Festileaks Draft XVI: Recente Lente Draft

Nieuwe regel: na hoeveel opeenvolgende beurten missen mag een persoon overgeslagen worden?

• Na 2x beurt missen

Stemmen: 3 25,0%
  • Na 3x beurt missen

Stemmen: 7 58,3%
  • Ach, geen voorstander van deze regel

Stemmen: 2 16,7%

• Totaal aantal stemmers
    12
  • Opiniepeiling gesloten .
Goh dit wordt een heerlijk festival wel. Zit echt in mijn vaarwater qua smaak :)
Ja ik ben gewoon volledig mijn eigen droomfeestje aan het inrichten. Mijn schatting was dat de gemiddelde forumbezoeker/drafter hier niet zo extreem happig is om hiphop en R&B-gerelateerde acts te boeken, dus dat geeft ruimte. Risico is natuurlijk dat er dan niemand op mijn festival gaat komen, dus fijn dat we dan in ieder geval met twee zijn.

Ja ik ben gewoon volledig mijn eigen droomfeestje aan het inrichten. Mijn schatting was dat de gemiddelde forumbezoeker/drafter hier niet zo extreem happig is om hiphop en R&B-gerelateerde acts te boeken, dus dat geeft ruimte. Risico is natuurlijk dat er dan niemand op mijn festival gaat komen, dus fijn dat we dan in ieder geval met twee zijn.
Jammer dat zulke festivals niet echt in Nederland zijn met dusdanige focus. Beetje een combinatie van Woo Hah en North Sea Jazz.

• Leuk
Waarderingen: Novis95
Ik heb ook even de telling gemaakt van wie wat van men lijstje gestolen 😅

Wanorix 10
WesleyNoH 5
Blommie 5
Oasiss 4
Koekdoos 4
Timmetje 3
JK79 3
MadMandra27 2
Dante 2
warriorandweirdo 1
Martijn 1
Haha, uitgesproken aan de leiding!

Geen idee of ik hier blij mee moet zijn, of net schrik moet krijgen. 😬 Mijn plan was om geen vijanden te maken deze draft, gezien het mijn eerste is. Maar dit ziet er niet geweldig uit 😅

Jammer dat zulke festivals niet echt in Nederland zijn met dusdanige focus. Beetje een combinatie van Woo Hah en North Sea Jazz.
Ja Woo Hah was eigenlijk het enige festival dat in de buurt kwam, hoewel de hiphop daar soms wel erg plat werd. Je zou zeggen dat er met het vertrek van Woo Hah en Rolling Loud toch wel markt is voor een groot hiphopfestival in Nederland.

Haha, uitgesproken aan de leiding!

Geen idee of ik hier blij mee moet zijn, of net schrik moet krijgen. 😬 Mijn plan was om geen vijanden te maken deze draft, gezien het mijn eerste is. Maar dit ziet er niet geweldig uit 😅
Zolang je niet te veel meer van mijn lijstje wegsnoept vind ik het prima :giggle:, Ik kan geen vervangers blijven vinden he

Ja Woo Hah was eigenlijk het enige festival dat in de buurt kwam, hoewel de hiphop daar soms wel erg plat werd. Je zou zeggen dat er met het vertrek van Woo Hah en Rolling Loud toch wel markt is voor een groot hiphopfestival in Nederland.
Ik snap wel wat je bedoelt ja, eens
De vraag is wel of "breder gaan" dan alleen hiphop wel de successen brengt die zo'n festival zoekt
Zou het zelf tof vinden om naast hiphop dan ook andere acts te zien, maar bij Woo Hah was het meestal redelijk afgekaderd tot hiphop/rap/trap

Ik heb het gevoel dat @Koekdoos nu effectief hard aan het nadenken is hoe hij in mijn top 3 van meest weggekaapte artiesten kan geraken 😅

Moest vooral even een momentje pauze hebben op werk voor deze drop. Nog niet direct jouw lijstje gok ik, maar:

Son Mieux en Prins S. en de Geit

@MadMandra27 en daarna @Dante

Uitgebreid volgt later en met wat mazzel pas weer aan de beurt richting einde werkdienst!

Laatst bewerkt:
Thank Goodness Drinking GIF by Busch

WILLOW (afsluiter Arm’s Length)
Voorprogramma van Justin Bieber geweest in de Ziggo (2011)

PVRIS (sub Something Heavy)
Hiermee zijn de bovenste 2 namen per dag bekend op deze stage!

LANDMVRKS - Paleface Swiss
Turnstile - Palaye Royale
Against The Current - PVRIS

Next: @Dante (4 picks)

• Leuk
Waarderingen: Blommie
Tyla
Deze Zuid-Afrikaanse zangeres brengt een mix van pop, amapiano en afrobeats naar ons festival.

Catfish and the Bottlemen
Deze Britse indierockband brengt hun hits van The Balcony, The Ride én The Balance naar ons hoofdpodium.

Users who are viewing this thread