Down The Rabbit Hole 2023

StevieU2

Support act
1 jun 2016
1.113
453
Overigens zijn alle concerten van Stromae tot 1 juni geannuleerd op zn website. Op 1 juni staat de 1e in Brussel gepland die vooralsnog dus doorgaat.
We zullen we snel horen of dat werkelijk zo is en wat de kansen voor DTRH zijn. Als het wel doorgaat kan het ook wel weer een bijzonder concert worden!
 
  • Geweldig
  • Leuk
Waarderingen: Brian en mattman

Brian

Headliner
Sfeerbeheer
16 jun 2015
5.304
6.505
omdat de clashfinder nog leeg is op zaterdag ;-)
Bij mij ook niet.

Zaterdag is bij mij juist de dag met de meest pijnlijke (eigenlijk enige echte) clashes. Kids with Buns, Horace Andy, Jacob Collier en Working Man's Club had ik allen graag gezien, maar er staat iets tegenover waar ik mijn voorkeur voor heb.
 

Kesselman

Support act
7 dec 2015
1.230
744
ik vond het programma al tegenvallen en t blokkenschema maakt t er niet beter op.
we hebben onze kaarten dus verkocht, hotelletje gecanceld.
enkel de parkeerkaart , die kan dus ook weg, als er geinteresseerden zijn :)
met t geld dat we besparen gaan we pinkpop za doen en n weekendje parijs ofzo
kreeg bericht van dtrh dat onze parkeerkaart werd ingetrokken en t geld terug gestort
das dan wel heel netjes van ze
 

StevieU2

Support act
1 jun 2016
1.113
453
Bij mij ook niet.

Zaterdag is bij mij juist de dag met de meest pijnlijke (eigenlijk enige echte) clashes. Kids with Buns, Horace Andy, Jacob Collier en Working Man's Club had ik allen graag gezien, maar er staat iets tegenover waar ik mijn voorkeur voor heb.
Hmmm, ik denk dat ik de ??? van de vrijdag voor de zaterdag heb aangezien ;-)
 
  • Leuk
Waarderingen: Timmetje

Brian

Headliner
Sfeerbeheer
16 jun 2015
5.304
6.505
Hmmm, ik denk dat ik de ??? van de vrijdag voor de zaterdag heb aangezien ;-)
Maakt niet uit, het was ook nog ochtend ;)

Maar over die ? gesproken. Ik ben wel benieuwd wanneer we dat gedeelte van het programma gaan krijgen. Vooral de Bossa Nova lijkt me wel interessant als ik naar het programma van vorig jaar kijk.
 

MarkD

Sunset slot
23 jan 2018
2.322
1.332
Froukje zal daar sowieso wel een keer staan. Hopelijk geen clash dit keer, want wil haar ooit nog eens zien maar is altijd net met iets anders.
 
  • Leuk
Waarderingen: StevieU2

gesp

Support act
11 jun 2018
1.101
324
Vrijdag: gelijk een clash met Dave Okumu en The Murder Capital. Denk een stuk van eerste en misschien nog een deel van de tweede. Dan Jacob Banks > Weval > Whitest Boy Alive > Agar Agar. Stukje Fred Again en waarschijnlijk Heartworms en de nacht in.

Zaterdag Sticks > Horace Andy > Jacob Collier > Selah Sue > Death Grips > Idles > Working Men's Club. In de avond al kijkje nemen en misschien blijven hangen bij Rex en/of The Bizarre.

Zondag is echt mijn favoriete dag: Gyedu Blay Ambolley > Naaz > Sleaford Mods > Ben Howard > Phoenix > Paolo Nutini
 

mgbss

Support act
15 feb 2019
796
480
Wel fijne drop van die laatste namen. Larkin Poe, Joesef en Kids with Buns komen regelrecht op mijn must-see lijstje.
 
  • Leuk
Waarderingen: Pompompidom

FrankieD

Playlistbediener
26 okt 2022
28
14
Net bericht dat Stromae heeft agezegd voor dtrh.

Sad day for the Rabbit: Stromae komt niet naar #DTRH23. Vanwege zijn verslechterde gezondheid moet hij de Multitude Tour staken. Alle shows komen te vervallen en daardoor komt hij dus ook niet naar de Groene Heuvels. Dit is voor ons allemaal een grote teleurstelling, allereerst natuurlijk voor Stromae zelf. We wensen hem een spoedig en volledig herstel.
Ondertussen richten we ons op het vastleggen van een mooie, vervangende act die de zaterdagavond waardig kan afsluiten. De grotere internationale acts hebben hun tourplanning al maanden vastliggen en het is de vraag wat er op deze korte termijn mogelijk is. We zetten alles op alles om tot iets moois te komen en hopen snel nieuws te hebben. #RabbitFest
 

Raskolnikov

Subheadliner
18 jan 2016
4.351
1.807
En als je leest wat ze over mogelijke vervanging zeggen, dan weet je al dat we niet veel hoeven te verwachten. Zoals ook al te verwachten viel...
 

Jamel

Sunset slot
26 jun 2019
2.403
6.686
Damn, dat is voor iedereen echt heel zuur. Voor hemzelf natuurlijk, dat hij wederom optredens moet afzeggen vanwege die waardeloze ziekte. Maar ook voor DTRH en de bezoekers. Stromae leek me de grootste vis van de gehele line-up en heeft bovendien een prachtige show.
 

MarkD

Sunset slot
23 jan 2018
2.322
1.332
Sneu ja. Het hele jaar eruit ook. Moeilijk om van afstand daar wat van te zeggen natuurlijk, maar lijkt de beste keuze voor hem.

Kom er maar in, Goldband.
 

Marin

Dagopener
14 apr 2021
503
327
Zoals verwacht inderdaad. Zolang het maar niet de staat of goldband wordt🥲
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken