Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Je lijkt de enige die er last van heeft gehad hier.... niet meer van dit soort comments gezien. Denk dat het gewoon een eenmalig vervelend foutje is geweest.
Je lijkt de enige die er last van heeft gehad hier.... niet meer van dit soort comments gezien. Denk dat het gewoon een eenmalig vervelend foutje is geweest.
Ik had nergens last van met betalen. Maat van me heeft soms zelfs teveel bier gekregen. Ik ben juist helemaal geen fan van munten. Kan je alleen maar kwijt raken.
Ik baalde eerst enorm van de muntjes die weg zijn, maar het viel mij alles mee. Wij zijn met een groep van 19 en je staat constant bij andere mensen. We hebben geen WBW gebruikt ofzo dus er zal vast iemand meer/minder hebben betaald dan die heeft gedronken maar heel scheef zal het ook niet lopen.
Een vriend van mij had nog wel bij de Martabak naast de Teddy teveel betaald. Hij kon geen geld terugkrijgen maar kreeg wel netjes tegoedbon met meer waarde dan wat hij teveel had gepind. Dat vond ik dan wel weer netjes.
Ja en die ene keer gaat ook fout genoeg verkeerd de andere kant op, verlies!
Ga er maar van uit dat er meer drank is uitgegeven dan dat er betaald is. Het is inderdaad jammer dat jij meer hebt betaald, maar dat gaat echt niet het doel zijn geweest van de mensen achter de bar. Die hebben er uberhaupt geen profijt van als er meer wordt verkocht. Die willen gewoon hun shift afmaken.
Volgens mij was het wel dat de vorige transactie nog best lang in beeld bleef staan, dat ik dacht van "huh, dat heb ik niet besteld" en dat dan pas mijn bestelling in beeld kwam.
Mensen achter de bar waren verder wel echt top hoor. Echt heel vaak bij grote bestellingen een extra biertje oid gekregen. Ik heb wel het idee dat ik iets minder heb uitegegeven dan normaal, ik was zo'n 160 euro kwijt, incl een wunderhorse shirt van 35 euro. Voor mij ook een record. Komt goed uit, want heb net een huis gekocht hehe.
Ja en die ene keer gaat ook fout genoeg verkeerd de andere kant op, verlies!
Ga er maar van uit dat er meer drank is uitgegeven dan dat er betaald is. Het is inderdaad jammer dat jij meer hebt betaald, maar dat gaat echt niet het doel zijn geweest van de mensen achter de bar. Die hebben er uberhaupt geen profijt van als er meer wordt verkocht. Die willen
Maar volgens mij wil jij gewoon lekker naïf je hakken in het zand houden en niet horen dat wij er allemaal geen last van hebben gehad haha. Gaat twee kanten op toch
Die wafels waren wel lekker trouwens. Heb er ook een aantal op.
Mensen achter de bar waren verder wel echt top hoor. Echt heel vaak bij grote bestellingen een extra biertje oid gekregen. Ik heb wel het idee dat ik iets minder heb uitegegeven dan normaal, ik was zo'n 160 euro kwijt, incl een wunderhorse shirt van 35 euro. Voor mij ook een record. Komt goed uit, want heb net een huis gekocht hehe.
Ik kwam door het ontbreken aan munten wel nog beter in mijn 'geld is een dom construct dus het bestaat niet' modus terecht. Ik heb geen idee hoeveel ik heb uitgegeven, maar weinig is het niet. Normaal gesproken werd ik geconfronteerd met het opraken van mijn munten waardoor ik ongeveer wist waar ik was.
Ik heb wel het idee dat ik iets minder heb uitegegeven dan normaal, ik was zo'n 160 euro kwijt, incl een wunderhorse shirt van 35 euro. Voor mij ook een record. Komt goed uit, want heb net een huis gekocht hehe.
Ik wilde direct reageren met 'hoe dan!??', maar ik ben toch ook maar even de administratie ingedoken. Horeca uitgaven €240,- valt me 100% mee. Standaard regel is al jaren €100 per dag en op de heenweg had ik het er nog over met een maat dat daar wellicht ook eens een inflatiecorrectie op zou moeten plaatsvinden. Misschien toch een stukje ouderdom kicking in
Ja maar dat komt ook omdat we in Nederland een ellendige turbotap gebruiken, biertjes vervolgens 5 uur laten wachten tot ze gekocht worden, maar om ze in leven te houden af en toe een bekertje schuim er overheen ketteren.
De prijs/kwaliteit voor bier is naast de prijs/volume echt BIZAR slecht. Bier tappen kan een kunstvorm zijn, dit is de tekening van een 2 jarige nog niet waard.
Heb dit echt erg vaak gedaan, of vaak een Strawberry Margarita Despo of een Tropical Despog gehaald naast de Porto Party tent. Stond daar echt nooit een rij en altijd prima biertjes