Down the Rabbit Hole 2026

• Onderwerp starter Onderwerp starter Joris
  • Startdatum Startdatum
Ben benieuwd waarmee DTRH komt aanzetten en of ze BKS kunnen matchen.
Vooralsnog is The XX wat mij betreft de enige inkopper voor nu. Nine Inch nails zou vet zijn, maar ik betwijfel of ze dat aandurven. Florence and the Machine zou ik passend vinden en toch verwacht ik ook wel een dance afsluiter, gezien hrt verschijnen van Justice acht ik die kans best mogelijk.

• Leuk
Waarderingen: LuukvdDobbel
Ben benieuwd waarmee DTRH komt aanzetten en of ze BKS kunnen matchen.
Vooralsnog is The XX wat mij betreft de enige inkopper voor nu. Nine Inch nails zou vet zijn, maar ik betwijfel of ze dat aandurven. Florence and the Machine zou ik passend vinden en toch verwacht ik ook wel een dance afsluiter, gezien hrt verschijnen van Justice acht ik die kans best mogelijk.
Wat bedoel je rondom Justice? Ik vermoed dat hun tour eind dit jaar eindigt en we weer jaren kunnen wachten op een volgende passage. Of heb ik iets gemist?

Wat bedoel je rondom Justice? Ik vermoed dat hun tour eind dit jaar eindigt en we weer jaren kunnen wachten op een volgende passage. Of heb ik iets gemist?
Ik ben een kneus en zat naar de line up van dit jaar te kijken, dus zal inderdaad wel niet.

Wanneer hier trouwens de eerste namen te verwachten normaal gezien?

Wat een onderschatting van Moby hier. Absolute droomheadliner met een mega oeuvre en dito show.

Ik vond het tot nu toe weinig realistisch, maar hij is wel in de buurt. Ik wordt serieus gek als ie komt.
Ben ook fan van de muziek maar hoor van vrienden dat die show in het Sportpaleis voor hen een beetje tegenviel.

Ik heb Moby 10? jaar geleden op festival mundial gezien voor dus verbaas me een beetje over deze status. Is er sindsdien iets veranderd?

Ik denk ook stiekem niet dat het 'het grote' uithangbord van DTRH is, los van persoonlijke voorkeur. Maar zijn shows zijn we gewoon headlinerwaardig. Als Massive Attack kan, kan dit ook natuurlijk. Ik las ergens dat hij de vrijdag in Luxemburg staat.

Overigens is The War On Drugs ook in de buurt. Is dat dat te snel op herhaling?

Ik denk ook stiekem niet dat het 'het grote' uithangbord van DTRH is, los van persoonlijke voorkeur. Maar zijn shows zijn we gewoon headlinerwaardig. Als Massive Attack kan, kan dit ook natuurlijk. Ik las ergens dat hij de vrijdag in Luxemburg staat.

Overigens is The War On Drugs ook in de buurt. Is dat dat te snel op herhaling?
Moby zou op zich wel kunnen op de headlinespot zoals Jungle die bijvoorbeeld ook had. Niet bijster spannend allemaal, maar wel degelijk en toegankelijk.

Users who are viewing this thread

• Joss