Down The Rabbit Hole 2024

RubenFrusciante

Sunset slot
11 feb 2017
2.408
3.375
Onderbuikgevoel. :p

Die stond voor ze afzegde best hoog ook op de Primavera poster voor dit jaar meen ik. En op de oorspronkelijke lineup pagina van 2020 ook.
Ohja ze zegt ook nog 9 van haar 10 shows af, ideaal als headliner.
Verder is DTRH denk ik niet te vergelijken met Primavera.
 

mattman

Droomheadliner
Sfeerbeheer
4 dec 2013
13.979
8.629
To PJ Harvey or not to PJ Harvey he.

En ook: waar zou ze op de DTRH lineup terechtkomen?
 

MarkD

Sunset slot
23 jan 2018
2.322
1.332
Tourist in Tolhuistuin gezien, was echt een enorm sterke set. Werkt wel vooral in de nacht.
 

Joris

Sunset slot
7 feb 2016
2.853
1.764
To PJ Harvey or not to PJ Harvey he.

En ook: waar zou ze op de DTRH lineup terechtkomen?
Vind ik een lastige, sub? Afsluiter Teddy? Met Wilco in het achterhoofd vind ik dat nog steeds een lastige

Kleine headliner kan ook, maar ook lastig in te schatten met het gros van het publiek
 
  • Leuk
Waarderingen: mattman

Christiaan

Dagopener
15 mrt 2014
509
77
Oké kleine voorspelling/wensenslijst

Headliners:
Queens of the Stone Age - Charlotte de Witte - Tyler the Creator
Subs: Fontaines DC - Rema - Loyle Carner
Teddy afsluiters: Romy - Ms. Lauryn Hill - Justice
 

gesp

Support act
11 jun 2018
1.101
324
In 2016 was PJ Harvey nog headliner. Lijkt me dan niet dat ze dit keer afsluiter van de Teddy is. Op het hoofdpodium als laatste of voorlaatste, op de plek waar The Smile recentelijk stond, lijkt me meer waarschijnlijk.
 
  • Leuk
Waarderingen: mattman

Christiaan

Dagopener
15 mrt 2014
509
77
Zullen we alsjeblieft de technoheadliners ver weg laten van dit festival?
Ja vind ik ook prima, heb zelf ook niks met Techno, maar de laatste jaren is er altijd een elektronische headliner en ik zag dit jaar niet een duidelijke kandidaat. Wie zouden we daar anders moeten verwachten?
 

mattman

Droomheadliner
Sfeerbeheer
4 dec 2013
13.979
8.629
Ja vind ik ook prima, heb zelf ook niks met Techno, maar de laatste jaren is er altijd een elektronische headliner en ik zag dit jaar niet een duidelijke kandidaat. Wie zouden we daar anders moeten verwachten?
Liever geen elektronische headliner dan er krampachtig eentje neer te proberen zetten.
 

Joris

Sunset slot
7 feb 2016
2.853
1.764
In 2016 was PJ Harvey nog headliner. Lijkt me dan niet dat ze dit keer afsluiter van de Teddy is. Op het hoofdpodium als laatste of voorlaatste, op de plek waar The Smile recentelijk stond, lijkt me meer waarschijnlijk.
In 2016 was Down the Rabbit hole en pak kleiner, dus helemaal vergelijkbaar vind ik dit niet. Maar afsluiter Teddy is wellicht te klein inderdaad. Maar ik zie afsluiter BKS eerder gebeuren eerlijk gezegd.

Ja vind ik ook prima, heb zelf ook niks met Techno, maar de laatste jaren is er altijd een elektronische headliner en ik zag dit jaar niet een duidelijke kandidaat. Wie zouden we daar anders moeten verwachten?
Underworld om de Lowlands -> DTRH carrousel helemaal de grond in te drukken. Zal vast wel iets touren rond die tijd, en als er niets degelijks tourt zullen ze het een keer minder elektronisch doen lijkt me.
 

Steve

Campingartiest
27 aug 2023
56
73
Over de discussie elektronische headliner of niet: ik denk dat, als je kijkt naar de opkomst bij Disclosure en Fred Again.. de laatste jaren dat ze écht wel zeker 1 dag zo'n soort headliner willen neerzetten.

The Chemical Brothers leek mij een grote kandidaat, die moeten feitelijk nog met hun nieuwe album een festivaltour in Europa gaan doen. Underworld zou ook kunnen en Justice zou ik er ook wel zien staan, die zijn met twee sterke headliners ernaast echt wel groot genoeg. Dat zijn ook wel wat bredere festivalacts. Of ze echt een dj-act als Charlotte de Witte (of, verzin het - Peggy Gou, Amelie Lens, Reinier Zonneveld) durven neerzetten op zo'n spot betwijfel ik, maar wie weet.
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken