Festileaks Draft XVI: Recente Lente Draft

Nieuwe regel: na hoeveel opeenvolgende beurten missen mag een persoon overgeslagen worden?

• Na 2x beurt missen

Stemmen: 3 25,0%
  • Na 3x beurt missen

Stemmen: 7 58,3%
  • Ach, geen voorstander van deze regel

Stemmen: 2 16,7%

• Totaal aantal stemmers
    12
  • Opiniepeiling gesloten .
Eigenlijk wou ik eerder de setting van vorig jaar boeken waar Dan Smith eigenlijk solo is gegaan.
Echter dacht ik dat dit voor deze draft niet zou geaccepteerd worden omdat dit ook onder de naam Bastille was :D.

Is dan wel mogelijk, als hij daadwerkelijk op die manier heeft opgetreden, dan kan je dat nu dus ook zo verkopen, ook onder de naam Bastille!
Tenminste dat was de conclusie van die discussie rondom speciale sets, albums integraal etc.

🔥 Nieuwe Namen voor Sunset Riot Festival: Loathe & Compact Disk Dummies! 🔥

We hebben nieuws voor alle festivalgangers! Sunset Riot Festival verwelkomt twee knallers van acts: de Britse metalcore-kings Loathe en het Belgische electropunk-duo Compact Disk Dummies! 🎸💥

Loathe komt de Riot Ridge-stage volledig afbreken! 💣 Deze metalcore-sensatie, bekend van I Let It In and It Took Everything, brengt rauwe energie met tracks als “Two-Way Mirror” en “Gored”. Bereid je voor op een show vol passie, chaos en pure kracht, naast zwaargewichten zoals Sleep Token en Bad Omens! 😤

IMG_7290.jpeg

En dan hebben we Compact Disk Dummies op de Twilight Groove-stage! 🕺💃 De broers Coorevits, winnaars van Humo’s Rock Rally, gaan je laten dansen met hun electropunk-bangers zoals “There’s No Sex Without You” en “fomo” van hun nieuwe album The Signal. Na hun legendarische sets op Pukkelpop en Rock Werchter zijn ze klaar om Twilight Groove om te toveren tot een dansparadijs, samen met acts zoals Khruangbin en Leon Bridges! 🎧✨

IMG_7291.jpeg

Reeds aangekondigd:

The Neighbourhood - Royal Blood - Hozier
Glass Animals - Greta Van Fleet- Oscar and the Wolf
Charlotte de Witte - Lost Frequencies
Vance Joy - Khruangbin - BadBadNotGood
Sleep Token - Bad Omens - I Prevail

Warhaus - Leon Bridges - Black Pumas - Molchat Doma - While she Sleeps
Beartooth - The Dead South - Compact Disk Dummies - Matt Maltese - Loathe​

@Wanorix -> @Novis95

Laatst bewerkt:
  • Leuk
Waarderingen: Sjakie de Wit en Blommie
Wie was er nu weer onafhankelijk die eventueel wel aankondigingen wou plaats in iemands naam? Morgenavond vertrek ik namelijk op vrijgezellenweekend en wil de boel niet ophouden...

Wie was er nu weer onafhankelijk die eventueel wel aankondigingen wou plaats in iemands naam? Morgenavond vertrek ik namelijk op vrijgezellenweekend en wil de boel niet ophouden...
Ik wil ook best wat namen plaatsen voor je, kan alleen niet beloven dat ik het hele weekend er bovenop ga zitten haha.
@Royke bood zich een aantal pagina's terug aan, geloof ik.
Dat meen ik mij ook te herinneren, wellicht kunnen we beide een lijstje namen ontvangen en dan zien we wel wie er het eerst bij is?

• Leuk
Waarderingen: Sjakie de Wit
Yes dat was ik! Morgenavond alleen niet in de gelegenheid, zaterdagavond ook wat minder maar verder heb ik alle tijd!

• Leuk
Waarderingen: Sjakie de Wit
Een nieuwe dag, een nieuwe aankondiging. Ik mag dan nog niet zo lang op het forum zitten, maar dit is duidelijk een favoriet hier onder de metal liefhebbers. Ne Obliviscaris is de volgende artiest die we mogen bekend maken. Progressieve black metal met een viool over alles heen. Dat gecombineerd met zowel clean als scream vocals maakt een geweldige mix.

Ik heb een stiekem vermoeden dat het forum hier een soort van voorliefde heeft voor violen in hun metal muziek. Dus wat kunnen we fout doen door nog een tweede metal band met viool aan te kondigen? Niet veel lijkt me. Imminence bevinden zich aan de metalcore kanten van de muziek. Hun stevigere momenten wisselen ze af met viool melodieën, of ze leggen beiden over elkaar voor een nog betere experience.

@Novis95 -> @warriorandweirdo

Boem! REBEL Fest komt met twee nieuwe aankondigingen. De eerste naam van vandaag is er eentje voor de Stage Against The Machine. Deze zelfbenoemde 'pop-punk prinses' is niet vies van een beetje guurheid. Haar rauwe stem en rake teksten scheuren langs gitaren en overstuurde 808s, en toch voelt het nooit als een clash. Dit is:

Rico Nasty

De tweede aankondiging is er eentje om, na het geweld van Rico Nasty, de rust weer op te zoeken. Waar kun je beter deze rust vinden dan in warme, spirituele reggae met een moderne twist. Met een soepele stem en diepe grooves is zijn muziek perfect om even op adem te komen - zonder daarbij de energie helemaal los te laten. De eerste reggae-act van REBEL Fest is:

Chronixx

@warriorandweirdo @Koekdoos

Onze volgende boeking is een mooie voor de Klub B. Het was wel even moeilijk om met hun booking-agent te overleggen, want de bandnaam was te kort om de zoekfunctie op te gebruiken, maar in het huidige overzicht gekozen namen stonden ze nog niet!

Afsluiter op de openingsdag van de Klub B, de Mongolen van:

The Hu

En natuurlijk mogen songfestival acts ook niet ontbreken op ons festival, onderstaande zal de eerste zijn die we aankondigen:

Daði Freyr

@MadMandra27 en daarna @Dante 2x (@warriorandweirdo en eventuele anderen tussendoor)

Pusha T
King Push komt zijn live reputatie weer waarmaken.

Polo & Pan
Frans muziekduo brengt hun vrolijke muziek naar onze mainstage.

• Leuk
Waarderingen: Blommie

Users who are viewing this thread