Down The Rabbit Hole 2023

roluf

Geliefde act
11 feb 2015
1.544
835
Ik heb kaartjes voor Fred again in de Ziggo.
Kaarten zijn voor zaal of vrije plaats keuze op de eerste ring. Hij heeft dus denk ik niet de hele Ziggo uitverkocht.
Nog steeds een aardige prestatie natuurlijk.
 

Marin

Dagopener
14 apr 2021
508
336
Ik heb een vaste plaats in vak 203 dus hij heeft wel degelijk in 15 minuten de hele ziggo uitverkocht. Volgens mij heeft hij nagenoeg al zijn Europese shows zo snel uit verkocht incl. 4x london
 
  • Leuk
Waarderingen: MarkD

roluf

Geliefde act
11 feb 2015
1.544
835
Okรฉ, dan hoop ik dat ik ergens kan zitten haha. Ga namelijk met het gezin.
 

wenteldave

Droomheadliner
21 apr 2019
12.590
11.202
Reken er maar op dat je vanaf seconde 1 niks meer kan zien als je blijft zitten.
Heb deze opmerking een paar dagen geleden ook al gemaakt, maar waarom doen mensen dat? Het zijn niet voor niets zitplaatsen... Dan had je maar ergens anders een ticket moeten kopen.
 
  • Leuk
Waarderingen: mattman

MarkD

Sunset slot
23 jan 2018
2.322
1.332
Heb deze opmerking een paar dagen geleden ook al gemaakt, maar waarom doen mensen dat? Het zijn niet voor niets zitplaatsen... Dan had je maar ergens anders een ticket moeten kopen.
Ja ben ik ook mee eens hoor. Beetje aso ook voor degene achter je die misschien wel wat moeilijk te been zijn en daarom zitplekken hebben.
 

Pompompidom

Dagopener
14 jun 2021
567
478
Huh wat raar dit is volgens mij nieuw dat er 1e ring vrije zitplaats keuze is. Heb ik in elk geval nog niet gezien ๐Ÿค” Anyway. Verkeerde topic ook ;) Zullen we het anders weer over het weer hebben? Hahahaha
 

Sjakie de Wit

Geliefde act
17 feb 2014
1.564
2.045
Heb deze opmerking een paar dagen geleden ook al gemaakt, maar waarom doen mensen dat? Het zijn niet voor niets zitplaatsen... Dan had je maar ergens anders een ticket moeten kopen.
Met deze gekte, is een mens blij met alle tickets die hij kan krijgen. Hoewel ik vanuit het oogpunt voor de medemens begrijp dat het vervelend kan zijn, is de beleving automatisch veel beter als je staat(zeker bij zo'n energiek optreden, met dance muziek). Je kan het natuurlijk ook altijd even afstemmen met de mensen die achter je zitten.
 
  • Leuk
Waarderingen: MissNut en Timmetje

Marin

Dagopener
14 apr 2021
508
336
Huh wat raar dit is volgens mij nieuw dat er 1e ring vrije zitplaats keuze is. Heb ik in elk geval nog niet gezien ๐Ÿค”
Paar jaar geleden bij Underworld was dit ook zo, kon je vanuit de zaal met trappen naar de eerste ring. Misschien doen ze dit bij dance acts/evenementen?
 

mattman

Droomheadliner
Sfeerbeheer
4 dec 2013
14.021
8.663
Ligt een beetje aan het concert imo.... hoeveel mensen gaan er naar Fred Again om zittend te kijken?
Blijft wel rot natuurlijk. Ben naar Kendrick geweest met iemand die toen slecht te been was, dus niet (lang) kon rechtstaan. Uit sympathie ook maar blijven zitten, terwijl iedereen rond mij rechtveerde. Gevolg: grote stukken geen reet gezien (of net dat wel..). Gelukkig zijn we van vriendelijke mensen aan het gangpad mogen gaan zitten.

Het zijn zitplaatsen voor iets hรจ. Als je wil staan, ga dan naar het middenveld.
 

cybermarco

Playlistbediener
1 sep 2021
33
42
Even een vraagje: Ik las volgens mij ergens dat er op donderdag 'vrij te gebruiken' bbq's op de camping staan. Kan het alleen niet terugvinden.
Is dit waar? Dan neem ik wat te grillen mee voor de donderdagavond.

Maar geen zin om het rauw weg te knagen natuurlijk als het broodje aap verhaal is :)
 

Joris

Sunset slot
7 feb 2016
2.868
1.808
Even een vraagje: Ik las volgens mij ergens dat er op donderdag 'vrij te gebruiken' bbq's op de camping staan. Kan het alleen niet terugvinden.
Is dit waar? Dan neem ik wat te grillen mee voor de donderdagavond.

Maar geen zin om het rauw weg te knagen natuurlijk als het broodje aap verhaal is :)
Dat was de afgelopen jaren zo, maar dit jaar niet meer. In plaast daarvan hebben ze pizza en pasta bij de Birria Morretti tent
 

Timmetje

Droomheadliner
4 mrt 2015
12.505
6.182
Blijft wel rot natuurlijk. Ben naar Kendrick geweest met iemand die toen slecht te been was, dus niet (lang) kon rechtstaan. Uit sympathie ook maar blijven zitten, terwijl iedereen rond mij rechtveerde. Gevolg: grote stukken geen reet gezien (of net dat wel..). Gelukkig zijn we van vriendelijke mensen aan het gangpad mogen gaan zitten.

Het zijn zitplaatsen voor iets hรจ. Als je wil staan, ga dan naar het middenveld.
Ja, dat is absoluut rot. Over het algemeen ook totaal met je eens hoor. Ik zit ook altijd in Ziggo omdat ik niet lang kan staan.

Maar bij dit soort elektronische acts vraag ik me soms gewoon af: Waarom zou je dat puur zittend willen bijwonen?

Maar dan is zo'n eerste ring vrije zitkeuze een goeie tussenoplossing. :)
 

Pompompidom

Dagopener
14 jun 2021
567
478
Dat was de afgelopen jaren zo, maar dit jaar niet meer. In plaast daarvan hebben ze pizza en pasta bij de Birria Morretti tent
Iemand van onze groep die op donderdagavond aansluit neemt wel een eenmalig gebruik BBQ mee. Dus dat kan evt wel denk ik.
 

Joris

Sunset slot
7 feb 2016
2.868
1.808
Iemand van onze groep die op donderdagavond aansluit neemt wel een eenmalig gebruik BBQ mee. Dus dat kan evt wel denk ik.
Hier heb ik ook naar gekeken, maar je mag officieel geen kolen BBQ meenemen, dus het kan zijn dat deze wordt afgepakt
 

Pompompidom

Dagopener
14 jun 2021
567
478
"wegwerpbarbecues voor eenmalig gebruik" staat wel bij dingen die mogen op de camping. Uiteraard moet je je Weber of Big Green Egg gewoon lekker thuislaten hahahaha.
 
  • Geweldig
Waarderingen: Joris

Gebruikers die dit onderwerp bekijken