Festileaks Festival Draft VII: De ééndaagse

Paddy

Headliner
16 dec 2014
6.132
4.221
In zijn vrije tijd is Corey Taylor een liefhebbende vader uit Des Moines, Iowa, die af en toe een albumpje uitbrengt met zijn rockband Stone Sour. Wanneer hij zijn masker opzet verandert die brave huisvader echter in een meedogenloze frontman die samen met zijn vrienden elke weide verandert in een slagveld. Maak je klaar voor een geweldige combinatie van loeiharde muziek en visueel spektakel bij Slipknot!


@randyrw
@ThijsDB
De vorige editie zat je steeds voor me en kwam je nooit in mijn vaarwater. ?
 
  • Leuk
Waarderingen: warriorandweirdo

teunajax

Geliefde act
18 jul 2018
1.660
2.222
Bij mijn eerste aankondiging vond ik het nog spijtig dat ik de koning van België niet kon boeken. Gelukkig hebben we in België ook een koningin, die zich naast Sportpaleizen uitverkopen tegenwoordig ook bezighoudt met internationaal hoge toppen te scheren. En Français et en Flamand: Angèle


@NikLN > @Yannick

Deze zal voor @Yannick ook wel pijn doen.
 

Yannick

Droomheadliner
23 apr 2015
10.811
5.892
Bij mijn eerste aankondiging vond ik het nog spijtig dat ik de koning van België niet kon boeken. Gelukkig hebben we in België ook een koningin, die zich naast Sportpaleizen uitverkopen tegenwoordig ook bezighoudt met internationaal hoge toppen te scheren. En Français et en Flamand: Angèle


@NikLN > @Yannick
No wayyyyyyyyyy
 

Nikfestilover

Sunset slot
18 okt 2021
3.139
2.388
Volgende week zal de huisindeling bekend worden gemaakt. Maar ondertussen mogen we de tweede naam bekendmaken voor Relive festival✨.

Niemand minder dan …..Florence And The Machine zal optreden op het magische Relive festival.

De eerste Nederlandse show voor Florence voor 2022 is nu een feit! En we kunnen niet wachten om haar nieuwe album Dance Fever live te horen! Dat wordt genieten.

Ze voegt zich toe bij The Strokes die al eerder werden aangekondigd. Binnenkort volgt er weer een nieuwe naam!

 

Yannick

Droomheadliner
23 apr 2015
10.811
5.892
uT2ospt.png


Voel je dat? Dat zijn al die organisatoren die in hun handen aan het knijpen zijn omdat ze net deze kanjer van een band hebben misgelopen. TURNSTILE! ?

@Brian > @HollandiaFCB
 

Brian

Headliner
Sfeerbeheer
16 jun 2015
5.245
6.408
Ik durf niet te wachten en pak gewoon mijn headliner erbij. Want waar The National de tweede mainstage afsluit, zal deze headliner de eerste en daarmee het festival afsluiten. Lekker in het donker, waar ze het best tot hun recht komen met de lichtshow. Van 23.00 tot 01.00.

Laat het gebeuren!

Tame Impala


@HollandiaFCB
 

Oasiss

Subheadliner
4 okt 2016
4.154
4.345
Guys, laat ook wat over ja?!

Als de CL finale zo eens begint, wordt het voor mij waarschijnlijk morgenvroeg als ik aan de beurt geraak.
 

EdsjeFCB

Sunset slot
24 jan 2016
2.739
3.681
Ik durf niet te wachten en pak gewoon mijn headliner erbij. Want waar The National de tweede mainstage afsluit, zal deze headliner de eerste en daarmee het festival afsluiten. Lekker in het donker, waar ze het best tot hun recht komen met de lichtshow. Van 23.00 tot 01.00.

Laat het gebeuren!

Tame Impala


@HollandiaFCB
Ha! Ik wilde Stromae. Kut hemelvaartsdag. Toen wilde ik Nick de andere stage doen headlinen en ipv Stromae, Slipknot en daarna Tame Impala de laatste slot doen vullen. Maar dat zit er niet in dus.

Ouderwetse draft zo eigenlijk ? kom nu ook net uit de kroeg en zou nu omlijsting doen, komt morgen dan maar. Persoonlijke favoriet; Interpol
 

Brian

Headliner
Sfeerbeheer
16 jun 2015
5.245
6.408
Ha! Ik wilde Stromae. Kut hemelvaartsdag. Toen wilde ik Nick de andere stage doen headlinen en ipv Stromae, Slipknot en daarna Tame Impala de laatste slot doen vullen. Maar dat zit er niet in dus.

Ouderwetse draft zo eigenlijk ? kom nu ook net uit de kroeg en zou nu omlijsting doen, komt morgen dan maar. Persoonlijke favoriet; Interpol
Gelukkig pak je me terug door Interpol weg te kapen, dat was mijn volgende geweest :S
 
  • Leuk
Waarderingen: EdsjeFCB

Koekdoos

Headliner
22 okt 2018
5.451
7.023
Heb inmiddels goede hoop dat mijn twee beide volgende namen erin blijven zitten :)
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken