Down the Rabbit Hole 2026

• Onderwerp starter Onderwerp starter Joris
  • Startdatum Startdatum
Tegen die tijd heeft Gorillaz zelfs 2 nieuwe albums op zak!

Vorige keer was die inderdaad een tikje te beschonken (maar ik vond het nog steeds heel leuk), maar dat is lang niet altijd en ze hebben vaak zat echt goede shows.

Daarbij met twee albums en ook waarschijnlijk een hele lading andere gast artiesten mee op tour (gelijk een show van Johnny Marr er bij?), zal de setlist weer heel anders zijn.

Oftewel, laat maar weer komen Gorillaz.

• Leuk
Waarderingen: Geert
Ik verwacht toch wel dat een van die drie namen nog gaat sneuvelen. Lijkt me een pak te groot voor dtrh.

Zou soulwax als (elektronische) headliner niet passen? Nieuw album op zak en klinkt best lekker.
Na Floating points vind ik Soulwax of Bonobo wel waarschijnlijk, de een heeft net een nieuw album uitgebracht en de ander tourt en brengt volgend jaar waarschijnlijk iets nieuws uit

• Leuk
Waarderingen: Veer en jaigalaar
Modesel
Na Floating points vind ik Soulwax of Bonobo wel waarschijnlijk, de een heeft net een nieuw album uitgebracht en de ander tourt en brengt volgend jaar waarschijnlijk iets nieuws uit
Modeselektor, Apparat of Skrillex kunnen ook allemaal wel gok ik

Al het bovengenoemde is toch geen headliner materiaal? Bonobo zou ik nog wel toejuichen, lang niet meer gezien. Soulwax was vorig jaar nog headliner bks terwijl ze het jaar ervoor in een Bravo op Lowlands stonden. Die nu als headliner dtrh boeken zou bijna genant zijn.

• Leuk
Waarderingen: mattman
Al het bovengenoemde is toch geen headliner materiaal? Bonobo zou ik nog wel toejuichen, lang niet meer gezien. Soulwax was vorig jaar nog headliner bks terwijl ze het jaar ervoor in een Bravo op Lowlands stonden. Die nu als headliner dtrh boeken zou bijna genant zijn.
Ging volgens mij ook over de spot van Floating Points, Maribou en FKA twigs vorig jaar. De spot op Teddy vlak voor de headliner.

• Leuk
Waarderingen: gguuss
Ging volgens mij ook over de spot van Floating Points, Maribou en FKA twigs vorig jaar. De spot op Teddy vlak voor de headliner.
Precies. Op die plek staat doorgaans een dancegeoriënteerd iets. Vaak ook meest interessante namen (voor mij). Absoluut mijn favoriete moment van de dag telkens.

Overigens zou ik Soulwax in dat kader beduidend minder interessant vinden. Toch al vaak gezien en uiteindelijk beetje veel van hetzelfde.

Precies. Op die plek staat doorgaans een dancegeoriënteerd iets. Vaak ook meest interessante namen (voor mij). Absoluut mijn favoriete moment van de dag telkens.

Overigens zou ik Soulwax in dat kader beduidend minder interessant vinden. Toch al vaak gezien en uiteindelijk beetje veel van hetzelfde.
Hun nieuwe album, uit sinds vorige week, is echt wel top (maar ben dan ook een fan). Klinkt wat meer '80s.

• Leuk
Waarderingen: jaigalaar
Unpopular opinion: doe maar wat matige headliners bij DTRH, dan kan ik weer eens wat meer van het randprogramma/undercut meekrijgen. :P

• Leuk
Waarderingen: mroizo
Matt Berninger (zanger van The National) staat een weekend later in Portugal op een festival. Kanshebber?

BKS komt volgende week met de eerste namen, dat geeft hoop dat DTRH ook niet ver weg moet zijn.

Of ze echt allemaal beschikbaar zijn is natuurlijk de vraag, maar het lijkt wel écht alsof er een flink aanbod is wat betreft grote namen komend jaar? Die headliners van Open'er... damn.

• Leuk
  • Geweldig
Waarderingen: jaigalaar en daily
BKS komt volgende week met de eerste namen, dat geeft hoop dat DTRH ook niet ver weg moet zijn.
Zal wel traditiegetrouw laatste week november zijn, eerste week december vvk.

Is stiekem al weer snel eigenlijk, over circa 4 weken weten we meer.

The Cure verwachtte ik al niet echt, maar lijkt vrij kansloos (op vrijdag in Tsjechie en zondag op Werchter).

• Leuk
Waarderingen: Nelios
Off-topic, maar..:

Warme oproep ook hier om jullie stem uit te brengen hier :)

Je kunt nog tot en met dinsdag stemmen.

Gorillaz, Jack White en Nick Cave naar BKS. Daar kan dan voor DTRH een streep door? Zal DTRH dan wellicht toch the Cure hebben?

Users who are viewing this thread