deadline hiervoor is zaterdag 2 maart 23.59.

Zondag 3 maart mag iedereen de poster online gooien. Hiervoor zal ik een apart topic openen tegen die tijd zodat we de presentaties ook overzichtelijk houden.

Van maandag 4 maart tm zondag 10 maart mag iedereen kaartjes kopen/ stemmen. Hiervoor geldt dat iedereen 3 weekendtickets mag kopen, en 2 dagtickets. Kaartjes verkoop gaat ook via mijn dm. Ook niet deelnemers mogen t.z.t. natuurlijk kaartjes kopen!

Maandag 11 maart volgt de uitslag! (als ik dan niet te brak ben)

Het overzicht van alle boekingen op pagina 1 en in de excel-file zijn bijgewerkt.

Tot slot kijk ik erg uit naar jullie invullingen van de dagindelingen, de poster en eventuele verdere uitwerking van jullie concept!

Zijn de hierboven gestelde deadlines haalbaar? Of hebben we het liever nog eerder?
 

MadMandra27

Dagopener
23 aug 2022
739
966
Ik ben al helemaal klaar, buiten de poster zelf. Dus van mij mag het nog vroeger, maar ik schik me uiteraard 😇
 
  • Leuk
Waarderingen: Royke

Royke

Support act
Sfeerbeheer
2 jul 2018
753
1.270
Er kunnen nog 1.783 acts gekozen worden. Filter staat zo in het Excel-bestand dat je alleen nog de acts ziet die nog NIET gekozen zijn.
 
  • Geweldig
Waarderingen: InsaniTiny

Oasiss

Subheadliner
4 okt 2016
4.238
4.512
De laatste 45 namen voor de vrije keuze per dm naar mij sturen dus. Ik zal naar Brian mijn lijst naar terugsturen (ben alleen nu nog niet zo ver). Op deze manier kan niemand bij elkaar afkijken (behalve ik maar dat doe ik braaf niet :)). Deadline hiervoor is zaterdag 2 maart 23.59.

Zondag 3 maart mag iedereen de poster online gooien. Hiervoor zal ik een apart topic openen tegen die tijd zodat we de presentaties ook overzichtelijk houden.

Van maandag 4 maart tm zondag 10 maart mag iedereen kaartjes kopen/ stemmen. Hiervoor geldt dat iedereen 3 weekendtickets mag kopen, en 2 dagtickets. Kaartjes verkoop gaat ook via mijn dm. Ook niet deelnemers mogen t.z.t. natuurlijk kaartjes kopen!

Maandag 11 maart volgt de uitslag! (als ik dan niet te brak ben)

Het overzicht van alle boekingen op pagina 1 en in de excel-file zijn bijgewerkt.

Tot slot kijk ik erg uit naar jullie invullingen van de dagindelingen, de poster en eventuele verdere uitwerking van jullie concept!

Zijn de hierboven gestelde deadlines haalbaar? Of hebben we het liever nog eerder?
Vanaf 1 maart zit ik ontzettend druk, het zou mij helpen als we misschien vanaf woensdag 28/2 de poster mogen plaatsen.
Misschien dat we dan van woensdag t/m zondag daarvoor nemen en daarna stembussen open?
 

teunajax

Geliefde act
18 jul 2018
1.764
2.345
De laatste 45 namen voor de vrije keuze per dm naar mij sturen dus. Ik zal naar Brian mijn lijst naar terugsturen (ben alleen nu nog niet zo ver). Op deze manier kan niemand bij elkaar afkijken (behalve ik maar dat doe ik braaf niet :)). Deadline hiervoor is zaterdag 2 maart 23.59.

Zondag 3 maart mag iedereen de poster online gooien. Hiervoor zal ik een apart topic openen tegen die tijd zodat we de presentaties ook overzichtelijk houden.

Van maandag 4 maart tm zondag 10 maart mag iedereen kaartjes kopen/ stemmen. Hiervoor geldt dat iedereen 3 weekendtickets mag kopen, en 2 dagtickets. Kaartjes verkoop gaat ook via mijn dm. Ook niet deelnemers mogen t.z.t. natuurlijk kaartjes kopen!

Maandag 11 maart volgt de uitslag! (als ik dan niet te brak ben)

Het overzicht van alle boekingen op pagina 1 en in de excel-file zijn bijgewerkt.

Tot slot kijk ik erg uit naar jullie invullingen van de dagindelingen, de poster en eventuele verdere uitwerking van jullie concept!

Zijn de hierboven gestelde deadlines haalbaar? Of hebben we het liever nog eerder?
Dit is oké. Eerder gaat niet lukken met een verhuizing en een verbouwing in de tussentijd.
 
  • Leuk
Waarderingen: Royke

Brian

Headliner
Sfeerbeheer
16 jun 2015
5.306
6.506
In deze rustige periode willen we toch graag een aankondiging doen. En niet zomaar een, maar een hele belangrijke. Namelijk die van onze hoofdsponsor, curator en de persoon die eigenlijk het hele festival mogelijk maakt. Sinds het moment dat ik van het bestaan van deze persoon weet, ben ik fan.

We reizen met alle ticketkopers af naar een lab in België. Wees niet bezorgd, het festival is niet daar. Dat is een essentiële tussenstop om door te reizen.

Natuurlijk moet dit verhaal ook een speciale naam hebben. Een alliteratie natuurlijk!

barabas.png


Wij danken professor Barabas voor het gebruik van zijn Teletijdmachine en kunnen niet wachten om er gebruik van te maken!
 

Koekdoos

Headliner
22 okt 2018
5.699
7.492
@Royke nog even voor de duidelijkheid, want @Oasiss had liever een paar dagen ervoor extra de tijd ivm drukte erna, en @teunajax precies andersom.

Wat wordt de termijn van presentaties? Een van beide of allebei een uitzondering om alles rond te krijgen of iets dergelijks?
 

Royke

Support act
Sfeerbeheer
2 jul 2018
753
1.270
Ik was hier idd nog over aan het dubben.

Ik heb inmiddels van 8 mensen de vrije keuze ontvangen.
Mijn inziens lijkt het het beste als we het op het oude voorstel houden met als uitzondering dat ik 28/2 het topic alvast zal openen voor presentaties en dat vanaf dan ook geplaatst mag worden. Dit zodat @Oasiss het zelf in stijl kan afsluiten en @teunajax ook niet in de problemen komt. Kortom:
- 28/2 tot 3/3 posters online
- Deadline vrije keuze namen doorgeven blijft 2/3 23.59u
- Tickets kopen van 4/2 t/m 10/3
- 11/3 de uitslag (onder voorbehoud)

Als dit werkbaar is voor je reageer dan op dit bericht met een duim en als dit niet werkbaar is voor je reageer dan op dit bericht met de verdrietig emoji
 

Thisso

Sunset slot
Sfeerbeheer
6 mrt 2016
2.189
3.014
Prima, maar is het niet de bedoeling dat iedereen zijn vrije keuze al heeft doorgegeven voor er mensen beginnen presenteren?
 
  • Leuk
Waarderingen: Paddy

Koekdoos

Headliner
22 okt 2018
5.699
7.492
Prima, maar is het niet de bedoeling dat iedereen zijn vrije keuze al heeft doorgegeven voor er mensen beginnen presenteren?
Lijkt me idd ook vreemd.

Het probleem is vooral dat Teun voor 3 maart geen tijd heeft en Oasis erna niet. Dus dan moet je toch iets verzinnen om het op te lossen, zodat beiden én de vrije keuzes kunnen doorgeven én de presentatie. Maar inmiddels hebben toch al 8 van de 17 hun keuzes ingeleverd en tegen die tijd bijna allemaal al wel, verwacht ik.
 
  • Leuk
Waarderingen: RubenJS

Brian

Headliner
Sfeerbeheer
16 jun 2015
5.306
6.506
Het probleem is vooral dat Teun voor 3 maart geen tijd heeft en Oasis erna niet. Dus dan moet je toch iets verzinnen om het op te lossen, zodat beiden én de vrije keuzes kunnen doorgeven én de presentatie. Maar inmiddels hebben toch al 8 van de 17 hun keuzes ingeleverd en tegen die tijd bijna allemaal al wel, verwacht ik.
Daarnaast kun je nu ook niet echt meer met een verrassing aankomen. Alles wat je kan kiezen staat in een excel lijst die iedereen kan zien.
 

Royke

Support act
Sfeerbeheer
2 jul 2018
753
1.270
Inmiddels 9 van de 17 ;)

Tsja het fijnste is idd dat iedereen zijn vrije keuzes heeft doorgegeven. Maar zoals aangegeven is dat lastig voor 2 mensen. Andere oplossing zie ik zelf ook niet vandaar deze oplossing.
 
  • Leuk
Waarderingen: RubenJS en Koekdoos

Gebruikers die dit onderwerp bekijken