Festileaks Festival Draft IX: Landenbingo

Koekdoos

Headliner
22 okt 2018
5.451
7.022
Precies mijn gedachtegang deze draft. Ik ga proberen veel keuzes te maken die in andere niet konden. Waaronder de headliner die ik als volgende op het oog heb!

Velen met dit plan denk ik, haha. Mijn volgende vier namen staan ook al klaar voor de aankondiging, alleen nu nog afwachten of ze niet nog een betere aanbieding krijgen…

Een paar mooie verrassingen in ieder geval
 
  • On fire
  • Leuk
Waarderingen: Oasiss en Brian

Oasiss

Subheadliner
4 okt 2016
4.154
4.345
Velen met dit plan denk ik, haha. Mijn volgende vier namen staan ook al klaar voor de aankondiging, alleen nu nog afwachten of ze niet nog een betere aanbieding krijgen…

Een paar mooie verrassingen in ieder geval
Metal uit Tunesië is in dat kader een goed begin ;). Volgens mij is die band ook wel eens voorbij gekomen tijdens topoverleg in de Duo-Draft.
 
  • Leuk
Waarderingen: Koekdoos en Brian

Koekdoos

Headliner
22 okt 2018
5.451
7.022
Metal uit Tunesië is in dat kader een goed begin ;). Volgens mij is die band ook wel eens voorbij gekomen tijdens topoverleg in de Duo-Draft.
Klopt, volgens mij in een van onze laatste rondes gekozen toen nog, zodat ze een speciale aankondiging hadden
 

InsaniTiny

Gouden Tip
5 jan 2023
319
944
Wanneer Rammstein net onder je neus vandaan is gehaald ga je voor de logische tweede keus natuurlijk.

Festival IN_SANITY trapt af met de eerste headliner. Als ik "België" zeg, denken jullie meteen aan: nee, niet bier...

Stromae

Deze zanger van wereldniveau zal op vrijdagavond het Sonsbeekpark in Arnhem ondersteboven zetten, dus koop alvast je tickets!


@Oasiss
@teunajax
 

jonasvh

Geliefde act
15 okt 2019
1.745
2.421
Wanneer Rammstein net onder je neus vandaan is gehaald ga je voor de logische tweede keus natuurlijk.

Festival IN_SANITY trapt af met de eerste headliner. Als ik "België" zeg, denken jullie meteen aan: nee, niet bier...

Stromae

Deze zanger van wereldniveau zal op vrijdagavond het Sonsbeekpark in Arnhem ondersteboven zetten, dus koop alvast je tickets!


@Oasiss
@teunajax
Hehe, Het is inderdaad een heel kleine stap om van Rammstein naar Stromae te gaan.

Awkward Season 4 GIF by The Office
 

Oasiss

Subheadliner
4 okt 2016
4.154
4.345
Voor we over gaan op de orde van de dag treurig nieuws...


BREAKING: Suzan & Freek zetten streep door tournee

Onweer in huize Suzan & Freek. Kat Mientje van Suzan is spoorloos verdwenen. Naar verluid heeft Freek het tuinhekje open laten staan en is Mientje sindsdien spoorloos. Hoewel het paar nog geen details omtrent de vermissing heeft losgelaten, is besloten een streep te zetten door hun gehele wereldtournee, inclusief hun grootste aankondiging tot dusver; het afsluiten van het Live Forever Festival.

Nieuws omtrent de vermissing van kat Mientje en wat een en ander voor de toekomst van het duo betekent, volgt snel....
 

Oasiss

Subheadliner
4 okt 2016
4.154
4.345
Na het heartbreaking nieuws over het mislopen van Suzan & Freek heeft het Live Forever Festival razendsnel doorgepakt. Met de eerste headliner én een primeur, want dit is de eerste aankondiging uit Zuid-Amerika. De eerste headliner van het Live Forever Festival 2023*:

SHAKIRA


@teunajax

*Uit respect voor Suzan & Freek gaat deze editie de boeken in als Live Forever Festival 2023 #jesuismientje
 

Brian

Headliner
Sfeerbeheer
16 jun 2015
5.245
6.408
Na het heartbreaking nieuws over het mislopen van Suzan & Freek heeft het Live Forever Festival razendsnel doorgepakt. Met de eerste headliner én een primeur, want dit is de eerste aankondiging uit Zuid-Amerika. De eerste headliner van het Live Forever Festival 2023*:

SHAKIRA


@teunajax

*Uit respect voor Suzan & Freek gaat deze editie de boeken in als Live Forever Festival 2023 #jesuismientje
Heel fijn. Dit was mijn backup voor als iemand aan de haal ging met Blackpink. Zeer mooie boeking!
 
