Down the Rabbit Hole 2026

• Onderwerp starter Onderwerp starter Joris
  • Startdatum Startdatum
Gorillaz, Jack White en Nick Cave naar BKS. Daar kan dan voor DTRH een streep door? Zal DTRH dan wellicht toch the Cure hebben?
Ik moet zeggen dat ik voor het eerst in jaren een bovenkant van een affiche van BKS zie dat ik één op één ook op DTRH had willen zien.

Alle 3 best zuur voor DRTH, alle 3 de namen hadden hier inderdaad niet misstaan.... The XX, Sam Fender en The Cure eventueel?

Gorillaz echt wel DTRH verwacht, andere 2 niet.
The xx lijkt me nu wel vrij zeker voor hier.

Headliners BKS zou je allemaal op DTRH verwachten. Benieuwd wie ze dan wel hebben.
Absoluut niet. Huidige DTRH moet niet afkomen met White en Cave.
Gorillaz is dan weer een duidelijke die hier had gepast. Maar je stevent nu wel af op The xx, Lorde en Florence lijkt me.

Absoluut niet. Huidige DTRH moet niet afkomen met White en Cave.
Gorillaz is dan weer een duidelijke die hier had gepast. Maar je stevent nu wel af op The xx, Lorde en Florence lijkt me.
Excuseer... Was met huidige conjunctuur ook niet zo van de pot gerukt met Gorillaz die meestal combo doet en het gat bij Nick Cave (en het feit dat BKS al jaren geen grote headliners meer had). En Jack White kan gewoon overal.

Excuseer... Was met huidige conjunctuur ook niet zo van de pot gerukt met Gorillaz die meestal combo doet en het gat bij Nick Cave (en het feit dat BKS al jaren geen grote headliners meer had). En Jack White kan gewoon overal.
Totaal niet akkoord, komt ook door evolutie dat DTRH heeft doorgemaakt.
Dat gat was er trouwens erg duidelijk voor Roskilde en Open’er.

Soit ging er nooit vanuit dat DTRH Cave zou hebben.

Wat is er gebeurd met FATM op LL? Klinkt nog steeds logisch om die in te halen. Vergeet Moby ook niet hè ;)

• Leuk
Waarderingen: rambam
The Xx zou ik wel weer eens leuk vinden, mooie headliner ook. FATM vind ik afgrijselijk, dus liever niet. Maar die zal wel ergens op DTRH of LL staan.

Lorde vind ik ook wel ok, maar ik word er ook niet hyped van.

Helemaal razend enthousiast zou ik er niet van worden. Hoeft geen probleem te zijn. als daaronder dan maar dik in orde is.

Maar doorgaans hebben ze ook een wat stevigere danceafsluiter. Dat zal niet The Xx zijn, lijkt me.

David Byrne in Teddy zou wel geniaal zijn. Al stond hij de vorige keer 's middags in de Hotot.

Blawan zou ik ook wel schitterend vinden in de Teddy als afsluiter.

• Leuk
Waarderingen: alle namen zijn bezet
Gorillaz, Jack White en Nick Cave naar BKS. Daar kan dan voor DTRH een streep door? Zal DTRH dan wellicht toch the Cure hebben?
Dit was eigenlijk waar ik hoopte voor DTRH. Ongeveer. Op basis van de headliners zou ik zowaar eens willen switchen naar BKS. Kan me eigenlijk niet voorstellen dat er daar nu nog een trio wacht dat mij beter ligt. Of ze moeten toveren met een grote op dit moment nog nergens gevallen naam. Radiohead of zo. Maar goed een festival is meer dan de bovenste drie - al heeft BKS ook al bijvoorbeeld Wolf Alice - ik wacht de DTRH-drop nog even af.

• Leuk
Waarderingen: LuukvdDobbel

Users who are viewing this thread