Festileaks Festival Draft IX: Landenbingo

En dan uit Zuid-Afrika de groep The Brother Moves On, Ze brachten vorig jaar het album '$/he Who Feeds You...Owns You' uit en speelden in november ook bij het Leguesshwo festival (waar ze de beste act van het festival waren) en ze komen dit jaar gewoon weer terug om weer een prachtig optreden te geven.

Lineup tot nu toe op volgorde van aankondiging: Kraftwerk, Björk, Charlotte Adigéry & Bolis Pupul, Mdou Moctar, Kendrick Lamar, Sheena Ringo, Justice, Iceage, The Brother Moves On

• Leuk
Waarderingen: Lion en theblackmadness
Jonas heeft vooral pech dat ie nu al meteen weer aan de beurt is. Want als je een ronde hebt gemist, dan werd je in eerdere drafts overgeslagen als je weer aan de beurt komt en nog niet hebt gekozen. Dus nu is het inderdaad aan @Martijn en daarna @warriorandweirdo
@jonasvh kan twee namen kiezen tussendoor
Zullen we niet gewoon Jonas nog wat tijd geven? Het is zondagavond, wat mij betreft gaan we, mocht hij morgenochtend nog niet gepost hebben, dan vanaf 's ochtends weer door. Anders is het wel erg pech hebben.

• Leuk
Waarderingen: InsaniTiny
Voor mij is alles prima verder, maar aldus de regels wordt ie in principe overgeslagen. Als @Martijn hem nog wat tijd gunt, is dat ook goed, alleen niet vergeten dat officieel volgens de regels de tijd van Martijn al loopt. Maar als Martijn de naam pas om 7:00 kiest, dan is dat nog binnen zijn tijd uiteraard (8:50 zoiets is de grens)

Zullen we niet gewoon Jonas nog wat tijd geven? Het is zondagavond, wat mij betreft gaan we, mocht hij morgenochtend nog niet gepost hebben, dan vanaf 's ochtends weer door. Anders is het wel erg pech hebben.
Zo is het nochtans nooit geweest? We zijn twaalf uur verder..

The Office Oops GIF

Double the trouble

We gaan voor de 2e Aussies op het podium van Festival Of Fools. Ze maken de stage onveilig, of klimmen er zelf op.

From the land down under: 🤘AIRBOURNE🤘

B9E9CA4F-94C6-4EBB-94F6-76BDCCCD4ED3.jpeg

Laatst bewerkt:
  • Leuk
  • Thinking
Waarderingen: InsaniTiny en Yannick

Users who are viewing this thread