  • Leuk
Waarderingen: Oasiss

teunajax

Geliefde act
18 jul 2018
1.660
2.222
Nadat de tweede aankondiging al in het water viel, voordat we goed en wel begonnen waren, door toedoen van @Lion was de organisatie van Secret Beach Experience even bang dat ook de eerste aankondiging weggekaapt zou worden; met als resultaat dat het een BKS'je moest doen en om uitstel zou moeten vragen. Niets is minder waar. Na een uitverkochte editie is Secret Beach Experience terug, diverser dan ooit.

We beginnen met een naam uit een weliswaar vrij voor de hand liggend land, maar een die de verbindende factor is tussen alle hierop volgende namen. Geboren in Detroit, Michigan kwam hij ooit met het groteske idee om een album uit te brengen over elk van de 50 staten van de Verenigde Staten. Na Michigan en Illinois werd dat idee (voorlopig) niet meer voortgezet. Echter hebben wij hem bereid gevonden het stralende middelpunt te zijn van deze - bijna even groteske - editie van Secret Beach Experience; een editie met artiesten uit maar liefst 50 (niet meer, niet minder) verschillende landen.

Vol trots kondigen wij zaterdagheadliner en persoonlijke favoriet van de organisatie Sufjan Stevens aan!


@ThijsDB @warriorandweirdo
 

Oasiss

Subheadliner
4 okt 2016
4.154
4.345
Nadat de tweede aankondiging al in het water viel, voordat we goed en wel begonnen waren, door toedoen van @Lion was de organisatie van Secret Beach Experience even bang dat ook de eerste aankondiging weggekaapt zou worden; met als resultaat dat het een BKS'je moest doen en om uitstel zou moeten vragen. Niets is minder waar. Na een uitverkochte editie is Secret Beach Experience terug, diverser dan ooit.

We beginnen met een naam uit een weliswaar vrij voor de hand liggend land, maar een die de verbindende factor is tussen alle hierop volgende namen. Geboren in Detroit, Michigan kwam hij ooit met het groteske idee om een album uit te brengen over elk van de 50 staten van de Verenigde Staten. Na Michigan en Illinois werd dat idee (voorlopig) niet meer voortgezet. Echter hebben wij hem bereid gevonden het stralende middelpunt te zijn van deze - bijna even groteske - editie van Secret Beach Experience; een editie met artiesten uit maar liefst 50 (niet meer, niet minder) verschillende landen.

Vol trots kondigen wij zaterdagheadliner en persoonlijke favoriet van de organisatie Sufjan Stevens aan!


@ThijsDB @warriorandweirdo

Ambitieus plan! Na de vorige draft kijk ik erg uit naar wat het deze keer wordt. Het begin mag er zijn in ieder geval.
 

InsaniTiny

Gouden Tip
5 jan 2023
319
944
Ik was van plan om alle video's te kijken die bij de aankondigingen werden gezet, maar dat wordt tot wat heftig als @teunajax een video van een uur neerzet :ROFLMAO:

Edit: ik werk van nieuw naar oud, en zie net dat @Oasiss een video van ruim anderhalf uur heeft neergezet! Baas boven baas zullen we maar zeggen
 
Laatst bewerkt:
  • Leuk
Waarderingen: Oasiss

teunajax

Geliefde act
18 jul 2018
1.660
2.222
Ik was van plan om alle video's te kijken die bij de aankondigingen werden gezet, maar dat wordt tot wat heftig als @teunajax een video van een uur neerzet :ROFLMAO:

Ik wilde eigenlijk een foto doen maar die knop is weer kapot op telefoon (net als tijdens de vorige draft). Om in het geografische thema te blijven is het laatste nummer overigens wel een aanrader!
 

Oasiss

Subheadliner
4 okt 2016
4.154
4.345
Ik was van plan om alle video's te kijken die bij de aankondigingen werden gezet, maar dat wordt tot wat heftig als @teunajax een video van een uur neerzet :ROFLMAO:

Edit: ik werk van nieuw naar oud, en zie net dat @Oasiss een video van ruim anderhalf uur heeft neergezet! Baas boven baas zullen we maar zeggen

Anderhalf uur naar Shakira kijken kan toch nooit als bezwaarlijk worden gezien ;)?
 
  • Haha
Waarderingen: InsaniTiny

Gebruikers die dit onderwerp bekijken