Festileaks Draft XV: Best of 2024

ftlm-announcement Copy 38.jpg

ICEAGE

Elias Rønnenfelt hebben we al geboekt maar hij komt als frontman van Iceage nogmaals optreden. Ze gaven een gaaf optreden in Ekko eerder dit jaar.

ftlm-announcement Copy 47.jpg

CANNED PINEAPPLE

Deze band was op Down the Rabbit Hole en Left of the Dial beide keren erg leuk live. Hele enthousiaste band en daardoor een gegarandeerd feestje.

Next: @Royke@warriorandweirdo

• Leuk
Waarderingen: BeWario en Oasiss
We mogen nog meer namen toch? Zijn die dan niet exclusief of hoe zit dat?

Klopt, na deze laatste twee exclusieve namen, kan je nog een aantal (geen idee precies hoeveel) als vrije keuze kiezen. Die stuur je in eerste instantie per PM naar Oasiss

Klopt, na deze laatste twee exclusieve namen, kan je nog een aantal (geen idee precies hoeveel) als vrije keuze kiezen. Die stuur je in eerste instantie per PM naar Oasiss
Omdat de presentaties gelijk mogen starten, hoeft wat mij betreft niet dat de namen nog naar mij gaan :)

Nog even die 2 laatste exclusieve namen gooien. Tenzij ik weer verkeerd heb gekeken en ze al weg zijn.

JOHNNY MARR

JANE’S ADDICTION

Laatste namen, laatste thema voor 1 podium op 1 dag:

🇮🇪

Daarmee hebben we meteen mijn 3 vakantielanden van 2024 gehad.

Sophie Jamieson

Niamh Bury

Jullie zijn allemaal inmiddels uit het lingo spel gekomen. De oplossing was natuurlijk:

Decemberfest Tivoli 24
In samenwerking met het poppodium in Utrecht introduceren we een nieuw indoor festival. Na het sinterklaasfeest een weekend (6, 7 & 8 december 2024) (ja, ik weet dat dit al is geweest, maar het is het beste van 2024 dus ga ff met me mee ;) ). Het festival fixeert zich op rustige decembermuziek om je goed in de sfeer van de laatste maand te komen. Singer-songwriter, alle soorten indie (pop, rock, electro, etc.), maar ook jazz komt langs. We maken gebruik van de Ronda, Grote Zaal, Pandora, Cloud Nine, Club Nine en de Hertz.

Aangekondigd tot nu toe: Spinvis, Eefje de Visser, Clairo, Zaho de Sagazan, Benjamin Clementine, MJ Lenderman, Waxahatchee, Tucker Zimmerman, Villagers, Arooj Aftab, NewDad, Robin Kester, the tallest man on earth & amsterdam sinfonietta, néomí, Kayhan Kalhor & Erdal Erzincan, Mood Bored, Elín Hal, Emiliana Torrini, Bess Atwell, Katy J Pearson, Daniel Lohues, Clean Pete, Adrien Soleiman presents Belle Jazz Club, Yoa, Damian Wilson, Meis, Stacey Kent, Marcos Valle, Sophie Jamieson & Niamh Bury.

Snel volgt het hele affiche!

@Dr. Hannibal @Dante

Hij heeft misschien niet kunnen schitteren zoals hij had gewild, maar hij is zeker een van de meest besproken artiesten van 2024 geweest, en mag daarom niet ontbreken op de “Best of 2024” bill:

Joost

ANP230823188-1.jpg

En mijn laatste exclusieve boeking van deze draft:

Kim Petras

Webp.net-resizeimage-13.jpg

@Dante > @MadMandra27

• Leuk
Waarderingen: Timmetje en Brian

🇮🇪

Sophie Jamieson

Niamh Bury

Jullie zijn allemaal inmiddels uit het lingo spel gekomen. De oplossing was natuurlijk:

Decemberfest Tivoli 24
In samenwerking met het poppodium in Utrecht introduceren we een nieuw indoor festival. Na het sinterklaasfeest een weekend (6, 7 & 8 december 2024) (ja, ik weet dat dit al is geweest, maar het is het beste van 2024 dus ga ff met me mee ;) ). Het festival fixeert zich op rustige decembermuziek om je goed in de sfeer van de laatste maand te komen. Singer-songwriter, alle soorten indie (pop, rock, electro, etc.), maar ook jazz komt langs. We maken gebruik van de Ronda, Grote Zaal, Pandora, Cloud Nine, Club Nine en de Hertz.

Aangekondigd tot nu toe: Spinvis, Eefje de Visser, Clairo, Zaho de Sagazan, Benjamin Clementine, MJ Lenderman, Waxahatchee, Tucker Zimmerman, Villagers, Arooj Aftab, NewDad, Robin Kester, the tallest man on earth & amsterdam sinfonietta, néomí, Kayhan Kalhor & Erdal Erzincan, Mood Bored, Elín Hal, Emiliana Torrini, Bess Atwell, Katy J Pearson, Daniel Lohues, Clean Pete, Adrien Soleiman presents Belle Jazz Club, Yoa, Damian Wilson, Meis, Stacey Kent, Marcos Valle, Sophie Jamieson & Niamh Bury.

@Dr. Hannibal @Dante
Uuuuuuuuu

• Leuk
Waarderingen: Tinus101 en BeWario
Nog wat geschoven in de line up door het wegvallen van drie namen bij @MadMandra27

Twee keer jonge knallers. Als eerste de heftigste band die op het affiche zal verschijnen, maarja, deze theatrale band past met hun eurovision song natuurlijk gewoon enorm goed tussen alle glam met hun blood & glitter.

Op de dag van Rob Zombie nog wat extra heftigheid met:

Lord of the Lost

Daarnaast een van de betere ontdekkingen van het kalenderjaar:

Eclipse

@Oasiss en daarna @Yannick

🇮🇪

Sophie Jamieson

Niamh Bury

Decemberfest Tivoli 24

@Dr. Hannibal @Dante
Cool concept, beetje zoals Stille Nacht festival wat vroeger in de Effenaar georganiseerd werd. Ooit nog Oscar & The Wolf met 12 man en een paardenkop gezien daar 😂

• Geweldig
Waarderingen: Brian
Exclusief aangekondigd voor Baspop

Rob Zombie - Journey - Dee Snider
Accept - Winger - Night Ranger
The Darkness - Sammy Hagar & The Circle - Last in Line - Steel Panther
Joan Jett & The Blackhearts - Queensrÿche - Lord of the Lost - The Cult

Lita Ford - Doro - Tesla - Joe Lynn Turner - Vandenberg - Dokken
Great White - FireHouse - Vixen - Bret Michaels - Mr. Big
Y&T - Lynch Mob - Eclipse - Hardline - Quiet Riot

De aangekondigde namen voor Apollo op een rijtje:

Rihanna - Justice - Childish Gambino
Moby - New Order - Stormzy - Skrillex - Bon Iver - The War On Drugs
Loyle Carner - KAYTRANADA - Gesaffelstein - Anderson .Paak - alles op - The Avalanches - Sampha
Olivia Dean - z'n tijd - Caribou - Vince Staples - JPEGMAFIA - de resterende
Black Pumas - namen voor Apollo - Aminé - Brutalismus 3000 - Freddie Gibbs & Madlib
Kelly Lee Owens - KNEECAP - Jai Paul - volgen binnenkort - Kelela - Mk.gee

Laatst bewerkt:

Users who are viewing this thread