Down The Rabbit Hole 2023

Brian

Headliner
Sfeerbeheer
16 jun 2015
5.305
6.506
Ik blijf een klein zwak voor Editors houden. Op die nieuwe plaat stonden best wat goede nummers, gecombineerd met oude hits en goed live.

Maar er zijn veel betere alternatieven zoals Rosalia idd. Laten we hopen dat het niet nodig is en Stromae 'gewoon' op dtrh staat!
 
  • Leuk
Waarderingen: mroizo

Yannick

Droomheadliner
23 apr 2015
10.927
6.167
Oke vraagje, mocht Nutini een stapje lager staan en dan op die plek een Tame Impala o.i.d. staan, maakt dat de line-up dan ineens aanzienlijk beter?

Edit: Zo, Odesza is ook klaar voor een headlinespot op DTRH zeg:
Die headlinen al sinds pre-covid Amerikaanse festivals tho. Hier nooit echt door gebroken tot dat niveau. Rufus, vrij vergelijkbare act imo, is wel aan het klimmen op de line-ups, merk ik.
 

Raskolnikov

Subheadliner
18 jan 2016
4.354
1.809
In mijn ogen net een act die deze line-up de pit zou geven die in de bovenkant volledig ontbreekt.
Ik heb hem vorig jaar op lowlands gezien. Pit is niet echt het woord dat zijn optreden bij me opriep. En ik ben fan van oasis en op mag de broers Gallagher graag. Maar het was gewoon niet erg goed. En in mijn ogen daardoor in de verste verte geen headliner of subheadliner voor DTRH.
 

FrankieD

Playlistbediener
26 okt 2022
28
14
Ik vind Editors positiever dan waar ik in eerste instantie aan dacht. Gelukkig kan Liam de vrijdag al niet meer (Stromae stond de vrijdag toch?)
Stromae staat denk ik op zaterdag geprogrammeerd aangezien paolo en Fred op zaterdag op Werchter staan
 
  • Leuk
Waarderingen: liluzi

jimmywe

Headliner
21 feb 2014
5.174
5.504
Die headlinen al sinds pre-covid Amerikaanse festivals tho. Hier nooit echt door gebroken tot dat niveau. Rufus, vrij vergelijkbare act imo, is wel aan het klimmen op de line-ups, merk ik.
Odesza nog in de Vk in Brussel gezien zelfs. Hebben ook al een AB uitverkocht dacht ik.
Ginds inderdaad gigantisch.
 

Joris

Sunset slot
7 feb 2016
2.869
1.810
Ik vind Editors positiever dan waar ik in eerste instantie aan dacht. Gelukkig kan Liam de vrijdag al niet meer (Stromae stond de vrijdag toch?)
Fredje vrijdag, Stromae zaterdag en Paolo zondag als ik het me goed herinner
 

ZiggyStardust93

Campingartiest
21 feb 2023
50
57
Ja, die opname klinkt niet al te best. Gelukkig al een paar keer gezien tijdens de eerste plaat en recent in Paradiso om te weten dat het wel echte een sterke liveband is.

Rekenen jullie trouwens nog op nieuwe namen, of is met de lichting van het nachtprogramma (en de mogelijke vervaninging van Stromae) de line-up rond?
 

Cornholio

Playlistbediener
22 feb 2023
27
37
Zou de indeling van het terrein weer hetzelfde zijn dit jaar?
Hoe blij mensen ook waren met de Rex, om er noodgedwongen (mindervalide camping) pal naast te ‘slapen’ was niet heel relaxed.

voordeel was dat het zeer monotoom doordenderde en hersenen het wel een beetje kunnen wegfilteren dan.

Ha als ik bovenstaande na lees lijk ik wel een ouwe zeikerd.
Klopt!😋

Nog even over het monotome?
wat is er gebeurd met variatie in de beats?
Dikke breaks, bas lijnen en vette drops.
Ik mag graag uit mijn plaat gaan op drum&bass, jungle, dub, dubstep en goa .
Zeker allemaal verleden tijd.
 

Arndb

Playlistbediener
16 apr 2023
8
5
Zou de indeling van het terrein weer hetzelfde zijn dit jaar?
Hoe blij mensen ook waren met de Rex, om er noodgedwongen (mindervalide camping) pal naast te ‘slapen’ was niet heel relaxed.

voordeel was dat het zeer monotoom doordenderde en hersenen het wel een beetje kunnen wegfilteren dan.

Ha als ik bovenstaande na lees lijk ik wel een ouwe zeikerd.
Klopt!😋

Nog even over het monotome?
wat is er gebeurd met variatie in de beats?
Dikke breaks, bas lijnen en vette drops.
Ik mag graag uit mijn plaat gaan op drum&bass, jungle, dub, dubstep en goa .
Zeker allemaal verleden tijd.
Helemaal eens dat de locatie van de Rex - pal naast de mindervalide camping met enkel wat stellingen ertussen - vrij absurd was.

De Rex was ook eigenlijk te klein met die rijen steeds, en als je eenmaal binnen naar de wc wilde moest je dacht ik opnieuw in de rij aansluiten :confused:
 

mgbss

Support act
15 feb 2019
796
480
Rekenen jullie trouwens nog op nieuwe namen, of is met de lichting van het nachtprogramma (en de mogelijke vervaninging van Stromae) de line-up rond?
Nee, er komt in juni nog een klein bupsje van max 10 kleine namen en de vervanger van Stromae vermoedelijk. Al kan die ook nog apart worden aangekondigd gezien de grootte.

Vorig jaar was dit de laatste aankondiging. Toen superblij met Priya Ragu en Sylvie Kreusch. Hopen dit jaar soortgelijke namen:

 

MarkD

Sunset slot
23 jan 2018
2.322
1.332
Dat ik het vervelend vind voor wie dan ook die met een burn-out zit, staat los van het feit dat ik denk dat het voor het festival ten goede komt om Stromae te vervangen. Het is altijd een grijs gebied waar je in zit er is vaak niet een goede keuze maar ik denk dat DTRH zelf de touwtjes in handen moet nemen en niet last minute laat afhangen of Stromae komt of niet. Er is nu nog enigszins tijd om hier wat anders voor neer te zetten.
 

mattman

Droomheadliner
Sfeerbeheer
4 dec 2013
14.021
8.664
Dat ik het vervelend vind voor wie dan ook die met een burn-out zit, staat los van het feit dat ik denk dat het voor het festival ten goede komt om Stromae te vervangen. Het is altijd een grijs gebied waar je in zit er is vaak niet een goede keuze maar ik denk dat DTRH zelf de touwtjes in handen moet nemen en niet last minute laat afhangen of Stromae komt of niet. Er is nu nog enigszins tijd om hier wat anders voor neer te zetten.
Dus jij zou als DTRH zijnde je grootste naam van de lineup gooien nog voor die zelf een keuze heeft kunnen maken of die komt of niet? Want los van het feit dat dit een gigantische dickmove is naar je artiest, is het ook gewoon contractueel een lastig verhaal.

Het enige wat ze kunnen doen is hem (en zijn management) zo snel mogelijk duidelijkheid vragen. En misschien wat lijntjes uitgooien elders als plan B.
 
Laatst bewerkt:

Raskolnikov

Subheadliner
18 jan 2016
4.354
1.809
Dat ik het vervelend vind voor wie dan ook die met een burn-out zit, staat los van het feit dat ik denk dat het voor het festival ten goede komt om Stromae te vervangen. Het is altijd een grijs gebied waar je in zit er is vaak niet een goede keuze maar ik denk dat DTRH zelf de touwtjes in handen moet nemen en niet last minute laat afhangen of Stromae komt of niet. Er is nu nog enigszins tijd om hier wat anders voor neer te zetten.
Ik denk niet dat DTRH eenzijdig kan beslissen dat Stromae niet meer hoeft te komen, Ze zijn immers ook een financiële verplichting aangegaan met hem. Het zal ze financieel ongetwijfeld duur te staan komen als ze daar nu onderuit willen.
 

jimmywe

Headliner
21 feb 2014
5.174
5.504
Dat ik het vervelend vind voor wie dan ook die met een burn-out zit, staat los van het feit dat ik denk dat het voor het festival ten goede komt om Stromae te vervangen. Het is altijd een grijs gebied waar je in zit er is vaak niet een goede keuze maar ik denk dat DTRH zelf de touwtjes in handen moet nemen en niet last minute laat afhangen of Stromae komt of niet. Er is nu nog enigszins tijd om hier wat anders voor neer te zetten.
Ja zo simpel is dat…
Zo’n annulatie is altijd heel juridisch kluwen met bataljon advocaten.
 

mgbss

Support act
15 feb 2019
796
480
Huh. In mijn mindset komt Stromae gewoon nog hoor... Hopelijk binnen een maand ook gewoon de bevestiging daarvan.
Ik zou het heel fijn voor hem vinden, maar het feit dat ze bij de annuleringen van de concerten meteen tot refund zijn overgegaan geeft weinig moed.
 

MarkD

Sunset slot
23 jan 2018
2.322
1.332
Dus jij zou als DTRH zijnde je grootste naam van de lineup gooien nog voor die zelf een keuze heeft kunnen maken of die komt of niet? Want los van het feit dat dit een gigantische dickmove is naar je artiest, is het ook gewoon contractueel een lastig verhaal.

Het enige wat ze kunnen doen is hem (en zijn management) zo snel mogelijk duidelijkheid vragen. En misschien wat lijntjes uitgooien elders als plan B.
Ja. Natuurlijk DTRH is ook gewoon een bedrijf en heeft een verantwoording naar de bezoekers.

Duidelijkheid vragen naar een burn-out is het slechtste wat je kan doen richting de artiest. Zelf een plan B opstellen is niet zo'n gekke gedachte, ke kan toch niet uitgaan van 'misschien wordt hij beter'.
 

MarkD

Sunset slot
23 jan 2018
2.322
1.332
Ik denk niet dat DTRH eenzijdig kan beslissen dat Stromae niet meer hoeft te komen, Ze zijn immers ook een financiële verplichting aangegaan met hem. Het zal ze financieel ongetwijfeld duur te staan komen als ze daar nu onderuit willen.
Dit inderdaad. Vervelend voor beide partijen in any case.
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken