Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
We zwieren er wat metal in While She Sleeps (Zaterdag, South Stage)
Door hun uitstekende live reputatie bouwen ze gestaag verder aan hun weg naar de hoogste spots in de metalwereld.
Fluisteraars (Zaterdag, Stage 4)
Nu ze eindelijk wat shows beginnen te spelen, konden we ze niet laten liggen bij Pinkpop.
The Warning (Zondag, Tent)
Nog een naam die heel wat potentie heeft om de hogere spots te gaan spelen en een typische Pinkpopboeking
Als we metal gaan doen, dan kan ik niet achterblijven. Speciaal voor Yannick een flinke dosis van zijn favoriete genre glammetal. De eerste band heeft zelfs in de 80s op Pinkpop gestaan:
Veranderingen van regels en het bespreken van twijfelgevallen kan altijd. Dan moet er een democratische meerderheid zijn van de deelnemers om die door te voeren.
Als we stemmen, gaat toch iedereen letterlijk dezelfde aanpassingen doen als degene die je net meegaf in je newsflash? Je moet een uil zijn om niet door te hebben dat dat de steps to make zijn om Pinkpop weer great te maken
Als we stemmen, gaat toch iedereen letterlijk dezelfde aanpassingen doen als degene die je net meegaf in je newsflash? Je moet een uil zijn om niet door te hebben dat dat de steps to make zijn om Pinkpop weer great te maken
Ik zou juist zeggen de headliner tot 22u en Stage 4 en de tent gewoon weer weghalen.
En dan golden circle bij South en North voor veel meer geld!
(Ik zie het spijtig genoeg nog eerder gebeuren dan wat @Timmetje voorstelt)