Down The Rabbit Hole 2024

Defused

Playlistbediener
13 mrt 2016
28
10
Ah, nu alleen nog het linkje naar de presale. Kan iemand een bericht plaatsen als deze al gebruikt is?
 

Raskolnikov

Subheadliner
18 jan 2016
4.354
1.809
Mocht iemand nog een presale link weten dan hou ik me ook aanbevolen. Weet nog mensen die zoeken....
 

mgbss

Support act
15 feb 2019
797
480
Jessie Ware kondigt net in m'n Spotify wrapped nieuwe muziek aan. Dus dat is ook wel een leuke meevaller!
 
  • Leuk
Waarderingen: hanskazan

Falladain

Randprogramma
19 jan 2017
163
49
Ik weet niet precies hoe het zit, maar het lijkt er bij ons in de groep op dat iedereen die vorig jaar een ticket heeft gekocht, al was het er maar ééntje, nu vier tickets kan kopen in de presale. Is dit bij jullie ook zo? En als dat zo is, zou het dan niet betekenen dat het festival in theorie al kan uitverkopen op basis van enkel de pre-sale?
 

gguuss

Dagopener
15 jan 2014
539
183
Ik weet niet precies hoe het zit, maar het lijkt er bij ons in de groep op dat iedereen die vorig jaar een ticket heeft gekocht, al was het er maar ééntje, nu vier tickets kan kopen in de presale. Is dit bij jullie ook zo? En als dat zo is, zou het dan niet betekenen dat het festival in theorie al kan uitverkopen op basis van enkel de pre-sale?
Ja, ware het niet dat meer dan de helft van mn groep de link niet eens heeft ontvangen ondanks dat ze vorig jaar kaartjes hadden. Dus daar lijkt iets ook niet helemaal goed gegaan te zijn.
 

Raskolnikov

Subheadliner
18 jan 2016
4.354
1.809
Ja, ware het niet dat meer dan de helft van mn groep de link niet eens heeft ontvangen ondanks dat ze vorig jaar kaartjes hadden. Dus daar lijkt iets ook niet helemaal goed gegaan te zijn.
Nee ging zeker niet goed. Ik heb ook nog steeds niets ontvangen.
 
  • Verdrietig
Waarderingen: gguuss

Jelle

Dagopener
25 mei 2015
666
340
Ik weet niet precies hoe het zit, maar het lijkt er bij ons in de groep op dat iedereen die vorig jaar een ticket heeft gekocht, al was het er maar ééntje, nu vier tickets kan kopen in de presale. Is dit bij jullie ook zo? En als dat zo is, zou het dan niet betekenen dat het festival in theorie al kan uitverkopen op basis van enkel de pre-sale?
Binnen de gereserveerde pre-sale tickets kan iedereen 4 tickets kopen, maar ik ga er vanuit dat de pre-sale tickets op een gegeven moment "uitverkocht" zijn en dat er dan nog een redelijk grote groep normale tickets beschikbaar is.
 

Cootje

Dagopener
25 jan 2017
605
586
Binnen de gereserveerde pre-sale tickets kan iedereen 4 tickets kopen, maar ik ga er vanuit dat de pre-sale tickets op een gegeven moment "uitverkocht" zijn en dat er dan nog een redelijk grote groep normale tickets beschikbaar is.

Dit stond in de nieuwsbrief:

Tickets die na de presale overblijven, gaan op zaterdag 2 december om 11:00 uur via Ticketmaster in de verkoop. In totaal zijn er -net als afgelopen jaar- 45.000 tickets beschikbaar.

Hier haal ik niet uit dat er maar n beperkt aantal tickets beschikbaar zijn in de presale...
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken