Down the Rabbit Hole 2026

• Onderwerp starter Onderwerp starter Joris
  • Startdatum Startdatum
🚨🚨🚨Einde inschrijven Festileaks Voorspel 2026 in zicht 🚨🚨🚨

Het is weer eerder donker, de klok is weer een uur achteruit gegaan, het is weer kouder en dus tijd om lekker warme chocolademelk bij een knisperend houtvuurtje te drinken. Wat deze gezellige periode vol met feestdagen ook met zich meebrengt... De festivals komen al volop met de aankondigingen voor het festivalseizoen van 2026. Hiermee wordt het misschien makkelijker om de vragen te beantwoorden. Maar let er wel op, je mag geen acts meer kiezen die al zijn aangekondigd. Mocht je na de eerste aankondigingen nog geen gokje gedaan hebben en toch nog een gokje willen doen, dan moet dat vóór 1 november 2025 geplaatst zijn. Dit betekent dat je op het moment van schrijven nog exact 4 uur hebt. Zien we jouw voorspelling nog? Hierbij de link naar het topic en de vragen!

Festileaks VoorSpel 2026

dus je gaat iemand die vaak afzegd laten invallen voor de afzeggers?!:oops:o_O:rolleyes:
Precies. Bewijs je eerst maar weer eens Sam. Wie weet gaan we je daarna weer regulier boeken. Niet dat ik geloof dat dit gaat gebeuren, maar met een beetje omdenken best een creatieve optie.

• Thinking
Waarderingen: Timmetje
Het gaat mij benieuwen met wat voor namen DTRH op de proppen komt. BKS dropt toch echt wel meteen wat grote namen en qua budget denk ik dat ze toch wat minder te besteden hebben dan DTRH afgestemd op de bezoekersaantallen. The XX of the Cure past denk ik goed op het festival, zou het ook dik vinden als ze een elektronica act als Brutalismus 3000 of Rufus del Sol met een headline set op de hotot zetten. En dan nog hopen op een leuke verassing. Zou ik in ieder geval wel een kaartje voor over hebben.

Het gaat mij benieuwen met wat voor namen DTRH op de proppen komt. BKS dropt toch echt wel meteen wat grote namen en qua budget denk ik dat ze toch wat minder te besteden hebben dan DTRH afgestemd op de bezoekersaantallen. The XX of the Cure past denk ik goed op het festival, zou het ook dik vinden als ze een elektronica act als Brutalismus 3000 of Rufus del Sol met een headline set op de hotot zetten. En dan nog hopen op een leuke verassing. Zou ik in ieder geval wel een kaartje voor over hebben.
Als ze Rufus willen was vorig jaar wel het moment…

Ja leg de rode loper maar uit.

Ik voel me schuldig tegenover BKS want met alleen deze naam al, trekt DTRH mij over de streep.

Ik had trouwens van de week Alt-J weer op de speler gelegd, dat blijft ook gewoon echt een heerlijk plaatje. Doen die gasten tegenwoordig nog wat? Laatste keer dat ik ze heb gezien was in 2018, AFAS. Wel weer zin om eens te zien.

Lijkt mij een heerlijke afsluiter voor de Teddy.

Ik had trouwens van de week Alt-J weer op de speler gelegd, dat blijft ook gewoon echt een heerlijk plaatje. Doen die gasten tegenwoordig nog wat? Laatste keer dat ik ze heb gezien was in 2018, AFAS. Wel weer zin om eens te zien.

2022 nog als BKS headliner maar daarna ben ik ze ook uit het oog verloren. Vond het toen wel een lichtgewicht boeking voor de headline spot, maar heb er alsnog enorm van genoten.

Alt-J als afsluiter in de Teddy kan ik als fan alleen maar aanmoedigen! Na de release van The Dream (2022) hebben ze twee jaar getourd, tot afgelopen jaar. Ik heb ergens gelezen dat de bandleden nu bezig zijn met enkele soloprojecten. Stiekem hoop ik dat er komend jaar een nieuw album verschijnt. Als dat zo is, verwacht ik dat ze eerst een clubtour zullen doen voordat ze weer op de festivals verschijnen. Ik hoop ze ooit nog een keer op DTRH te zien.

Toch krijg ik hoop al eerder dan eind november wat namen te krijgen. omdat BKS dit jaar ook zo vroeg was, en toch wel écht grote namen heeft weten te strikken die op DTRH ook niet zouden misstaan.

Maarja, ik hoop het vooral omdat ik niet kan wachten op alle voorpret.

Hoop ook nog steeds op Richard Ashcroft. Ik heb hem in het voorprogramma bij Oasis gezien en dat was echt magisch. Vond dat echt goed. We zullen nog wel even moeten tot einde november op de eerste namen denk ik....

Nu ik het nieuwe album heb gehoord hoop ik alleen maar harder dat Rosalia één van de headliners wordt. Al kan ik me zo voorstellen dat ze heel hard omhoog schiet nu en misschien al niet meer haalbaar is voor een festival met ca 50.000 bezoekers.

Geen idee of er uberhaupt al een tour in het verschiet ligt.

• Leuk
Waarderingen: BelugaBob

Users who are viewing this thread