Down The Rabbit Hole 2024

Timmetje

Droomheadliner
4 mrt 2015
12.490
6.155
Dit stond in de nieuwsbrief:

Tickets die na de presale overblijven, gaan op zaterdag 2 december om 11:00 uur via Ticketmaster in de verkoop. In totaal zijn er -net als afgelopen jaar- 45.000 tickets beschikbaar.

Hier haal ik niet uit dat er maar n beperkt aantal tickets beschikbaar zijn in de presale...
Da's best een beetje naar tbh.
 
  • Leuk
Waarderingen: Falladain en mattman

Falladain

Randprogramma
19 jan 2017
163
49
Da's best een beetje naar tbh.

Eens. Ik snap het wel vanuit het oogpunt om een gemeenschapsgevoel te creëren. Iedereen echt enkel de kans geven het aantal tickets als het vorige jaar te kopen kan een (gedeeltelijke) oplossing zijn. Of echt een harde cap op het aantal tickets dat in de pre-sale te koop gaan.

Maar goed, stel zaterdag is niet alles binnen een paar minuutjes weg, dan is het allemaal prima. Als het wel in één keer uitverkoopt, dan is een alternatief misschien toch handiger. Zelf ben ik wel onwijs blij met een vorm van pre-sale voor de echte fans/trouwe bezoekers, omdat het wel een hoop stress verminderd en Lowlands zaken voorkomt.
 

Marin

Dagopener
14 apr 2021
503
327
Must see: The national, LCD, JPEG, The Last Dinner Party, Raye, Nia Archives, Mdou Moctar, Blondshell,

Best graag see: Jungle, MK, Eefje, Ty Segal, Noname, Khruangbin, Sho Madjozi, Jessie Ware, Nusantara Beat,

Benieuwd: dEUS (toch maar een keer kans geven en in verdiepen), Jain, The Gaslight Anthem, Scowl

Hier ook geen acts die zou willen ontlopen!:) Ik heb misschien nog wel een linkje over, gooi hem vanavond in het forum als dat zo blijkt te zijn!
 
  • Leuk
Waarderingen: tonifelicia

Thisso

Sunset slot
Sfeerbeheer
6 mrt 2016
2.179
2.999
Zo zeg, deze aankondiging is wel helemaal raak! Doen ze heel erg goed (zeker in vergelijking met BKS voor dezelfde prijs).
Had niet meteen de intentie te gaan dit jaar in combinatie met Primavera, maar dit is toch enorm verleidelijk.
 
  • Leuk
Waarderingen: HunterRule en Oasiss

Oasiss

Subheadliner
4 okt 2016
4.233
4.505
Tickets binnen, volgend jaar erbij, als de rest van de lineup deze eerste worp kan benaderen, wordt het fantastisch!
 
  • Leuk
Waarderingen: Brian

stevethewhite

Nieuw lid
29 nov 2023
1
0
Iemand toevallig een ongebruikte presales code? Heb twee kaarten gekocht omdat de bankrekening niet meer toeliet. Wilde er nog twee bijkopen, maar de code werkt niet voor een tweede ronde.
 

rubberenrobbie

Playlistbediener
26 feb 2018
35
3
Ook mijn vriendin en ik zoeken een presale linkje met code. Vorig jaar moesten we onze kaartjes helaas verkopen omdat we plots geen oppas voor de hond meer hadden:( Ik zou jullie enorm dankbaar zijn:)
 

@Marc

Sunset slot
13 dec 2016
2.404
1.083
Ben geen DTRH ganger, maar wauw. Wat een eerste drop zeg. Wel wat LL succes namen van vorig jaar doorgeschoven. RAYE & Jessie Ware. Scowl komt inderdaad uit hetzelfde nest als Zulu (afgelopen jaar op LL), maar verder nog Eefje, The Gaslight Anthem, Michael K, The Last Dinner Party. Allemaal vet raak voor mij.

Echt wat had BKS een trieste aankondiging vergeleken hierbij….
 

El Plopsma

Randprogramma
20 mrt 2017
122
177
Na jaren BKS gaan we komend jaar voor het debuut op DTRH. Er ligt met vakantiepark 't Broeckhuys een park naast met veel bungalows. Weet iemand of daar bungalows beschikbaar komen tijdens het weekend? Thx!
 

Matt

Nieuw lid
28 nov 2023
4
8
Na jaren BKS gaan we komend jaar voor het debuut op DTRH. Er ligt met vakantiepark 't Broeckhuys een park naast met veel bungalows. Weet iemand of daar bungalows beschikbaar komen tijdens het weekend? Thx!
Gisteren toevallig voor zitten kijken, maar volgens mij is dit allemaal al volgeboekt. Heb een variatie aan 4,-6 en 12 persoons huisjes bekeken en dat was allemaal vol rond die periode. Andere optie is dat ze het bewust niet verhuren tijdens weekend DTRH.
 
  • Leuk
Waarderingen: El Plopsma

El Plopsma

Randprogramma
20 mrt 2017
122
177
Gisteren toevallig voor zitten kijken, maar volgens mij is dit allemaal al volgeboekt. Heb een variatie aan 4,-6 en 12 persoons huisjes bekeken en dat was allemaal vol rond die periode. Andere optie is dat ze het bewust niet verhuren tijdens weekend DTRH.
Ik denk (en nu hoop, haha) dat laatste. Althans, dat is vrijwel overal / altijd zo. Anders neem je als huurder wel een risico bij een gewild festival waar je wellicht niet (allemaal) aan kaarten komt / kan komen.
 
  • Leuk
Waarderingen: Matt

Raskolnikov

Subheadliner
18 jan 2016
4.350
1.804
Ik denk (en nu hoop, haha) dat laatste. Althans, dat is vrijwel overal / altijd zo. Anders neem je als huurder wel een risico bij een gewild festival waar je wellicht niet (allemaal) aan kaarten komt / kan komen.
Die zijn al sinds het begin van DTRH niet te boeken tijdens het festival. Zouden ze gebruikt worden voor crew en artiesten?
 
  • Leuk
Waarderingen: Matt

Cooklu

Gouden Tip
22 feb 2023
315
263
Eens. Ik snap het wel vanuit het oogpunt om een gemeenschapsgevoel te creëren. Iedereen echt enkel de kans geven het aantal tickets als het vorige jaar te kopen kan een (gedeeltelijke) oplossing zijn. Of echt een harde cap op het aantal tickets dat in de pre-sale te koop gaan.

Maar goed, stel zaterdag is niet alles binnen een paar minuutjes weg, dan is het allemaal prima. Als het wel in één keer uitverkoopt, dan is een alternatief misschien toch handiger. Zelf ben ik wel onwijs blij met een vorm van pre-sale voor de echte fans/trouwe bezoekers, omdat het wel een hoop stress verminderd en Lowlands zaken voorkomt.
Helemaal mee eens, mooi dat ze de regelmatige bezoeker de mogelijkheid geven op pre-sale. 2 in plaats van 4 tickets had mij een betere verhouding geleken tbh.
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken