Festileaks Festival Draft XI: Teamdraft

Gewenste keuzetijd


  • Totaal aantal stemmers
    19
  • Opiniepeiling gesloten .

JK79

Dagopener
11 sep 2021
556
1.321
Alweer de 5e aankondiging voor de zaterdag van Mentally Disturbed.

Nadat we zagen dat Heilung op het festival in het zwarte woud gaat spelen willen we een beetje gelijke tred houden met onze conculega's.
Voor dit festival is de keuze gevallen op een iets ingetogenere act maar daarom niet minder intens.

Wardruna zal het 3e podium gaan afsluiten. We hebben Einar Selvik en Lindy Fay Hella de volledige vrije hand gegeven dus verwacht een eenmalige unieke ervaring die je niet wilt missen.


@WesleyNoH x2
 

Brian

Headliner
Sfeerbeheer
16 jun 2015
5.676
7.392
Alweer de 5e aankondiging voor de zaterdag van Mentally Disturbed.

Nadat we zagen dat Heilung op het festival in het zwarte woud gaat spelen willen we een beetje gelijke tred houden met onze conculega's.
Voor dit festival is de keuze gevallen op een iets ingetogenere act maar daarom niet minder intens.

Wardruna zal het 3e podium gaan afsluiten. We hebben Einar Selvik en Lindy Fay Hella de volledige vrije hand gegeven dus verwacht een eenmalige unieke ervaring die je niet wilt missen.


@WesleyNoH x2
Oeh, auw
 
  • Haha
Waarderingen: JK79

WesleyNoH

Support act
28 nov 2015
1.099
2.339
Het is tijd voor twee nieuwe namen voor Mentally Disturbed nadat je nog maar net een nieuwe naam kregen voor één van de drie dagen. De volgende twee namen komen op dezelfde dag te staan met namen als Green Day, QOTSA en Jungle.

Beginnen doen we met een act dat op het hoofdpodium zal spelen. Niemand is ooit slecht geworden van het samenwerken met een naam als Alex Turner. Zeker niet als dat gebeurde bij een topband als The Last Shadow Puppets. In die band deed Turner de leadzang met Miles Kane. Die lijkt de laatste tijd veel aan het werk te zijn voor zijn solo-muziek. Die nieuwe muziek en al zijn hits kan je horen op ons festival.


Na die eerste naam gaan we naar een ander podium, want we hebben vier plaatsen op het festival waar artiesten gaan staan. Zo hebben we een podium met een heel mooie extra toets, de afsluiter daar leerde jullie al kennen met Jungle. Daarvoor mag er een andere naam het podium onveilig maken. Daarvoor werd gekozen voor een post-hardcoreband met Enter Shikari. Terwijl we ons meester laten worden van de zonsondergang trekt hun lichtshow alles nog wat meer op gang.


@JK79 @JB.
 

MadMandra27

Support act
23 aug 2022
1.125
1.349
Ik dacht dat het wel afgerond zou zijn als ik op reis vertrok (vrijdag 19 augustus), maar zal nog nipt zijn op dit tempo 🤭
 

Koekdoos

Headliner
22 okt 2018
6.524
8.792
Mag van mij wel naar 6u na een bepaalde ronde. Zelfs al zou het voor kunnen komen dat ik het zelf niet haal dan nog is de kans dat net de eerstvolgende je naam pakt vrij klein.

Later in de draft is die kans misschien wel wat kleiner, maar zeg dat maar niet te hard tegen @RubenJS en mij net achter elkaar :LOL:
 
  • Haha
Waarderingen: RubenJS

Gebruikers die dit onderwerp bekijken