Festileaks Draft XV: Best of 2024

Ik ben benieuwd! Vierde plek, ga 100% mijn naam kunnen kiezen. En verder denk ik minimale kans op snipes in beide richtingen met deze regels :ROFLMAO:

• Leuk
Waarderingen: Oasiss
Bro dat was wel heel snel?!?
telfort GIF by Hans

Even voor de duidelijkheid: de artiest met een kerstnummer, moet die al onder de exclusieve keuzes vallen? Of mag dat ook tijdens de vrije keuze?

Dankjewel Yannick, je bespaart mij een keuze.

Eens kijken hoelang ik deze mindset volhoud deze draft ;)
Graag gedaan! Kijk wat leuk, dat positivisme onder het stealen van elkaars eerste keuzes vanaf ronde Ć©Ć©n. :LOL:

• Geweldig
Waarderingen: Brian
Een best of 2024 draft, zegt u? We hebben een vaag concept in ons hoofd en moeten het nog verder zien uit te werken, maar we hebben ook niet zo'n zin om iedereen eerst nog een dag of wat te moeten laten wachten...

De kans is groot dat we onszelf hiermee in de voeten gaan schieten, maar we pakken het deze keer relatief klein aan en kondigen meteen een van de grootste acts aan die op het affiche te vinden zal zijn voor deze "best of ..." editie.

De eerste headliner voor Baspop:

Rob Zombie

(Maar dan wel met de Amerikaanse productie uiteraard)

Shocking, dat weten we, maar shock, glam en theater is natuurlijk de kern van Baspop!

@MadMandra27 en daarna @Dante

Dan ben je al verder dan ik.... Ik heb een aantal namen in mijn hoofd en voor de rest is het nog blanco
Does Not Compute Art School GIF by sarahmaes

Users who are viewing this thread