Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Gevoelsmatig lijkt me dat een band voor op de mainstages, ergens in de namiddag? Met een band als Kaiser Chiefs heb ik dat ook, die horen op een mainstage terwijl ik in de aanloop hiervan ook al enkele cobcertfilmpjes van hen had gecheckt waarbij dat ook gewoon heerlijk pakt lol.
Jessie Ware stond eind van de middag, uurtje of 18, op DTRH op de Main dit jaar. Dus Pinkpop zou ik die 17u Noord of Zuid zetten, dat maakt niet zo veel uit.
Ligt een beetje aan wat je als 3e laatste, sub, en headliner hebt?
Jessie Ware stond eind van de middag, uurtje of 18, op DTRH op de Main dit jaar. Dus Pinkpop zou ik die 17u Noord of Zuid zetten, dat maakt niet zo veel uit.
Ligt een beetje aan wat je als 3e laatste, sub, en headliner hebt?
Beabadoobee stond in 2023 in Tolhuistuin. Dit jaar gaat ze 2x in een uitverkochte Paradiso spelen. In 2022 stond ze als 2de naam op de 3de stage van Rock en Seine en als derde naam op het 4/5de podium bij Mad Cool.
Een van de eerste 2 spots op Noord/zuid of de laatste 2 spots van de tent lijken mij eigenlijk voldoende.
@Martijn@Nikfestilover Julliehebben nog 1 beurt in te halen. Als Roy zijn beurt niet haalt ben ik, dan hebben jullie beide 2 beurten in te halen. Aangezien Nik aan het einde zit zijn dat eigenlijk 4 beurten (12 namen).
Beabadoobee stond in 2023 in Tolhuistuin. Dit jaar gaat ze 2x in een uitverkochte Paradiso spelen. In 2022 stond ze als 2de naam op de 3de stage van Rock en Seine en als derde naam op het 4/5de podium bij Mad Cool.
Een van de eerste 2 spots op Noord/zuid of de laatste 2 spots van de tent lijken mij eigenlijk voldoende.
@Martijn@Nikfestilover Julliehebben nog 1 beurt in te halen. Als Roy zijn beurt niet haalt ben ik, dan hebben jullie beide 2 beurten in te halen. Aangezien Nik aan het einde zit zijn dat eigenlijk 4 beurten (12 namen).
3x een stage 4 opener, alledrie het podium geboden na een geweldige popronde! Normaal voor de gelegenheid van de editie voor de volgende Pinkpop gepakt, maar aangezien de 2024 nog niet ten einde is zoeken we ze uit de 2023 editie. Maar dan snappen jullie het idee