Down The Rabbit Hole 2024

Kasper

Campingartiest
20 feb 2015
61
4
We wilden twijfelen tussen DTRH en BKS, maar de line-up gaf ons weinig reden om te twijfelen. Kaarten zijn binnen. Met The National en dEUS zijn er bands waar ik nooit moe van word, Jessie Ware lijkt me geweldig, Kiwanuka (idem) met dan hopelijk Jungle er al voor. Gaslight Anthem en Khruangbin moet ik ook nog altijd afvinken. En ook tussen de rest zit zo ontzettend veel leuks.
Toch nog even verder vooruitkijken: hoeveel 'grote' namen verwachten jullie nog? Ik verwacht nog zeker wel 2-3 namen op rij 2 eigenlijk en misschien eentje op de eerste zelfs. Valt me sowieso op dat ze een categorie meer hebben dan de vorige jaren qua lettertypen.

Paar gokjes:
Roisin Murphy, kan ze mooi samen met Jessie Ware Freak Me Now doen.
Black Pumas, staan dat weekend al op twee festivals (Engeland en Frankrijk), dus wellicht de andere dag naar Beuningen
 
  • Leuk
Waarderingen: Festivaltime

Bob105

Support act
18 jun 2021
807
996
We wilden twijfelen tussen DTRH en BKS, maar de line-up gaf ons weinig reden om te twijfelen. Kaarten zijn binnen. Met The National en dEUS zijn er bands waar ik nooit moe van word, Jessie Ware lijkt me geweldig, Kiwanuka (idem) met dan hopelijk Jungle er al voor. Gaslight Anthem en Khruangbin moet ik ook nog altijd afvinken. En ook tussen de rest zit zo ontzettend veel leuks.
Toch nog even verder vooruitkijken: hoeveel 'grote' namen verwachten jullie nog? Ik verwacht nog zeker wel 2-3 namen op rij 2 eigenlijk en misschien eentje op de eerste zelfs. Valt me sowieso op dat ze een categorie meer hebben dan de vorige jaren qua lettertypen.

Paar gokjes:
Roisin Murphy, kan ze mooi samen met Jessie Ware Freak Me Now doen.
Black Pumas, staan dat weekend al op twee festivals (Engeland en Frankrijk), dus wellicht de andere dag naar Beuningen
Als het een naam in de categorie 1 is, dan wel in de orde van grootte van Ben Howard / Phoenix vorig jaar. Grotere dan dat hoef je nu niet meer te verwachten. Max 1-2 denk ik nog. Verder zitten we nu ongeveer op een kleine 1/4de van het programma. 1/3de als je DJ's en het nachtprogramma niet mee rekent. Er komt dus nog wel een hoop.
 
  • Leuk
Waarderingen: Raskolnikov

Kasper

Campingartiest
20 feb 2015
61
4
Als het een naam in de categorie 1 is, dan wel in de orde van grootte van Ben Howard / Phoenix vorig jaar. Grotere dan dat hoef je nu niet meer te verwachten. Max 1-2 denk ik nog. Verder zitten we nu ongeveer op een kleine 1/4de van het programma. 1/3de als je DJ's en het nachtprogramma niet mee rekent. Er komt dus nog wel een hoop.
Ja precies. Maar dat is ook logisch als bijvoorbeeld Jungle al in categorie 1 zit. Ondanks hun streamaantal zijn ze in mijn hoofd echt niet van de grootte van The National en Kiwanuka.
 

Joris

Sunset slot
7 feb 2016
2.853
1.764
Ja precies. Maar dat is ook logisch als bijvoorbeeld Jungle al in categorie 1 zit. Ondanks hun streamaantal zijn ze in mijn hoofd echt niet van de grootte van The National en Kiwanuka.
Jungle past echt perfect bij het publiek van Down the Rabbit Hole, denk dat ze het daarom ook durven om op die plek neer te zetten
 
  • Leuk
Waarderingen: Bob105

Raskolnikov

Subheadliner
18 jan 2016
4.347
1.801
Jungle past echt perfect bij het publiek van Down the Rabbit Hole, denk dat ze het daarom ook durven om op die plek neer te zetten
Helemaal waar. Gewoon een prima boeking voor dit festival. En toegankelijk ook naast twee net iets moeilijkere headliners. Slim gedaan.
 
  • Leuk
Waarderingen: Oasiss

Raskolnikov

Subheadliner
18 jan 2016
4.347
1.801
We wilden twijfelen tussen DTRH en BKS, maar de line-up gaf ons weinig reden om te twijfelen. Kaarten zijn binnen. Met The National en dEUS zijn er bands waar ik nooit moe van word, Jessie Ware lijkt me geweldig, Kiwanuka (idem) met dan hopelijk Jungle er al voor. Gaslight Anthem en Khruangbin moet ik ook nog altijd afvinken. En ook tussen de rest zit zo ontzettend veel leuks.
Toch nog even verder vooruitkijken: hoeveel 'grote' namen verwachten jullie nog? Ik verwacht nog zeker wel 2-3 namen op rij 2 eigenlijk en misschien eentje op de eerste zelfs. Valt me sowieso op dat ze een categorie meer hebben dan de vorige jaren qua lettertypen.

Paar gokjes:
Roisin Murphy, kan ze mooi samen met Jessie Ware Freak Me Now doen.
Black Pumas, staan dat weekend al op twee festivals (Engeland en Frankrijk), dus wellicht de andere dag naar Beuningen
Taylor Swift staat DTRH weekend in Nederland, misschien een nummertje samen met The National ;-)

Niet serieus hoor.

Denk dat we inderdaad geen hele grote namen meer hoeven verwachten. het vuurwerk zit daar doorgaans in de eerste worp. Al werd vorig jaar in een later stadium Ben Howard nog aangekondigd.

Wat er wel nog ontbreekt momenteel zijn de middelgrote elektronische namen die doorgaans het tweede podium headlinen. En een grotere hiphopnaam wellicht.
 
  • Leuk
Waarderingen: Festivaltime

nitotheno

Support act
29 jan 2018
911
760
Beetje vloeken in de kerk, maar voor mij persoonlijk is deze eerste drop een beetje meh. Ik mis tussen de headliners wel echt een klapper/wow factor. Het lijstje Stromae - Fred Again - Paolo nutini is naar mijn idee ook vele malen groter dan dit lijstje. Het is niet slecht hoor, maar ben er niet helemaal weg van.

Daarnaast hoop ik dat er wat meer voor de midcard komt, maar dat geloof ik wel. Ook die vond ik vorig jaar namelijk stukken sterker. Maar goed, smaken verschillen :)

Ben er wel gewoon bij! Met een groep vrienden is het altijd leuk, plus er zitten wel namen tussen die ik interessant vind. Na first listen ook al helemaal weg van Jalen Ngonda. Dat album is dit jaar uitgekomen, maar klinkt alsof het een all time classic is, echt heel goed!
 

ArgonV

Nieuw lid
30 nov 2023
2
0
Voor de mensen die geen presale code hebben gehad, misschien heb je hetzelfde probleem als ik. Ik had vorige jaar 10 kaarten gekocht voor de hele vriendengroep. Eentje werd ziek, dus dat kaartje aan een vriendin doorgestuurd van iemand uit de vriendengroep. Die vriendin heeft uiteindelijk de presalecode gekregen.
 

Raskolnikov

Subheadliner
18 jan 2016
4.347
1.801
Voor de mensen die geen presale code hebben gehad, misschien heb je hetzelfde probleem als ik. Ik had vorige jaar 10 kaarten gekocht voor de hele vriendengroep. Eentje werd ziek, dus dat kaartje aan een vriendin doorgestuurd van iemand uit de vriendengroep. Die vriendin heeft uiteindelijk de presalecode gekregen.
Dat is toch wel gepruts van de bovenste orde hoor. Je hebt toch een CRM met daarin degenen die de eerste afnemers van je tickets waren? En iedereen stuurt toch kaarten door?
 

ArgonV

Nieuw lid
30 nov 2023
2
0
Ja, ik ben het met je eens dat het erg slecht is. Ik heb gewoon geluk gehad dat ze de code niet gebruikt heeft.
 

Kasper

Campingartiest
20 feb 2015
61
4
Jungle past echt perfect bij het publiek van Down the Rabbit Hole, denk dat ze het daarom ook durven om op die plek neer te zetten
Ik vind Jungle best tof en heb ze in 2019(?) ook op DTRH gezien op de Hotot. In mijn herinnering stond het zeker niet vol, al kan dat ook zo'n beginmoment van het optreden zijn, dat iedereen nog moet toestromen. Hoe dan ook, geen slechte naam. Had 'm gewoon niet daar verwacht.
 

Joris

Sunset slot
7 feb 2016
2.853
1.764
Ik vind Jungle best tof en heb ze in 2019(?) ook op DTRH gezien op de Hotot. In mijn herinnering stond het zeker niet vol, al kan dat ook zo'n beginmoment van het optreden zijn, dat iedereen nog moet toestromen. Hoe dan ook, geen slechte naam. Had 'm gewoon niet daar verwacht.
Het was dat optreden ook echt niet te harden als je in de zon stond. Ik heb die editie best veel optredens laten varen omdat ik het gewoon niet meer aan kon door de hitte.
 
  • Leuk
Waarderingen: Kasper

Thijsvdn

Campingartiest
7 feb 2017
65
7
Voor de mensen die geen presale code hebben gehad, misschien heb je hetzelfde probleem als ik. Ik had vorige jaar 10 kaarten gekocht voor de hele vriendengroep. Eentje werd ziek, dus dat kaartje aan een vriendin doorgestuurd van iemand uit de vriendengroep. Die vriendin heeft uiteindelijk de presalecode gekregen.

Ik had iets vergelijkbaars, maar ook vrienden hadden de code niet. Heb uiteindelijk na mailwisseling er wel Ć©Ć©n ontvangen en is het dus goed gekomen zojuist. Hele fijne.
 

BeWario

Campingartiest
27 jun 2023
99
93
Wordt voor mij de eerste keer DTRH dit jaar! Kaartjes zijn binnen getikt na die extreem lekkere eerste worp. Ik was nog aan het twijfelen tussen DTRH en BKS, want op BKS komt Slowdive (en ik heb natuurlijk achter het net gevist voor kaartjes in Paradiso).

Heeft iemand een idee of er wel eens namen gedeeld worden tussen BKS en DTRH?
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken