Down The Rabbit Hole 2024

Marin

Gouden Tip
14 apr 2021
494
317
Ik heb eigenlijk nooit veel geluisterd naar MK en Jungle, tips voor waar ik wel en niet moet beginnen bij deze twee artiesten?
 

gesp

Support act
11 jun 2018
1.101
324
Michael Kiwanuka heeft een fantastische live-reputatie en speelt nummers dan soms met iets andere arrangementen. Gaat heel goed werken op de hotot, helemaal bij mooi weer en ondergaande zon. Zou zeker een of meerdere live-opnames kijken, van bijvoorbeeld Cold Little Hart of Love & Hate.
 
  • Leuk
Waarderingen: Marin

Sjakie de Wit

Geliefde act
17 feb 2014
1.541
2.015
Ik heb eigenlijk nooit veel geluisterd naar MK en Jungle, tips voor waar ik wel en niet moet beginnen bij deze twee artiesten?
Cold little heart studio sessie, album Love & hate, album Kiwanuka en het tiny desk concert.

Voor Jungle: album For Ever, album Loving in stereo, kexp sessies(die van 4 jaar geleden is de beste imo).
 
  • Leuk
Waarderingen: Marin

nitotheno

Support act
29 jan 2018
909
760
Ik ben wel benieuwd naar waar de gemiddelde DTRH-forumganger nog op hoopt qua namen en wat een beetje realistisch is.
Blanco white, Fleet Foxes, Local Natives zou ik ook erg leuk vinden van jouw lijstje.

Andere, realistische, namen (als ik bijv. naar Primavera kijk, weet niet hoe het zit met tourschema's):
Charli XCX, Deftones (als wat hardere teddy naam a la Death grips vorig jaar), Faye Webster, Kim Petras, Mitski(!), Mount Kimbie, Obongjayar (vorig jaar inhalen), Omar Apollo, Peggy Gou, The Blessed Madonna, Tirzah

Minder realistische namen (totaal geen idee of ze uberhaupt touren, etc.):
Lizzy McAlpine, Beabadoobee, Sufjan Stevens (hebben we hem weer!), Men I Trust, Tiny Habits, Rufus du Sol, Channel Tres, Dijon, Mk.gee

Verder hoop op Nederlandse namen als Neomi, Robin Kester, Lusho, Willem, Sor. Vooral die eerste twee misschien nog in Bossa Nova setting(?) zou prachtig zijn. Weet alleen niet of ze inmiddels misschien al doorgeschoven moeten worden naar de Fuzzy.
 
  • Leuk
Waarderingen: spongebobsong

BeWario

Campingartiest
27 jun 2023
99
93
Blanco white, Fleet Foxes, Local Natives zou ik ook erg leuk vinden van jouw lijstje.

Andere, realistische, namen (als ik bijv. naar Primavera kijk, weet niet hoe het zit met tourschema's):
Charli XCX, Deftones (als wat hardere teddy naam a la Death grips vorig jaar), Faye Webster, Kim Petras, Mitski(!), Mount Kimbie, Obongjayar (vorig jaar inhalen), Omar Apollo, Peggy Gou, The Blessed Madonna, Tirzah

Minder realistische namen (totaal geen idee of ze uberhaupt touren, etc.):
Lizzy McAlpine, Beabadoobee, Sufjan Stevens (hebben we hem weer!), Men I Trust, Tiny Habits, Rufus du Sol, Channel Tres, Dijon, Mk.gee

Verder hoop op Nederlandse namen als Neomi, Robin Kester, Lusho, Willem, Sor. Vooral die eerste twee misschien nog in Bossa Nova setting(?) zou prachtig zijn. Weet alleen niet of ze inmiddels misschien al doorgeschoven moeten worden naar de Fuzzy.
Fleet foxes zou erg leuk zijn, is op zich een kansje voor aangezien ze in Australië en NZ als support van The National stonden (Big Red Machine collabje misschien op t podium?).

Bij Robin Kester was het vorig jaar uitgestorven op Pinkpop, daar stonden 20 man en een paardenkop te kijken, dus die kan best prima in een kleine tent
 
  • Leuk
Waarderingen: nitotheno

nitotheno

Support act
29 jan 2018
909
760
Bij Robin Kester was het vorig jaar uitgestorven op Pinkpop, daar stonden 20 man en een paardenkop te kijken, dus die kan best prima in een kleine tent
Maar ja, dat is Pinkpop. Ik gok dat de gemiddelde bezoeker daar staat niet zo te springen om een indie singer songwriter. Zie haar op DTRH wel beter werken, hopelijk op de Bossa Nova dus.
 

BeWario

Campingartiest
27 jun 2023
99
93
Maar ja, dat is Pinkpop. Die staan niet zo te springen om een indie singer songwriter. Zie haar op DTRH wel beter werken, hopelijk op de Bossa Nova dus.
Hielp ook niet dat ze Stage 4 opende op de laatste dag, dus mensen waren al redelijk gaar. Haar concert zelf was echt heel fijn, dus daar lag het niet aan!
 
  • Leuk
Waarderingen: nitotheno

Sjakie de Wit

Geliefde act
17 feb 2014
1.541
2.015
Black Pumas, Nation of Language, Young fathers, Fleet Foxes, Black Midi, MGMT, Frankie and the witch fingers, Personal trainer, Brutus, Surprise chef, Clipping., Slift, Wolf Alice, Vulfpeck, Alvvays, Yin Yin, Villagers, La Luz, Vulture feather.
Als er hiervan ook maar een paar namen dit jaar te zien zijn, ben ik zeer zeer tevreden.
 
Laatst bewerkt:

snoep

Randprogramma
28 jan 2023
162
218
Black Pumas, Nation of Language, Young fathers, Fleet Foxes, Black Midi, MGMT, Frankie and the witch fingers, Personal trainer, Brutus, Surprise chef, Clipping., Slift, Wolf Alice, Vulfpeck, Alvvays, Yin Yin, Villagers, La Luz, Vulture feather.
Als er hiervan ook maar een paar namen dit jaar te zien zijn, ben ik zeer zeer tevreden.
Droom festival
 
  • Leuk
Waarderingen: Sjakie de Wit

Henk1122

Playlistbediener
24 aug 2023
5
8
Met de groep hebben we achter het net gevist voor groepscampingplekken. Weet iemand hoe de doorverkoop van deze tickets wordt geregeld? Ik zie ze namelijk niet staan bij de ticketmaster doorverkoop-module.
 

hanskazan

Randprogramma
11 jan 2018
149
24
Als groot liefhebber van indie ben ik zeer verheugd met o.a. Blondshell en The Last Dinner Party!

Ik ben wel benieuwd naar waar de gemiddelde DTRH-forumganger nog op hoopt qua namen en wat een beetje realistisch is.

Ik wens een ritsje namen wensen uit:

Midlake - Nation Of Language - Alvvays - Blanco White - WILCO - Parquet Courts - Beirut - Fleet Foxes - Yo La Tengo -Local Natives - Floating Points - Young Marco - Gaz Coombes - Spinvis - Being Dead - Johan - Death Cab For Cutie - Grizzly Bear - Alamo Race Track - Marathon - Job Jobse - Island Mint - Yin Yin - The Vices
Ook indie liefhebber en inderdaad blij met die namen. Zijn toch wel twee aardige doorbraken in de indie dit jaar. (Hoorde toevallig Blondshell gisteren ook in de serie Invincible)

Fleet Foxes die hier genoemd wordt zou ik geweldig vinden maar voor zo ver ik weet is er nog geen datum in Europa volgende jaar.

Verder hoop ik al lang Alvvays een keer te zien en nu zij in de buurt zijn hoop ik erg dat ze langs komen.

Hoop ook echt dat MGMT weer naar Europa komt met een nieuw album voor de deur, maar voor zo ver ik weet zijn er nog geen Europese data?

Tom Misch staat ook standaard op de verlanglijst maar die weet op de een of andere manier Nederland steeds te ontwijken.

Van Primavera is ook American Football een naam die er voor mij uit springt. Zou toch wel heel vet zijn om die een keer te zien.
 
  • Geweldig
Waarderingen: El Plopsma

dblauw

Campingartiest
28 nov 2023
86
94
Skrillex, Overmono, Colin Benders.

Overdag mis ik nog wat punk/rock/grime/ hiphop. Iets als Bob Vylan vorig jaar, dat was top
Overmono was er vorig jaar al, dus gok dat die er dit jaar niet in zat. Al was de Fuzzy Lop wel veel te klein voor ze..
 

Mimi

Playlistbediener
4 jul 2023
15
18
Als groot liefhebber van indie ben ik zeer verheugd met o.a. Blondshell en The Last Dinner Party!

Blondshell - Olympus

The Last Dinner Party - Nothing Matters

Ik ben wel benieuwd naar waar de gemiddelde DTRH-forumganger nog op hoopt qua namen en wat een beetje realistisch is.

Ik wens een ritsje namen wensen uit:

Midlake - Nation Of Language - Alvvays - Blanco White - WILCO - Parquet Courts - Beirut - Fleet Foxes - Yo La Tengo -Local Natives - Floating Points - Young Marco - Gaz Coombes - Spinvis - Being Dead - Johan - Death Cab For Cutie - Grizzly Bear - Alamo Race Track - Marathon - Job Jobse - Island Mint - Yin Yin - The Vices
Beirut zou heel tof zijn ja, met een nieuw album is de kans (hopelijk) ook groot
 

Geert

Playlistbediener
9 apr 2014
41
29
Ik ben nu al heel erg blij met de aangekondigde namen. Wat mij betreft mag zou ik heel blij zijn als er nog wat namen uit het volgende rijtje bijkomen:

STONE, Johan, Bad Daughter, Lokoy en/of Slotface, Pet Shop Boys, Chalk, Collignon (echte DTRH act!), Cucamaras, POM, Slift, I love you honey bunny, Joost, Lambrini Girls, Primaat, MEUTE, The Vices, Pixies en De Staat mag ook wel weer langskomen van mij.
 
  • Leuk
Waarderingen: Vantola en snoep

Gebruikers die dit onderwerp bekijken