Festileaks Festival Draft IX: Landenbingo

jonasvh

Geliefde act
15 okt 2019
1.745
2.421
Ook Zweden zal vertegenwoordigt worden op Festival of Fools.
Deze band staat bekend om historische gebeurtenissen om te zetten in de meest catchy songs!
De groei die deze Zweden hebben doorgemaakt in het laatste decennium is ongekend. Op vrijdag mogen ze vóór Ozzy Osbourne de festivalweide onveilig maken.

Get ready for: 🤘 SABATON 🤘

30th & 31st of february (7).jpg


@Martijn > @warriorandweirdo
 

InsaniTiny

Gouden Tip
5 jan 2023
319
944
Oehh Sabaton kan van mijn lijstje dus! De draft gaat wel echt heel snel, of ligt dat aan mij! (Not complaining)
 
  • Leuk
Waarderingen: jonasvh

Martijn

Geliefde act
28 nov 2013
1.437
1.537
2.png


@warriorandweirdo -> @teunajax
 

MadMandra27

Dagopener
23 aug 2022
653
803
Hoe lang geven we @warriorandweirdo? Het is er nu 20 voor zes.
Voor ons zijn de keuzetijden ook officieel van 6u tot 00u geloof ik hè? Ik zou dat ook toepassen bij hem, al zou ik wel sowieso doorgaan als het bij hem 00u is.

Dus als ik verderreken: tot 17u is het enkel aan hem de keuze, erna doen we het rijtje verder af en ziet hij wanneer het voor hem past om ertussen aan te kondigen?

Of is het 5u45 lokale tijd bij hem, waarover je het had? Dan zou ik gewoon de volle 8 uren afwachten, eerlijk is eerlijk toch?
 

Oasiss

Subheadliner
4 okt 2016
4.154
4.345
Voor ons zijn de keuzetijden ook officieel van 6u tot 00u geloof ik hè? Ik zou dat ook toepassen bij hem, al zou ik wel sowieso doorgaan als het bij hem 00u is.

Dus als ik verderreken: tot 17u is het enkel aan hem de keuze, erna doen we het rijtje verder af en ziet hij wanneer het voor hem past om ertussen aan te kondigen?

Of is het 5u45 lokale tijd bij hem, waarover je het had? Dan zou ik gewoon de volle 8 uren afwachten, eerlijk is eerlijk toch?
@warriorandweirdo verblijft volgens mij gewoon in België (en heeft dus tot iets na half zeven. @werchter12 heeft te maken met een tijdsverschil.
 

warriorandweirdo

Geliefde act
8 nov 2017
1.647
2.215
In 2021 werd ze opgenomen in TIME magazines' lijst van 100 meest invloedrijke personen in de wereld. Dit was niet voor niets, want met haar geweldige mix van West-Afrikaanse traditionele muziek (uit thuisland Benin) en Amerikaanse R&B, funk en jazz won ze tot op heden 5 Grammy’s. Nog belangrijker is haar actieve inzet om zoveel mogelijke Afrikaanse talenten te laten doorbreken in de Westerse wereld, door hen een plek te geven in liveshows en op haar albums. In September nog de artiest die centraal stond op het 1,000ste concert van het invloedrijke Tiny Desk. Deze zomer exclusief te beleven op de weide van Cabin In The Woods: Angélique Kidjo!


@teunajax
@Oasiss
 

InsaniTiny

Gouden Tip
5 jan 2023
319
944
We stappen even af van de headliners en sub-headliners, en gaan helemaal de andere kant op, richting de dagopeners! Deze bands zzetten de sfeer neer voor de rest van de dag, en wat een sfeer gaat dat zijn! Deze band is niet alleen de allereerste band van IN_SANITY uit Oceanië (Nieuw-Zeeland om precies te zijn), maar is ook nog eens sterk verbonden met de geschiedenis van het land. Alle bandleden hebben Māori voorouders en de nummers beschrijven de geschiedenis van de Māori en hun land.

Alien Weaponry


@Timmetje
@Brian
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken