Festileaks Festival Draft V: The Duo Penotti Edition

bas2204

Dagopener
24 mrt 2015
606
306
Ik heb de vorige keer ook erg genoten van mijn deelname, maar ik ben ook bang dat ik niet genoeg tijd heb op dit moment om weer mee te doen. Dan zijn jullie vooral aan het wachten op mij ben ik bang
 
  • Verdrietig
Waarderingen: wenteldave

mattman

Droomheadliner
Sfeerbeheer
4 dec 2013
13.764
8.324
Vrienden! Ik zie dat er weer een mockup wedstrijd komt. Heerlijk, maar ik vrees er een beetje voor dat ik de komende maand genoeg tijd ga kunnen vrijmaken hiervoor. Helaas. Dus met een pijntje in het hart ga ik deze moeten skippen. Als aanmoediger/stemmer hou ik me wel beschikbaar!
 

wenteldave

Droomheadliner
21 apr 2019
12.361
10.190
Jezus... Het gaat nog niet hard zo. Niemand die zich wil 'opofferen' zodat @Rikkie ook mee kan doen? We hebben één iemand nodig voor een duo.
Ik heb het zelf ook wel druk, maar met een beetje plannen (met hooguit vijf minuten op een dag) kom je hier ook wel doorheen :)
 
Laatst bewerkt:

Oasiss

Subheadliner
4 okt 2016
4.154
4.345
Ja, als we nu allen beloven niet heel ongeduldig te zijn, kunnen de twijfelaars gewoon meedoen. Bovendien ben je een duo, dus kan misschien de ander honneurs waarnemen.

Zou jammer zijn als o.a. de titelverdediger niet mee kan doen.
 
  • Leuk
Waarderingen: Timmetje en wenteldave

Yannick

Droomheadliner
23 apr 2015
10.811
5.892
Zie niet in waarom je je daardoor zou willen laten van weerhouden, maar als het spel 40 rondes duurt dan kan het wel een hele tijd duren moest iedereen telkens z'n volle tijdsbestek nemen. Dan wordt 't frustrerend, maar denk sowieso met teams nu, dat dat misschien een beetje anders is (ookal kun je in principe een lijstje met namen op voorhand al samen stellen van wie je allemaal graag zou willen hebben natuurlijk).
 
  • Leuk
Waarderingen: wenteldave

Oasiss

Subheadliner
4 okt 2016
4.154
4.345
Tot vrijdag nog om aan te melden, toch?
Moet in ieder geval nog één iemand bij!
 

Oasiss

Subheadliner
4 okt 2016
4.154
4.345
Ja, al wordt het met 6 duo's ook leuk (top 5 notering ligt op de loer ;)), maar zou sneu zijn als iemand die graag wil niet mee kan doen.
 

Timmetje

Droomheadliner
4 mrt 2015
12.380
6.059
Misschien kunnen we als niemand anders zich opgeeft nog kijken of er ruimte in de regels is om Rikkie mee te laten doen. Wellicht 1 team met 3 spelers oid.
 

Koekdoos

Headliner
22 okt 2018
5.447
7.018
Of toch iemand met weinig tijd die gewoon waar mogelijk overlegt en anders wat passiever meedoet. Of iemand die in twee teams zit en daar relatief objectief mee kan omgaan, al is dat waarschijnlijk de minst handige oplossing.

Maar het zou inderdaad jammer zijn als er met een oneven aantal deelnemers iemand niet mee kan doen.

Maar we hebben nog 48 uur op de teller staan... wie weet...
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken