Down The Rabbit Hole 2023

Timmetje

Droomheadliner
4 mrt 2015
12.549
6.227
maar als ik in mijn omgeving kijk lijkt het wel alsof mensen steeds meer te besteden hebben. Er wordt niet meer gekeken op een 200 euro meer of minder.
Bij mij het tegenovergestelde. Ik zie juist dat veel mensen om me heen besluiten toch een concertje ed minder te doen. Het leven is voor velen vrij duur.
 

Kid

Dagopener
24 jan 2015
609
77
Tuurlijk zijn er mensen die dit niet kunnen betalen, maar als ik in mijn omgeving kijk lijkt het wel alsof mensen steeds meer te besteden hebben.
Geen kritiek op jou, mroizo, maar hiermee raak je natuurlijk wel precies wat het probleem is. Het festivalpubliek wordt hierdoor meer en meer een bepaalde redelijke homogene economische klasse.
 
  • Leuk
Waarderingen: mgbss

mroizo

Randprogramma
15 mei 2017
193
142
Geen kritiek op jou, mroizo, maar hiermee raak je natuurlijk wel precies wat het probleem is. Het festivalpubliek wordt hierdoor meer en meer een bepaalde redelijke homogene economische klasse.
Helemaal met je eens hoor, hele slechte ontwikkeling. Festivals voor de 'happy-few' :cry:
 
  • Verdrietig
Waarderingen: liluzi

Oasiss

Subheadliner
4 okt 2016
4.252
4.529
Wel netjes dat ze erop terug komen. Heel nare ontwikkeling dit soort pakketjes.

De vraag is natuurlijk wat er was gebeurd als 70% al was verkocht, maar laat ik de sceptische bril niet gelijk opzetten ;).
 

MarkD

Sunset slot
23 jan 2018
2.325
1.339
Nieuwe namen en de aankondiging dat de Bizarre groter is dan vorig jaar. Naast een grotere Rex, dus deze open podium ook groter. Lijkt er wel op dat ze wat meer ruimte aan het creëren zijn?
 

Timmetje

Droomheadliner
4 mrt 2015
12.549
6.227
Groots en brutaler dan ooit; The Bizarre is back! In deze vernieuwde openluchtclub nemen liveacts, dj’s en meer vloervullende gasten je mee op een all-inclusive wereldreis langs baile funk, amapiano en bubbling tot house, dancehall, hiphop en afrotech. Dubbel zoveel ruimte, dubbel zoveel heat.
Het weekend in The Bizarre begint elke dag met de drie uur durende Spiritual Jazz Jam met Bnnyhunna en zijn gasten, gevolgd door een programma vol internationale en lokale dj’s en scene royalty – zoals ballroomdansers onder leiding van choreograaf en Black Pride Ball-oprichter Perry Gits. Maak je op voor een warm weekend in The Bizarre op #DTRH23 met:

20 Uñas | Antunes | ARAKAZA | Bibi Seck | Big Freedia | Blay | Blck Mamba | Bnnyhunna Spiritual Jazz Jam | Chocolate Swirl | Giaderza | JAEL | Maey | Nedda Sou | OISHĪ | Philou Louzolo | Prince Pasensi | Rachel Green | SAIDAH | Sandor Dayala | De Schuurman | Tera Kòrá | Unruly Phoenix | Yung Liberaci
 

Yannick

Droomheadliner
23 apr 2015
10.944
6.193
Behalve Bibi Seck, Big Freedia (aanrader!), Blck Mamba, Rachel Green en De Schuurman, zegt dit me ook weinig. Wel leuk op zich, al snap ik de schaalvergroting niet zo. Was het daar dan zo druk afgelopen jaar?
 

Marin

Dagopener
14 apr 2021
518
337
Ik heb het daar ook alleen heel druk gezien bij de dj set van Erykah Badu vorig jaar. Wel blij met de namen die Yannick hierboven opsomt inderdaad!
 

Thisso

Sunset slot
Sfeerbeheer
6 mrt 2016
2.200
3.027
Vorig jaar maar 1 keer even geweest en was toen al goed druk vroeg op de dag. Toffe line-up wel!
 

Brian

Headliner
Sfeerbeheer
16 jun 2015
5.315
6.514
Volgens mij ga je ook naar DTRH, right? Ik heb nog steeds een donkerbruin vermoeden dat deze mannen ipv Stromae kunnen staan dus stille hoop. :)
Ik zou Lil Nas X, Rosalia of Lizzo een logische vervanger vinden, maar The Black Keys zeker niet erg! Maar goed, voor nu staat Stromae er nog gewoon op. Wanneer zouden we horen of die knoop definitief doorgehakt wordt? Die call lijkt me uit het Stromae kamp te komen toch?
 

Raskolnikov

Subheadliner
18 jan 2016
4.355
1.809
Ik zou Lil Nas X, Rosalia of Lizzo een logische vervanger vinden, maar The Black Keys zeker niet erg! Maar goed, voor nu staat Stromae er nog gewoon op. Wanneer zouden we horen of die knoop definitief doorgehakt wordt? Die call lijkt me uit het Stromae kamp te komen toch?
Ik vind de Black Keys leuke act en zijn live ook echt wel ok. Maar om daarmee aan te komen als vervanger van de absolute headliner van het festival, dat zou mager zijn. Ze staan om 18.20 uur op het affiche van Pinkpop.... Zo klein is DTRH niet meer. En ze hebben met Nuttini al een hele kleine headliner staan.

Uiteraard besef ik dat je niet altijd veel te kiezen hebt in geval van overmacht, maar er staan interessantere en geschiktere namen op de festivals erom heen. Rosalia en Lil Nas X vind ik overigens wel hele toffe opties.
 

MarkD

Sunset slot
23 jan 2018
2.325
1.339
Ik zou Lil Nas X, Rosalia of Lizzo een logische vervanger vinden, maar The Black Keys zeker niet erg! Maar goed, voor nu staat Stromae er nog gewoon op. Wanneer zouden we horen of die knoop definitief doorgehakt wordt? Die call lijkt me uit het Stromae kamp te komen toch?
Ja ik denk zelf dat die wat meer vragen(budget, wat meer voorwaarden etc) dan een Black Keys tbh. Ben wel benieuwd hoe het gaat lopen. Mocht Stromae wel komen, dan heb je natuurlijk wel een speciale show waar vast veel emotie in zit. Ik sta dan waarschijnlijk wel ergens anders.
 

Brian

Headliner
Sfeerbeheer
16 jun 2015
5.315
6.514
Ja ik denk zelf dat die wat meer vragen(budget, wat meer voorwaarden etc) dan een Black Keys tbh. Ben wel benieuwd hoe het gaat lopen. Mocht Stromae wel komen, dan heb je natuurlijk wel een speciale show waar vast veel emotie in zit. Ik sta dan waarschijnlijk wel ergens anders.
Door vorig jaar Lowlands is het voor mij ook geen must see. Dus het ligt aan het schema, vrienden, de mood etc.
 

mattman

Droomheadliner
Sfeerbeheer
4 dec 2013
14.053
8.691
Ja ik denk zelf dat die wat meer vragen(budget, wat meer voorwaarden etc) dan een Black Keys tbh.
Ja maar dat mogen ze ook wel toch. DTRH zou dan hun met afstand grootste headliner vervangen. En duurste. En voorwaarden? Je heb een headlineslot te vullen op zaterdagavond, een betere plek kan je als artiest niet aangeboden krijgen.
 
  • Leuk
Waarderingen: MarkD en Raskolnikov

MarkD

Sunset slot
23 jan 2018
2.325
1.339
Ja maar dat mogen ze ook wel toch. DTRH zou dan hun met afstand grootste headliner vervangen. En duurste. En voorwaarden? Je heb een headlineslot te vullen op zaterdagavond, een betere plek kan je als artiest niet aangeboden krijgen.
Ja eens hoor. Maar met de ervaring die wij allemaal wel hebben, kunnen we wel zeggen dat er niet écht een gelijkwaardige artiest voor te vinden valt op één of andere manier.
 

Timmetje

Droomheadliner
4 mrt 2015
12.549
6.227
Of ze schuiven in het uiterste geval een zaterdagact naar voren.

Het is toch al uitverkocht.
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken