Een nieuw forum

Paddy

Headliner
16 dec 2014
6.152
4.263
Ben ik de enige bij wie het forum traag gaat, bij het plaatsen van posts vastloopt, waarbij de post soms wel en soms niet wordt geplaatst en vervolgens de site vastloopt?
 

Christiaan

Dagopener
15 mrt 2014
510
77
Ben ik de enige die echt een hekel heeft aan van die naam-tag promoties op Facebook? Dit soort foto's zijn voor mij altijd het moment om een pagina te disliken.

Ik waardeer jullie website heel erg, maar wat mij betreft moeten jullie een beetje op letten dat je niet een clickbait website wordt.
 

Yannick

Droomheadliner
23 apr 2015
10.857
6.004
Waarom word ik bij het willen veranderen van m'n profielfoto gevraagd om een Gravatar account aan te maken? Vroeger was dat toch gewoon anders en makkelijker, kon je gelijk wat uploaden? Die site spreekt trouwens echt niet voor zich..
 

Joszwa

Support act
Access All Areas
13 nov 2012
770
878
Ben ik de enige bij wie het forum traag gaat, bij het plaatsen van posts vastloopt, waarbij de post soms wel en soms niet wordt geplaatst en vervolgens de site vastloopt?

Ik heb er verder niets over gehoord. Mochten er meer mensen last van hebben en een iets concretere beschrijving hebben, kan ik er eens beter naar kijken.

Ben ik de enige die echt een hekel heeft aan van die naam-tag promoties op Facebook? Dit soort foto’s zijn voor mij altijd het moment om een pagina te disliken.

Ik waardeer jullie website heel erg, maar wat mij betreft moeten jullie een beetje op letten dat je niet een clickbait website wordt.

Thanks voor je feedback. We proberen zo goed als mogelijk mee te gaan met alle trends om een nieuw publiek te blijven trekken (het is tot nu toe onze best scorende post op FB deze maand), maar ik snap je frustratie. We nemen het mee.

Waarom word ik bij het willen veranderen van m’n profielfoto gevraagd om een Gravatar account aan te maken? Vroeger was dat toch gewoon anders en makkelijker, kon je gelijk wat uploaden? Die site spreekt trouwens echt niet voor zich..

U vraagt, wij draaien! Je kunt weer uploaden.
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.009
6.054
We waren even offline...

Momenteel wordt er nog gewerkt om 100% terug te zijn.

 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.009
6.054
We waren even offline…

Momenteel wordt er nog gewerkt om 100% terug te zijn.

als het goed is, is alles weer up and running.
mochten jullie iets tegenkomen, laat maar weten...
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.009
6.054
we waren er weer even uit...

Hoop dat het nu goed gaat.
Indien jullie nog gekke dingen zien, laat het weten!!
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.009
6.054
Er lijkt nog een probleem te zijn met Activity Wall, meldingen en inbox.
e.e.a. is doorgegeven...

excusses voor het ongemak
 

Festileaks

Campingartiest
3 jun 2015
93
0
Mogen wij jullie aandacht in het Enquete topic?
Festileaks Community enquête

Lieve FestiFriends,

Sinds een half jaar zet het Community team zich 24/7, 365 dagen per jaar, 1000 jaar per eeuw met hart en ziel in om leuke content te creëren. We zijn nog maar relatief kort bezig en proberen vooral het een en ander uit. Dit levert nog wel eens wat vragen op, daarom leek het ons een prachtig idee om een enquête over de nieuwe content af te nemen.
Bedankt voor jullie tijd en moeite!
link naar topic
 

Verwijderd lid 1447

Campingartiest
22 okt 2015
76
0
Is activity pagina stuk? https://forum.festileaks.com/activity/ Hij laad al enkele dagen niets meer zowel op mijn telefoon, als op de laptop. (of ligt dit aan mij) De pagina wordt wel geladen, maar de comments die onlangs geplaatst zijn niet.
 

Jet1617899824

Randprogramma
31 jul 2017
192
0
Ik krijg een 404-melding wanneer ik profielen wil bekijken (inclusief die van mezelf). Is dat een bug of ligt het aan mijn verbinding?
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.009
6.054
Ik krijg een 404-melding wanneer ik profielen wil bekijken (inclusief die van mezelf). Is dat een bug of ligt het aan mijn verbinding?

ook dit is bekend, helaas nog niet kunnen opgelossen

bedankt voor je melding

via inbox kom je er waarschijnijk wel in
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.009
6.054
Misschien al gemerkt, momenteel wat digitale probleempjes...

Wordt aan gewerkt!!
 

Joszwa

Support act
Access All Areas
13 nov 2012
770
878
Uw forum werkt weer. Uw activity wall werkt weer. Uw profielen werken weer.

Hiep hiep!
 

Joris

Sunset slot
7 feb 2016
2.785
1.692
Bij mij werken die blauwe knopjes niet waarmee je verder kon lezen waarbij je de laatste keer was gestopt (alle nieuwe berichten zeg maar), is dit nog resultaat van de storing?
 

Rockbeer

Sunset slot
6 okt 2016
2.434
2.895
Hier hetzelfde nog. Onlangs ook al die scamdingen. Vervelend dit, vooral voor de medewerkers. Ik neem aan dat iedereen hier (zo goed als?) vrijwillig werkt en dan al deze shit steeds moeten oplossen. Petje af!
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken