Festileaks Draft XV: Best of 2024

Hij heeft welgeteld één keer opgetreden dit jaar met vier nummers en dat is precies genoeg om te voldoen aan de vereisten. Verder bracht hij in 2024 een nieuwe EP uit in de herfst die weer ontzettend fijn is.

Bon Iver is de derde afsluiter van het tweede podium.

ab67616d0000b273bf7c317a63c4f128b8823406

@Dr. Hannibal @Brian

ftlm-announcement Copy 14.jpg

TRAMHAUS

2024 was natuurlijk een topjaar voor Tramhaus. Wat een heerlijk debuutalbum! Zonder twijfel mijn favoriete album van Nederlandse bodem dit jaar. Daarnaast heb ik ze al een aantal keer live gezien, maar zo goed als op Best Kept Secret dit jaar had ik ze nog niet gezien. Wat was dat goed!

En ze hebben mijn topnummer van 2024:
IMG_3792.JPG

Next: @randyrw @Thisso

Bekijk bijlage 11826

TRAMHAUS

2024 was natuurlijk een topjaar voor Tramhaus. Wat een heerlijk debuutalbum! Zonder twijfel mijn favoriete album van Nederlandse bodem dit jaar. Daarnaast heb ik ze al een aantal keer live gezien, maar zo goed als op Best Kept Secret dit jaar had ik ze nog niet gezien. Wat was dat goed!

En ze hebben mijn topnummer van 2024:
Bekijk bijlage 11827

Next: @randyrw @Thisso

Betekent dat dat je op spotify geen enkel nummer vaker dan 21 keer hebt geluisterd?😲

Lijkt te kloppen inderdaad, haha. Is 21 keer een nummer luisteren bijzonder weinig? 😅
Valt mee hoor, als je gewoon veel verschillende dingen luistert. Mijn top song kwam op 26 keer uit.

Het zal niet per se heel weinig zijn, maar als ik een nieuw nummer heb ontdekt, dan komt ie dagelijks toch wel eens voorbij voor een langere periode...

Edit: maar ik zal wel eerder de uitzondering zijn dan jij

• Leuk
Waarderingen: Lion
Het zal niet per se heel weinig zijn, maar als ik een nieuw nummer heb ontdekt, dan komt ie dagelijks toch wel eens voorbij voor een langere periode...

Edit: maar ik zal wel eerder de uitzondering zijn dan jij

@Lion @Dr. Hannibal Om jullie een beter beeld te geven bij mijn verbazing: Heb net een soort youtube wrapped kunnen maken. Blijkbaar heb ik 12.214 video's bekeken, en de meest bekeken video is Judas Priest - Crown of Horns (single van het album van dit jaar) met 86x.

KING HANNAH
1733490762451.png

Na een prachtig debuutalbum werd de tweede van even hoge kwaliteit. Voor de liefhebbers van duistere (maar ook lichte) gitaarrock met fijne teksten en vette solo’s, King Hannah!

Users who are viewing this thread