Down The Rabbit Hole 2023

daily

Randprogramma
23 mrt 2020
249
314
Gisteravond waren 21k van de 40k bezoekers binnen, terwijl het al aardig vol lijkt op de campings. Hoop dat de meeste tentjes al staan ;)
 

Brian

Headliner
Sfeerbeheer
16 jun 2015
5.304
6.505
Heartworms allemaal checken!!
Ik ga een van die weinigen daar zijn vrees ik voor ze. Iedereen die ik sorry tot nu toe gaat naar Fred 😅

Lekker opstart hoor. Aria's gehoord, verassing optreden voor de ingang van Froukje op een rijdende kar, Arabische muziek en nu avalanche kaito. Meer dan prima!
 
  • Leuk
Waarderingen: DanielNedelko

roluf

Geliefde act
11 feb 2015
1.544
835
Heel benieuwd of Fred F our Tet en Skrillex mee heeft…
Baby again en Rumble zijn echt dikke tracks.
 

piep

Gouden Tip
1 feb 2022
309
405
Veel plezier allemaal! Het weer lijkt ok te worden (morgen wat regen).

Helaas niet tot nauwelijks te volgen voor de thuisblijvers. Gelukkig is er nog een ander festival met stream dit weekend 😃
 
  • Leuk
Waarderingen: DanielNedelko

Brian

Headliner
Sfeerbeheer
16 jun 2015
5.304
6.505
Froukje is wel echt heel knap snel gegroeid qua artiest. Ze pakte de hele Main in. Vorige week op spoorpark ook al, nu nog beter. En dat terwijl ze pas 3 jaar bezig is, waarvan anderhalf corona, en nog maar 21 is. Knap hoor.

Mulder capital was af en toe taai door heen te komen. Jacob Banks wel relaxed. Lekker liggen op het heuveltje, biertje erbij, fijne muziek.

Eerste keer dtrh. Fijn festival, leuke sfeer vee te zien. Nu lekker vooraan hangen want the whitest boy alive komt zo!
 
  • Leuk
Waarderingen: @Marc en daily

Brian

Headliner
Sfeerbeheer
16 jun 2015
5.304
6.505
The whitest boy alive. Beter wordt het niet hoor. Zo'n show waarbij je iedereen binnen een meter van je ineens kent, elkaar gelukkig de armen in valt na afloop een geen seconde stil stond want dansen
 
  • Leuk
Waarderingen: Cooklu

MarkD

Sunset slot
23 jan 2018
2.322
1.332
Froukje was heel gezellig. Murder capital was tegek. Warhaus was heel sterk. Confidence men was prima feestje. Weval was chaotisch slecht. The whitest boy alive was echt heel goed.

Fred again… viel behoorlijk tegen vond ik.

TSCHA was zeer sterk. Romy was een enorme domper.

Mijn dag, welterusten.
 

Brian

Headliner
Sfeerbeheer
16 jun 2015
5.304
6.505
Eerste dag was top! Uiteindelijk toch voor de combo Fred, tsha en Ronny gegaan vanwege de gezellige groep. Was prima qua muziek, niet heel erg mijn ding.

1. The whitest boy alive
2 Froukje
3 Bernadeta astari & kanako inoue
 

Seventheen Seconds

Gouden Tip
11 mei 2015
254
67
Fred again. Daar moet je van houden. Ik geef niks om die muziek. 20 minuten gekeken. Het was gigantisch druk, het blijven grote visuals met een dj en een toetsenist. Niet mijn ding.

Hoogtepunt was Tramhaus. Het dieptepunt Murder Capital zo slecht in vergelijking met FDC. Die zanger vindt zichzelf echt geweldig. Nog snel een half uur Dave Okumu mee gepakt en die was wel top. Joey bada$$ was top.

Was een goede dag. En geen rijen bij de WC gehad. Nauwelijks file onderweg. Kon niet beter.
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken