Laatste namen, laatste thema voor 1 podium op 1 dag:
Daarmee hebben we meteen mijn 3 vakantielanden van 2024 gehad.
Sophie Jamieson
Niamh Bury
Jullie zijn allemaal inmiddels uit het lingo spel gekomen. De oplossing was natuurlijk:
Decemberfest Tivoli 24
In samenwerking met het poppodium in Utrecht introduceren we een nieuw indoor festival. Na het sinterklaasfeest een weekend (6, 7 & 8 december 2024) (ja, ik weet dat dit al is geweest, maar het is het beste van 2024 dus ga ff met me mee
). Het festival fixeert zich op rustige decembermuziek om je goed in de sfeer van de laatste maand te komen. Singer-songwriter, alle soorten indie (pop, rock, electro, etc.), maar ook jazz komt langs. We maken gebruik van de Ronda, Grote Zaal, Pandora, Cloud Nine, Club Nine en de Hertz.
Aangekondigd tot nu toe: Spinvis, Eefje de Visser, Clairo, Zaho de Sagazan, Benjamin Clementine, MJ Lenderman, Waxahatchee, Tucker Zimmerman, Villagers, Arooj Aftab, NewDad, Robin Kester, the tallest man on earth & amsterdam sinfonietta, néomí, Kayhan Kalhor & Erdal Erzincan, Mood Bored, Elín Hal, Emiliana Torrini, Bess Atwell, Katy J Pearson, Daniel Lohues, Clean Pete, Adrien Soleiman presents Belle Jazz Club, Yoa, Damian Wilson, Meis, Stacey Kent, Marcos Valle, Sophie Jamieson & Niamh Bury.
Snel volgt het hele affiche!
@Dr. Hannibal @Dante