Festileaks Festival Draft IX: Landenbingo

Paddy

Headliner
16 dec 2014
6.132
4.221
Ja Van Halen is een Amerikaanse band, dat was niet mijn punt.

Ik heb een band op het oog, die bestaat uit meerdere nationaliteiten. Zo benoemt de wiki de band ook. Maar goed, ik weet nog niet of ik die kies. Tegen die tijd kunnen we het er altijd over hebben.
 

Koekdoos

Headliner
22 okt 2018
5.452
7.026
Ja Van Halen is een Amerikaanse band, dat was niet mijn punt.

Ik heb een band op het oog, die bestaat uit meerdere nationaliteiten. Zo benoemt de wiki de band ook. Maar goed, ik weet nog niet of ik die kies. Tegen die tijd kunnen we het er altijd over hebben.

Is er een lid de duidelijke oprichter? En anders is het misschien gewoon creatieve vrijheid, zoveel van dat soort acts zullen er vast niet zijn
 

theblackmadness

Sunset slot
9 sep 2019
3.464
4.246
Ja Van Halen is een Amerikaanse band, dat was niet mijn punt.

Ik heb een band op het oog, die bestaat uit meerdere nationaliteiten. Zo benoemt de wiki de band ook. Maar goed, ik weet nog niet of ik die kies. Tegen die tijd kunnen we het er altijd over hebben.
Meestal staat er wel ergens waar die band is opgericht
 
  • Leuk
Waarderingen: MadMandra27

MadMandra27

Dagopener
23 aug 2022
653
803
Bij bands vind ik het inderdaad altijd vrij duidelijk, was meer voor solo artiesten dat ik mijn vraag stelde. Maar goed, denk niet dat het erg zou zijn als de een het zus interpreteert en de ander zo; we doen tenslotte allemaal gewoon ons best toch ☺️
 

teunajax

Geliefde act
18 jul 2018
1.661
2.224
Ja Van Halen is een Amerikaanse band, dat was niet mijn punt.

Ik heb een band op het oog, die bestaat uit meerdere nationaliteiten. Zo benoemt de wiki de band ook. Maar goed, ik weet nog niet of ik die kies. Tegen die tijd kunnen we het er altijd over hebben.
Kan eigenlijk alleen tricky zijn als het een project is dat op afstand opereert. Bijvoorbeeld verschillende elektronische artiesten die de muziek digitaal heen en weer sturen zonder elkaar in echt te zien. Bij een band is er altijd wel een standplaats, waar de bassist precies geboren is maakt dan niet echt uit
 
  • Leuk
Waarderingen: Koekdoos

Koekdoos

Headliner
22 okt 2018
5.452
7.026
De volgorde:
1. @werchter12
2. @WesleyNoH
3. @mattman
4. @theblackmadness
5. @Paddy
6. @HollandiaFCB
7. @Lion
8. @Yannick
9. @Koekdoos
10. @MadMandra27
11. @Brian
12. @Timmetje
13. @InsaniTiny
14. @Oasiss
15. @teunajax
16. @ThijsDB
17. @warriorandweirdo
18. @Martijn
19. @jonasvh
20. @Marshmallowsz

Eerste naam mag gekozen worden door @werchter12 , maar de tijd begint woensdag om 6.00 pas te lopen.

En aan iedereen de oproep om voor zichzelf een lijst bij te houden met landen van herkomst etc. en verwerk het eventueel in de aankondigingen.
Ga er vanuit dat iedereen hier zelf eerlijk mee om zal gaan.

Succes allemaal en veel plezier!
 
Laatst bewerkt:

InsaniTiny

Gouden Tip
5 jan 2023
319
944
Nummer 13! Sowieso gaat dit ongeluk brengen, zo laat in de lijst kan ik mijn headliner wel vergeten denk ik :p
 
  • Leuk
Waarderingen: Koekdoos

Oasiss

Subheadliner
4 okt 2016
4.154
4.345
Nummer 14, iconisch nummer, maar gelet op de (vele) kandidaten voor mij kan ik alvast een streep zetten door mijn eerste naam.
 

Thisso

Sunset slot
Sfeerbeheer
6 mrt 2016
2.153
2.915
Ik zit net in het midden van een groepje concurrenten, dat wordt weer spannend!
 

jonasvh

Geliefde act
15 okt 2019
1.745
2.421
Dju, weer te laat. Maar ik volg met plezier opnieuw mee en ik koop dan wel een ticketje.
Maak er iets moois van, iedereen!

Stephen Colbert Popcorn GIF
 

Oasiss

Subheadliner
4 okt 2016
4.154
4.345
Volgens mij zat @werchter12 in een andere tijdszone, dus nog alle tijd om concepten te bedenken (die vervolgens dan na een halve dag als kaartenhuizen in elkaar storten ;))
 

Koekdoos

Headliner
22 okt 2018
5.452
7.026
Dju, weer te laat. Maar ik volg met plezier opnieuw mee en ik koop dan wel een ticketje.
Maak er iets moois van, iedereen!

Stephen Colbert Popcorn GIF

Er waren nog twee spots vrij en de eerste naam is nog niet geweest.

Ik kan je achteraan de lijst als nummer 19 erbij plakken. Zoiets is wel eens eerder gedaan nog voordat we echt begonnen waren maar de lijst er al wel was?
 
  • Leuk
  • Geweldig
Waarderingen: Brian en jonasvh

Koekdoos

Headliner
22 okt 2018
5.452
7.026
Mocht er nog één iemand mee willen doen, dan is dat ook nog mogelijk uiteraard.
 

Koekdoos

Headliner
22 okt 2018
5.452
7.026
Ook op mij hoeft er niet die 8 uur gewacht worden. Zit namelijk ook aan de andere kant van de wereld en wanneer het in BE/NL rush hour is om namen te kiezen, lig ik allicht te slapen.

Laten we voor de eerste naam nog wel even dus wachten. Zonde als je de allereerste keuze mag maken en dat dan toch zou missen. Moet je bij je aankondiging er dan maar bijzetten hoe we de volgende rondes doen
 
  • Leuk
Waarderingen: Oasiss

Martijn

Geliefde act
28 nov 2013
1.437
1.537
Één na laatste: fijn om snel achter elkaar te kunnen kiezen, maar vrees dat de grotere namen uit de meer exotische landen dan al lang en breed weg zijn. Het gaat me benieuwen!
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken