Heerlijk weekend gehad! Het leek wel of de sfeer dit jaar beter was en het publiek weer iets ouder voor mijn gevoel. Dat vindt deze oude lul wel fijn
De campings waren ondanks de vele regen voorafgaand toch echt goed geregeld met de houtsnippers. Drukte bij de wc's en douches viel me dit keer alles mee. Leuke toevoeging vind ik de koffie tentjes bij de wc's op de camping.
Ik hoop zo dat DTRH niet uit zijn voegen groeit, ik vond het nu qua grootte echt de max.
Na een bier-rijke donderdag werden we vrijdag wat later wakker. Eerste show was een stukje
Sef. Wel aardig, niet mijn ding.
Daarna door naar
Bad Nerves, leuke energieke band.
Gaslight Anthem was echt een positieve verrassing. We stonden in vooraan tussen enkele die-hard fans en er ontstond zelfs af en toe een lief klein mosh-pitje. Na een stukje
Blondshell hebben we vanaf het gras
Raye gezien, ik vond het indrukwekkend. Wat een performance.
Yard Act voor een stuk meegepakt. Bijzondere act, maar pakte me wel.
Eefje de Visser vond ik 1 van de hoogtepunten. Wat een pracht show!
Action Bronson kende ik niet, maar deze gast had een schitterend optreden. Muzikale begeleiding was ook top.
Lcd van een afstandje meegepakt, maar is niet mijn ding.
De zaterdag afgetrapt met Islandman, 1 van mijn hoogtepunten van het weekend, schitterend.
Goldkimono vanaf het veld gezien, beetje matjes maar ok.
Daarna door naar
Pom in de Bossa Nova. Wat een energieke band met dito zangeres. Zelf in een moshpit gestaan.
Aurora, Tja, na 10 minuten weg gelopen. Ik kan hier helemaal niets mee.
Declan McKenna, leuk bandje maar klonk allemaal wat amateristisch. Qua zang en ook qua geluid. Wel meegedaan met een mega-flashmob achterop het veld. Klein stukje
dEUS gezien maar pakte met lang niet zo als andere op BKS. Daarna klaargemaakt voor Nederlands elftal, wat een feest. Daarna nog even langsgeweest bij
Jungle, leuk slot van de dag.
The beaches stonden zondag op het programma. Leuke vrouwen, en lekker aanstekelijke songs.
Vaccines bij de Hottot vond ik super, we stonden vrijwel vooraan, dus ook hier weer de moshpit in.
Hierna tijdje gechilled, zon weekend halt er steeds meer in. Ook bij
Kruangbin lekker gelegen in het gras. Ik vind dit toch wel een erg saaie band.
Afsluiter
the National vond ik geweldig. Ooit een keer zo'n 15 jaar geleden op LL gezien, maar wat is dit live goed. Aangezien we voor aan stonden heb ik niks meegekregen van het halflege veld.