Festileaks Festival Draft VII: De ééndaagse

theblackmadness

Subheadliner
9 sep 2019
3.501
4.324
FIRST NAME CONFIRMED FOR ✨RELIVE FESTIVAL ✨

Naast een nieuwe terrein indeling voor Pinkpop werd het tijd voor iets nieuws!

Indie, pop maar ook rock fans opgelet! Pinkpop en Best Kept Secret gaan voor het eerst de handen in een slaan…

Een uniek eennmalig festival van 1 dag!

Met een grote MainStage gelegen aan de rivier de Maas in een mooi bosrijk gebied. De Musicify Tent ligt gelegen in het mystieke bos. Daarnaast is er nog een ander open air podium te vinden genaamd Closu.

De eerste naam… The Strokes!

The Strokes zullen met hun recente nieuwe album hits zoals Ode To The Mets en The Adults Are Talking live ten gehore brengen. Verwacht hits, bijzonder goed gitaar werk en de eerste mystical indie pop sounds van Relive. Binnenkort zullen er nieuwe grote namen volgen en zal de huisindeling bekend worden gemaakt….

En daar gaat mijn back-up ook al
 

EdsjeFCB

Sunset slot
24 jan 2016
2.754
3.692
Excuses jongens, inderdaad een goed begin.
Ik had niet gedacht dat we zo snel al los zouden gaan ? woensdag, gister en vandaag volle bak bezig met het organiseren, klaarzetten en opruimen van een voetbaltoernooi met 36 teams.
Ik kies wel eens tussendoor of als ik straks weer eens aan de beurt ben pak ik er 2
 
  • Leuk
Waarderingen: Brian en theblackmadness

Thisso

Sunset slot
Sfeerbeheer
6 mrt 2016
2.171
2.970
Uiteraard wilden wij ook bijzonder graag de koning van België op ons festival zetten, maar helaas...
Gelukkig heeft Boutique (en DTRH) nog een andere geweldige headliner staan dit jaar waar we zeker niet minder blij mee zijn.
Ze kwamen onlangs nog met hun beste werk in een decennium en dat zullen ze komende zomer voorstellen op ons festival!

Gorillaz


@randyrw > @warriorandweirdo
 

EdsjeFCB

Sunset slot
24 jan 2016
2.754
3.692
Wel flink balen dat ik Stromae nu niet heb kunnen pakken door de drukte maar goed. Was een fantastisch feest gister, De Suskes deden het hartstikke leuk. Maarrrr net niet goed genoeg om mijn eerste naam te zijn ;)
Dat is namelijk; Nick Cave.

Als ik de 2e naam bekend ga maken komt de omlijsting :)
 

teunajax

Geliefde act
18 jul 2018
1.691
2.258
In tegenstelling tot de namen van enkele van bovenstaande festivals blijft de naam van het festival van ondergetekende nog even een Secret. De organisatie kan niet ontkennen dat dit mede ingegeven wordt door bezuinigingen op de communicatieafdeling, maar in de komende periode zal de organisatie meer onthullen over de veelbelovende eerste editie.

In plaats van met allerlei marketingpraatjes start de organisatie liever met een klinkende naam. Beach House zal met de ondergaande zon op de achtergrond nummers van hun ambitieuze nieuwe album Once Twice Melody te gehore brengen. Natuurlijk zullen ook de hoogtepunten van eerdere werken voorbijkomen.


@Timmetje --> @theblackmadness
 

theblackmadness

Subheadliner
9 sep 2019
3.501
4.324
Als organisatie is het altijd fijn om 2 namen aan te mogen kondigen. We beginnen met de headliner. Een album dat bij een van de beste doorbraakalbums kan genoemd worden Whatever People Say I Am, That's What I'm Not.
Ook AM was een gigantische hit.
Maak je klaar voor nummers als I bet you look good on the dancefloor, When The Sun Goes Down, 505, Do I Wanna Know, R U Mine?...
Zo kan ik nog even doorgaan. Als je nog steeds denkt ´Who the fuck are Arctic Monkeys?´ dan ben je op het juiste adres om ze te aanschouwen. Arctic Monkeys zal onze dag afsluiten!

De tweede naam op onze Blomberghen Classic XL is Fontaines D.C.
Ook hun debuut ´Dogrel´ blies de hele wereld weg. Waarna corona toesloeg en ze het iets meer ingetogenere A Hero´s Death uitbrachten. Het paste perfect bij de tijd, waarin we leefden. Ze zullen ook hun nieuwste album Skinty Fia voorstellen, waarop toch ook weer een aantal krakers staan. De D.C. staat voor Dublin City en deze Ieren willen dat hun muziek klinkt zoals de stad: ruig, rommelig en mooi. In Trix gecheckt door de organisatie en is samen met Tool mijn favoriete concert van 2022 tot nu toe. Dus kom dat zeker zien!
@Timmetje @teunajax
 

teunajax

Geliefde act
18 jul 2018
1.691
2.258
Als tweede naam kunnen we direct een hele speciale show aankondigen. Modest Mouse zal ter ere van het 25-jarig jubileum van The Lonesome Crowded West dit album integraal ten gehore brengen. Deze indie rock klassieker klinkt nu, 25 jaar later, nog steeds even urgent als toen.

 

warriorandweirdo

Geliefde act
8 nov 2017
1.656
2.241
In zijn vrije tijd is Corey Taylor een liefhebbende vader uit Des Moines, Iowa, die af en toe een albumpje uitbrengt met zijn rockband Stone Sour. Wanneer hij zijn masker opzet verandert die brave huisvader echter in een meedogenloze frontman die samen met zijn vrienden elke weide verandert in een slagveld. Maak je klaar voor een geweldige combinatie van loeiharde muziek en visueel spektakel bij Slipknot!


@randyrw
@ThijsDB
 

wenteldave

Droomheadliner
21 apr 2019
12.480
10.486
In zijn vrije tijd is Corey Taylor een liefhebbende vader uit Des Moines, Iowa, die af en toe een albumpje uitbrengt met zijn rockband Stone Sour. Wanneer hij zijn masker opzet verandert die brave huisvader echter in een meedogenloze frontman die samen met zijn vrienden elke weide verandert in een slagveld. Maak je klaar voor een geweldige combinatie van loeiharde muziek en visueel spektakel bij Slipknot!


@randyrw
@ThijsDB
Hé, hallo. Waar ben jij opeens mee bezig dan? Zo ken ik je niet.
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken