Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Ik had die alle 3 al voor de vrije keuze en toen ik Bad Bunny aankondigde met Puerto Rico als land is er geen commentaar gekomen. Naar mijn mening is dit dus ok.
Excuses voor de lange radiostilte! Met een nieuwe functie op het werk wat minder de tijd gehad om actiever deel te nemen aan het forum, en dus ook aan deze leuke draft.
Af en toe eens met een half oog een topic doorlezen lukt nog, maar da's toch nog iets anders dan een affiche, clashfinder, etc. samen te stellen...
Ik probeer om dat vandaag / dit weekend nog in orde te brengen. Schiet me niet dood als het niet lukt, en ga gerust al in een volgende fase van de draft zonder mij.
Gestemd. Maar ... Interessante affiches en dus moeilijke keuzes moeten maken. Was echt wel kill your darlings en na wat wegstrepen bleven er drie combitickets en twee dagtickets (zeker die dagtickets bepalen vond ik het moeilijkste) over. Goed gedaan mensen hier!
Laten we zeggen tot en met donderdag. Geeft me morgen nog mooi de tijd om alles bij te werken en in ieder geval de deelnemers die nog niks gekocht hebben te taggen met nog een dag tijd om tickets aan te schaffen!