Festileaks Festival Draft XI: Teamdraft

Gewenste keuzetijd


  • Totaal aantal stemmers
    19
  • Opiniepeiling gesloten .

Brian

Headliner
Sfeerbeheer
16 jun 2015
5.676
7.392
@Brian is bergen aan het beklimmen, dus ik kondig de volgende naam van ons festival maar zijn dag, aan.

Alestorm

En hoewel Brian het zelf nog beter kan opvrolijken dan ik, toch vast wat beeldmateriaal:


@RubenJS dan.
Bergtop is bereikt! Die wielrenners stelden zich aan, puy-de-dôme is prima te doen ;)

Mijn foto van de mega opblaas eend die backdrop is van Alestorm en aan het eind het publiek in gaat, is nog de afbeelding van onze groep 'de badeendjes' waaronder wij quizzen. Het betere piraten feestje staat bij ons op het festival!!!!

Aaaarghhhhh
 

Dr. Hannibal

Headliner
24 nov 2013
5.683
6.858
Schwarzwalder Metalfest

Lamb-of-God-2-Travis-Shinn-resized.jpg


Even namens @RubenJS, die net als @Brian ergens boven op een berg zit: nowww you’ve got something to die forrrr 🔥

Een nieuwe mainstage naam voor onze zaterdag, en niet de minste. Deze Amerikaanse groove metal giganten zijn sinds de eeuwwisseling een belangrijk onderdeel van de New Wave of American Heavy Metal, en hebben een ijzersterke live reputatie opgebouwd. Lamb of God komt System of a Down vergezellen op onze mainstage!


@Koekdoos > @wenteldave
 
Laatst bewerkt:

Brian

Headliner
Sfeerbeheer
16 jun 2015
5.676
7.392
Schwarzwalder Metalfest

Lamb-of-God-2-Travis-Shinn-resized.jpg


Even namens @RubenJS, die net als @Brian ergens boven op een berg zit: nowww you’ve got something to die forrrr 🔥

Een nieuwe mainstage naam voor onze zaterdag, en niet de minste. Deze Amerikaanse groove metal giganten zijn sinds de eeuwwisseling een belangrijk onderdeel van de New Wave of American Heavy Metal, en hebben een ijzersterke live reputatie opgebouwd. Lamb of God komt System of a Down vergezellen op onze mainstage!


@Koekdoos > @wenteldave
Lekker bezig Ruben, op welke zit/zat jij?
 

Koekdoos

Headliner
22 okt 2018
6.524
8.792
We laten de zware metalen even achterwege en gaan terug naar de roots van Baspop: rollators.
Een band die nog nooit eerder op ons festival heeft gestaan:

Journey

Meer hevigheid in de volgende aankondiging!
Meer rollators op een later moment.

Vrijdag
Eagles

Ghost - Dream Theater
Journey - Lorna Shore - In Flames

Zaterdag
???

Zondag
Aerosmith

Nightwish
Ayreon - Amon Amarth - The Hu


@wenteldave en daarna @nitotheno
 

Loek123

Headliner
7 nov 2019
5.755
8.697
Schwarzwalder Metalfest

Lamb-of-God-2-Travis-Shinn-resized.jpg


Even namens @RubenJS, die net als @Brian ergens boven op een berg zit: nowww you’ve got something to die forrrr 🔥

Een nieuwe mainstage naam voor onze zaterdag, en niet de minste. Deze Amerikaanse groove metal giganten zijn sinds de eeuwwisseling een belangrijk onderdeel van de New Wave of American Heavy Metal, en hebben een ijzersterke live reputatie opgebouwd. Lamb of God komt System of a Down vergezellen op onze mainstage!


@Koekdoos > @wenteldave
Lamb of god en SOAD op 1 dag?

DODO Covers - Pinpas Sticker / Shut Up And Take My Money Meme | bol.com
 

wenteldave

Droomheadliner
21 apr 2019
13.208
13.431
De beste man heeft een carrière om u tegen te zeggen, zowel met verschillende bands als solo. Voor dit optreden slaat hij een nieuwe weg in met het Koninklijk Concertgebouworkest en voornamelijk Afrikaanse gastmusici. Samen presenteren zij Symphonic Loops. Het belooft een grenzeloos en opwindend muzikaal avontuur te worden met Damon Albarn & Koninklijk Concertgebouworkest!

1691003000967.png

@nitotheno > @InsaniTiny
 

Oasiss

Subheadliner
4 okt 2016
4.773
5.295
Een portie blues ontbrak nog op deze dag? Niet meer hoor. Deze fantastische dame voegt zich op de vrijdag van het festival van Brian en mij:

Beth Hart


Ik heb de luxe telkens twee namen te mogen aankondigen. Ons festival is eigenlijk vrij simpel en voorspelbaar. De tweede naam is daarom ook wel door een ieder makkelijk in te vullen.

Onlangs nog in Rotterdam te vinden, en met misschien wel het mooiste kapsel van de line up:

Lil Uzi Vert


@InsaniTiny weer.
 

InsaniTiny

Gouden Tip
5 jan 2023
352
1.056
Het is wat zeg, aan de beurt zijn 's ochtends voor werk en 's middags tijdens werk...
Maar we zijn er weer!

Voordat ik een naam aankondig, begin ik met de bekendmaking van de namen van de podia die op INSANE Bastonbury te vinden zijn.

De eerste mainstage krijgt de naam: De Crazy Stage
De tweede mainstage wordt: De Mad Stage
En de grote tent is: De Insane Tent


Naast deze 3 podia zullen er nog enkele kleinere podia/tenten te vinden zijn op INSANE Bastonbury, waaronder de Rollator Stage™.
De oplettende lezer zal inmiddels wel weten wat de volgende aankondiging gaat worden:

Beast In Black


@nitotheno --> @wenteldave
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken