Down The Rabbit Hole 2024

bommer

Playlistbediener
3 mrt 2019
15
11
Vermoeden jullie dat het zaterdagmiddag al zal uitverkocht zijn? Is mijn eerste keer en weet niet goed hoe het andere jaren ging... :)
 

Processierups

Sunset slot
21 jun 2017
3.233
2.183
Wordt voor mij de eerste keer DTRH dit jaar! Kaartjes zijn binnen getikt na die extreem lekkere eerste worp. Ik was nog aan het twijfelen tussen DTRH en BKS, want op BKS komt Slowdive (en ik heb natuurlijk achter het net gevist voor kaartjes in Paradiso).

Heeft iemand een idee of er wel eens namen gedeeld worden tussen BKS en DTRH?
Aangezien je vraag over Slowdive gaat: je kan ervan uitgaan dat namen die zo hoog op de line up staan niet gedeeld worden met een ander festival.
 

pinkwin

Playlistbediener
14 sep 2022
37
16
Hi, ik twijfel nog om een kaartje te kopen vooral vanwege de hoge kosten. Ik vroeg mij af iemand weet of vorig jaar op een gegeven moment de kaartjes goedkoper werden doorverkocht of niet? Of bleef de vraag naar kaartjes hoog en de tweedehands prijs daardoor ook?
 

Falladain

Randprogramma
19 jan 2017
163
49
Hi, ik twijfel nog om een kaartje te kopen vooral vanwege de hoge kosten. Ik vroeg mij af iemand weet of vorig jaar op een gegeven moment de kaartjes goedkoper werden doorverkocht of niet? Of bleef de vraag naar kaartjes hoog en de tweedehands prijs daardoor ook?
Een paar dagen van tevoren werden er kaartjes goedkoop gedropt, scheelde wel 10/20% ofzo. Maar, daarbij moet de kanttekening worden geplaatst dat de weersvoorspellingen echt beroerd waren, dus dat kan mee hebben gespeeld.

Dus, je kan wachten. Vaak komen er van tevoren een hoop kaartjes vrij - dat is zelfs vaak bij Lowlands zo, dat ook altijd rap uitverkoopt. Het blijft natuurlijk altijd een risico, en wellicht dat je door het uitstellen van aanschaf wel wat voorpret misloopt :p Oja, en je kan door het Ticketmaster-systeem niet wachten tot de allerlaatste dag, maar het moet een X-aantal uren voor aanvang van het evenement, maar daar weet ik ook alle ins en outs niet meer van
 
  • Leuk
Waarderingen: pinkwin

Falladain

Randprogramma
19 jan 2017
163
49
Overigens kan ik de laatste Festileaks-podcast erg aanraden! O.a. Jos van festileaks spreekt daarin ca. 20 minuten met de baas van DTRH over het festival, en er komen veel zaken voor die op het forum ook besproken zijn (drukte, rijen bij toiletten, verandering van publiek en/of programmering, switchen Teddy en Fuzzy in de nacht).
 
  • Leuk
Waarderingen: gguuss en mgbss

BeWario

Campingartiest
27 jun 2023
99
93
Aangezien je vraag over Slowdive gaat: je kan ervan uitgaan dat namen die zo hoog op de line up staan niet gedeeld worden met een ander festival.
Helaas dan. Hopen dat ze voor Pinkpop geboekt worden of ik een zaalkaartje kan regelen voor Paradiso.... En anders dagje BKS meepakken 😅
 

Joris

Sunset slot
7 feb 2016
2.850
1.762
Helaas dan. Hopen dat ze voor Pinkpop geboekt worden of ik een zaalkaartje kan regelen voor Paradiso.... En anders dagje BKS meepakken 😅
Die gaan ook niet op Pinkpop staan, dagje BKS/ticket Lowlands is je grootste hoop
 

Marin

Gouden Tip
14 apr 2021
496
318
Trouwens best blij met dat The National op zondag staat, heel het weekend nog iets om naar uit te kijken:) in eerste instantie wat jammer dat ze dan deels in het licht staan maar van de drie acts past dat wellicht ook het beste bij the national
 

Ploegie

Playlistbediener
23 feb 2015
28
17
Zojuist ook mijn kaarten gescoord! Snap dat het voor de nieuwkomers niet heel fijn is, maar ben wel erg blij met deze loyaliteits verkoop. Ik heb er zin in!
 

Linksvoor

Nieuw lid
7 aug 2023
3
4
Hi allemaal,

Heeft er iemand toevallig nog een pre-sale code over voor 2 kaarten? Ik wilde zojuist met mijn pre-sale code kaarten halen, maar toen ik mijn random reader ging halen is mijn telefoon vergrendeld. Bij het ontgrendelen was het betaalscherm verdwenen en nu kom ik er niet meer in..

Zou top zijn!!!
 

Ploegie

Playlistbediener
23 feb 2015
28
17
Ik denk heel erg veel. Hoor bijna niemand van vorig jaar die niet opnieuw heeft gekocht.
In mijn groep (15 man) gaat bijna iedereen opnieuw, waarvan sommigen voor anderen nog bij hebben gekocht. Dus daar vanuitgaande zullen er inderdaad al een hoop kaarten verkocht worden, zeker omdat er 4 per persoon verkocht kunnen worden.
 

Falladain

Randprogramma
19 jan 2017
163
49
Ik hoop echt dat de pre-sale blijft, maar dat het misschien beperkt wordt to max. het aantal kaarten het voorgaande jaar verkocht. In de podcast zei Ide dat hij het bestaan van de pre-sale niet kon verzekeren, maar dat vorig jaar ongeveer de helft van de kaarten al via de pre-sale werden verkocht.
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken