Festileaks Draft XVIII: draft of the future

Eeeennnnnnnnnn... We zijn los!

Vanaf nu kun je 4x combitickets kopen en 1x een dagticket uitdelen aan de organisatoren van Rock Werchter en 2x een weekendticket en 1x een dagticket uitdelen voor de organisatoren van Pinkpop!

Tickets kun je verkrijgen bij mij via pm!

• Metal!
Waarderingen: BlackwaterPark
🎸 Pikkedief Ranglijst 2030 🎸

Na weken zwoegen, puzzelen en vloeken, is het tijd voor de échte statistiek die ertoe doet:
💥 Wie heeft het meeste uit mijn geplande shortlist gepikt? 💥

De Pikkedief Ranglijst is binnen en sommigen hebben het serieus begaaid!

1. Dante – 1
  2. Timmetje – 2
  3. Mattman – 2
  4. WesleyNoH – 4
  5. Brian – 5
  6. MadMandra27 – 6
  7. Yannick – 6
  8. JK79 – 7
  9. Blommie – 7
  10. Martijn – 7
  11. EdsjeFCB – 3
  12. Oasiss – 3
  13. Warriorandweirdo – 3
  14. Koekdoos – 11 (!!)

@Koekdoos is dus verbazend genoeg de grootste pikkedief voor deze draft, wat ik niet had verwacht aangezien ik geen metal festival heb gemaakt deze draft!

👏 Een applausje voor @Dante , de enige deelnemer die er bijna met propere handen uitkwam, slechts één naam uit mijn geplande shortlist.

@Koekdoos is dus verbazend genoeg de grootste pikkedief voor deze draft, wat ik niet had verwacht aangezien ik geen metal festival heb gemaakt deze draft!

Toevallig wel net die metal of hardere namen die ik gesniped heb dan, of ook nog eens gewoon de non-metal namen?

1. Kaiser Chiefs
  2. Deus
  3. Pixies
  4. Fleddy
  5. Klaarja
  6. psychinaut
  7. trivium
  8. crosses
  9. the rasmus
  10. Ice Nine Kills
  11. Stone Temple Pilots

een mix van rock en metal

Gitaren zijn belangrijk voor Pinkpop natuurlijk! Daar komen ze in de komende 4 edities wel achter! Net op tijd voor 2030.

🎸 Pikkedief Ranglijst 2030 🎸

Na weken zwoegen, puzzelen en vloeken, is het tijd voor de échte statistiek die ertoe doet:
💥 Wie heeft het meeste uit mijn geplande shortlist gepikt? 💥

De Pikkedief Ranglijst is binnen en sommigen hebben het serieus begaaid!

1. Dante – 1
  2. Timmetje – 2
  3. Mattman – 2
  4. WesleyNoH – 4
  5. Brian – 5
  6. MadMandra27 – 6
  7. Yannick – 6
  8. JK79 – 7
  9. Blommie – 7
  10. Martijn – 7
  11. EdsjeFCB – 3
  12. Oasiss – 3
  13. Warriorandweirdo – 3
  14. Koekdoos – 11 (!!)

👏 Een applausje voor @Dante , de enige deelnemer die er bijna met propere handen uitkwam, slechts één naam uit mijn geplande shortlist.
Mooi overzicht! En bedankt voor het applaus ;)

Ik doe mee!

1. Koekdoos – 0 ❤️
  2. Timmetje – 1
  3. Warriorandweirdo – 1
  4. Brian – 2
  5. JK79 – 2
  6. WesleyNoH – 2
  7. BlackWaterPark – 3
  8. Blommie – 3
  9. MadMandra27 – 3
  10. Mattman – 3
  11. Oasiss – 3
  12. EdsjeFCB – 4
  13. Yannick – 4
  14. Martijn – 6
Ik heb deze draft minder vooruit gepland, aangezien ik verwachtte dat veel namen zouden worden gekaapt. Daardoor valt de schade mee :)

Verder misschien geinig om te benoemen dat ik in mijn eigen overzicht de conditionele opmaak niet goed had overgenomen van die van @Yannick, waardoor ik dacht dat het nog wel zou lukken om King Gizzard & The Lizard Wizard te boeken in de vrije ronde. Helaas had @Oasiss deze al lang en breed geboekt ;)

Laatst bewerkt:
  • Leuk
  • Pray
Waarderingen: Dr. Hannibal en Koekdoos

Users who are viewing this thread