UK Download Festival 2024

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.037
6.078
2018_DownloadFestival_MattEachus_005-Web-1024x682.jpeg

Download Festival 2024​

Datum: 14-16 juni 2024
Venue: Donington Park
Plaats: Leicestershire
Land: Verenigd Koninkrijk

Alle info:
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.037
6.078
pikant gerucht gaat, althans er zijn tongen die los komen, dat Rammstein wel eens al geboekt is voor Download UK 2024...
 
  • Leuk
Waarderingen: RubenJS

mattman

Droomheadliner
Sfeerbeheer
4 dec 2013
14.004
8.656
Dan ben je af hoor als festival. 😅 Kan me niet voorstellen dat er een festival is die de z’n vingers verbrand aan deze rotzooi.
 
  • Leuk
Waarderingen: Timmetje

Joslittel

Headliner
17 feb 2016
9.177
10.520
Dan ben je af hoor als festival. 😅 Kan me niet voorstellen dat er een festival is die de z’n vingers verbrand aan deze rotzooi.
Ik gok dat dit probleem zichzelf oplost en Rammstein stopt zodra deze tour is afgerond. Kan me niet voorstellen dat ze het nog erg gezellig met elkaar hebben in die band.
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.037
6.078
Ik gok dat dit probleem zichzelf oplost en Rammstein stopt zodra deze tour is afgerond. Kan me niet voorstellen dat ze het nog erg gezellig met elkaar hebben in die band.
dat zouden we dan in augustus moeten weten, want dan staan de laatste 3 concerten in uitverkochte Koning Boudewijnstadion Brussel.
 

Joris

Sunset slot
7 feb 2016
2.868
1.806
Ik gok dat dit probleem zichzelf oplost en Rammstein stopt zodra deze tour is afgerond. Kan me niet voorstellen dat ze het nog erg gezellig met elkaar hebben in die band.
Als die toch (zoals geininueerd in een van de berichten) een compleet andere backstage hebben hoef je het helemaal niet gezellig te hebben. Dan zie je elkaar alleen op het podium :ROFLMAO:
 

Jamel

Sunset slot
26 jun 2019
2.404
6.693
Volgens efestivals gaat dit hem worden, ja.. Ben erg benieuwd of het klopt.
 

Joslittel

Headliner
17 feb 2016
9.177
10.520
Alleen Rammstein is enigszins verrassend. Voor de andere 2 namen hoef je geen helderziende te zijn
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.037
6.078
Volgens efestivals gaat dit hem worden, ja.. Ben erg benieuwd of het klopt.
A7x was een gerucht voor 2023, die waren ineens weer uit beeld verdwenen.
Maiden stond er wel 2022 nog, maar daar zal Download zich weinig van aantrekken.

de derde, het blijft een gerucht waar flink wat over te doen is.
ik moet het maar zien of het gaat gebeuren hoor, maar het lijkt momenteel op : waar rook is, is vuur...
 
  • Leuk
Waarderingen: Jamel

Loek123

Headliner
7 nov 2019
5.199
7.450
vorig jaar waren de headliners van Download UK ook een jaar vantevoren al geleaked en bleek het 100% te kloppen, dus ben benieuwd of dit hetzelfde geval is
is al wel enigszins teleurstellend als het klopt want dan wordt de kans dat SOAD gaat touren alweer een beetje kleiner
 
  • Leuk
Waarderingen: Jamel

Sjakie de Wit

Geliefde act
17 feb 2014
1.562
2.043
vorig jaar waren de headliners van Download UK ook een jaar vantevoren al geleaked en bleek het 100% te kloppen, dus ben benieuwd of dit hetzelfde geval is
is al wel enigszins teleurstellend als het klopt want dan wordt de kans dat SOAD gaat touren alweer een beetje kleiner
Als SOAD wordt genoemd, is dit 9 van de 10 keer ook gebaseerd op hoop en niet op concrete aanwijzingen.
 

SweetJesus

Gouden Tip
7 nov 2022
358
516
vorig jaar waren de headliners van Download UK ook een jaar vantevoren al geleaked en bleek het 100% te kloppen, dus ben benieuwd of dit hetzelfde geval is
is al wel enigszins teleurstellend als het klopt want dan wordt de kans dat SOAD gaat touren alweer een beetje kleiner
According to this guy from efestivals, SOAD will not tour next year.

But on reddit someone said that SOAD & Rammstein are rumoured for Resurrection. I think they never had two big headliners in the past so I’m skeptic about that.
 
  • Leuk
Waarderingen: Loek123 en DennisvdBr

Loek123

Headliner
7 nov 2019
5.199
7.450
According to this guy from efestivals, SOAD will not tour next year.

But on reddit someone said that SOAD & Rammstein are rumoured for Resurrection. I think they never had two big headliners in the past so I’m skeptic about that.
I am having a hard time imagining a world where Resurrection can afford a band like Rammstein.
they have never had a headliner that even comes close to the size of a band like Rammstein.
unless Rammstein is a lot less populair/expensive in Spain as here in netherlands/belgium I don't see it being realistic
SOAD would be more realistic since they had booked them for one of the cancelled covid editions.
 

SweetJesus

Gouden Tip
7 nov 2022
358
516
Rammstein was headliner on Resurrection & Graspop in 2017

 

Loek123

Headliner
7 nov 2019
5.199
7.450
Rammstein was headliner on Resurrection & Graspop in 2017
Sure, but Rammstein in 2017 was not the same band as nowadays.
Nowadays they are a stadiumband that sell 150k tickets with ease. They didn't do that in 2017.

If they do festivals in 2024 I can't see them doing festivals like Resurrection fest anymore (and no Graspop either)
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken