Festileaks Festival Draft XI: Teamdraft

Gewenste keuzetijd


  • Totaal aantal stemmers
    19
  • Opiniepeiling gesloten .

Brian

Headliner
Sfeerbeheer
16 jun 2015
5.676
7.392
Zou wel graag gewoon een beetje duidelijkheid willen over team sfeerbeheer die mee doet. Wie doet er mee. Wie kiest er enzovoorts. Beetje onduidelijk allemaal.

@JB.
Wil ik je best wel uitleggen hoor. Gewoon vragen om duidelijkheid mag.

@JB. Is team sfeerbeheer voor zijn festival en doet dat in ondersteuning van @royke (van wie deze naam kwam). Die gaven mij in de app door dat deze naam nu aan de beurt was. Ik maak daar vervolgens een (vrij onschuldige) grapje van.

@mattman en ik houden ons enkel bezig met ons eigen festival qua namen
 

Oasiss

Subheadliner
4 okt 2016
4.773
5.295
Op het festival van @Brian en mij zijn nogal wat tegenstellingen te vinden. Vandaag twee aankondigingen dicht bij huis, namelijk een potje Nederland België.

De Nederlandse naam mag eigenlijk geen verrassing zijn, ze vergezelt immers elke post van mij. Leuk feitje is wel dat in een vorige draft waar Brian haar exclusief had, de nodige overredingskracht van mijn kant is ingezet om haar toch op mijn festival te kunnen krijgen. Brian was echter, terecht onvermurwbaar. Gelukkig bundelen we deze keer onze krachten krachten en is er geen strijd nodig. Ik heb het natuurlijk over

Eefje de Visser


Dan de Belgische inbreng. Ons festival is zo logisch dat deze naam eigenlijk dan ook wel is in te vullen. Van het Junior Songfestival naar Rock Werchter naar ons festival.

XINK


@InsaniTiny weer
 

Koekdoos

Headliner
22 okt 2018
6.524
8.791
Er is deze editie weer genoeg concurrentie op het gebied van metal. Dat betekent uiteraard maar één ding: de rollators blijven nog even op stal, want daar is eigenlijk nooit echt concurrentie voor. We blijven nog even in de extremere wereld om de conculega's van andere festivals een stapje voor te blijven. INSANE Bastonbury boekt alleen het beste van het beste en daarom boeken we nu één van dé deathmetal giganten. Met hun eigen Gothenburgse Deathmetal sound:

In Flames

En daarmee hebben we met samen met Lorna Shore en Dream Theater al een drietal best of the best uit het hardere segment van de metal te pakken.


@RubenJS en daarna @Brian
 
Laatst bewerkt:

RubenJS

Support act
18 feb 2023
879
2.595

Schwarzwalder Metal Fest​


Na een forse teleurstelling, onze vrienden uit Göthenburg geven aan toch meer zin te hebben in een rollatorfestival, hebben we snel doorgeschakeld. De heren sluiten perfect aan bij de progressieve en melodeath hoek van het festival, lang hoefden wij hier dus ook niet over na te denken.

1690723468235.jpeg

Zweedse melodeath wordt vervangen door Finse melodeath.
Met trots presenteren wij Insomnium!
De Finnen weten al jaren een prachtige combinatie van melodeath en prog te produceren. Met het meest recente Anno 1696 dat dit jaar uitkwam laten ze maar weer eens zien dat je bij melodeath óók aan Finland moet denken.


@Brian > @Nikfestilover / @JB.
 

Yannick

Droomheadliner
23 apr 2015
11.178
6.652
slowdive_01_cupra_gaelleberi_20220611165651.jpg


Slowdive.

@Dr. Hannibal
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken