Down The Rabbit Hole 2024

Raskolnikov

Subheadliner
18 jan 2016
4.350
1.805
Ik hoop echt dat de pre-sale blijft, maar dat het misschien beperkt wordt to max. het aantal kaarten het voorgaande jaar verkocht. In de podcast zei Ide dat hij het bestaan van de pre-sale niet kon verzekeren, maar dat vorig jaar ongeveer de helft van de kaarten al via de pre-sale werden verkocht.
Zou me serieus niets verbazen als er al ruim 30.000 verkocht zijn. Gaat morgen heel hard verwacht ik...
 

Timmetje

Droomheadliner
4 mrt 2015
12.492
6.158
Ik zit nog steeds te twijfelen. Een paar mooie namen maar niet omver geblazen. Wil LCD wel graag zien aankomend jaar.
 
  • Leuk
Waarderingen: davadude

Processierups

Sunset slot
21 jun 2017
3.251
2.190
Helaas dan. Hopen dat ze voor Pinkpop geboekt worden of ik een zaalkaartje kan regelen voor Paradiso.... En anders dagje BKS meepakken 😅
Dagje BKS of hopen op een ticketswap voor Paradiso is je beste kans. Of naar Arhus voor Northside.
 

Marin

Dagopener
14 apr 2021
503
327
In de podcast werd volgens mij verteld dat in de presale ongeveer de helft van de tickets verkocht zou worden
 

gesp

Support act
11 jun 2018
1.101
324
Morgen uitverkocht denk ik ja. Om me heen veel mensen gehoord die een ticket hebben gehaald. Ben er zelf ook weer bij 🥳
 

Bob105

Support act
18 jun 2021
807
1.004
Iemand toevallig nog een presalecode? Ik ben overtuigd...

Die vorige presalecode is ondertussen alweer gebruikt :)
 

gguuss

Dagopener
15 jan 2014
539
183
Ik vermoed dat iedereen die morgen gewoon om 11u klaar gaat zitten wel een kaartje moet kunnen fixen. Anders is het ook voor het eerst dat er Lowlands praktijken zijn...
 
  • Leuk
Waarderingen: Bob105

pinkwin

Playlistbediener
14 sep 2022
37
16
Die laatste lijkt te zijn gebruikt want het laden duurt oneindig.. Mocht iemand anders nog een presale code hebben, ik hou mij beschikbaar 🙏🏽
 

hendrik1

Gouden Tip
17 nov 2018
274
221
Die laatste lijkt te zijn gebruikt want het laden duurt oneindig.. Mocht iemand anders nog een presale code hebben, ik hou mij beschikbaar 🙏🏽
Dit heb ik ook met mijn eigen code. Dus kan zijn dat dit een algemeen probleem is.
Zie nu ook dat als je een verkeerde code invult, je wel gelijk een melding krijgt dat ze niet correct is.
 

HunterRule

Randprogramma
15 jan 2015
179
17
Spanning neemt toe, ik ga ook voor het eerst proberen.

Realiseer me nu dat ik voor een covid editie ook een kaartje had maar nog nooit in Beuningen geweest in ieder geval 😅
 

spongebobsong

Campingartiest
10 mrt 2023
79
110
Dit heb ik ook met mijn eigen code. Dus kan zijn dat dit een algemeen probleem is.
Zie nu ook dat als je een verkeerde code invult, je wel gelijk een melding krijgt dat ze niet correct is.

De presale duurde tot 9:00, dat zal de reden zijn…

Succes zo iedereen!
 

pinkwin

Playlistbediener
14 sep 2022
37
16
Vrienden van mij overwegen om ook een groepsplek te kopen zodat we zeker met zijn allen staan. Heeft iemand hier ervaring mee? Als in, waar op het terrein staan deze, en is het wat zo'n plek? Of kun je beter op tijd komen en elders een plek scoren met zijn allen?
 

Cootje

Dagopener
25 jan 2017
600
577
Tjonge jonge, ruim 6k voor mij in de wachtrij, dat gaat vandaag uitverkopen.
 

Lion

Support act
7 mrt 2017
773
1.600
Had er slechts 300 voor mij in de wachtrij. Kaartjes zijn dus binnen! 😎
 
  • Leuk
Waarderingen: daily

Gebruikers die dit onderwerp bekijken