Down The Rabbit Hole 2023

Raskolnikov

Subheadliner
18 jan 2016
4.338
1.784
Mojo laat wel vaker namen op LL of DTRH dubbelen met North Sea Jazz. Als de nood echt aan de man is dan zal Mojo wel naar die namen kijken.
Al iets langer geleden, maar toen Massive Attack wegviel als headliner, werd ook Moderat als vervanger ingezet. Die ook al op Lowlands stonden.

Dus ja: plausibel dit.
 

mgbss

Support act
15 feb 2019
789
475
Qua show-element en publiek zit Janelle misschien nog het meest in dezelfde hoek. Ik zou het in ieder geval toejuichen.
 
  • Leuk
Waarderingen: ZiggyStardust93

Raskolnikov

Subheadliner
18 jan 2016
4.338
1.784
Maar het kan wel. :p

De tent puilde overigens UIT. Was gek.
Stiekem zijn die heel populair ja. Toen zij headliner waren was het festival van een heel ander formaat. En de laatste keer stonden ze in de Teddy, dus een echte headliner is het zeker niet. Maar ja als er niets anders is, dan kan het inderdaad....
 

mattman

Droomheadliner
Sfeerbeheer
4 dec 2013
13.937
8.579
Denk dat DTRH het relatief makkelijker heeft dan RW met die mogelijke Stromae vervanging. Vind dat er voor DTRH bog relatief veel opties zijn.

Die zijn ook al uitverkocht terwijl RW vermoedelijk nog heel veel donderdagkaarten moet verschuiven.
 

Timmetje

Droomheadliner
4 mrt 2015
12.460
6.127
Denk dat DTRH het relatief makkelijker heeft dan RW met die mogelijke Stromae vervanging. Vind dat er voor DTRH bog relatief veel opties zijn.

Die zijn ook al uitverkocht terwijl RW vermoedelijk nog heel veel donderdagkaarten moet verschuiven.
Aan de andere kant: De mensen die tickets hebben gekocht voor Stromae en die hem echt wilden zien hebben ze al binnen. Ik denk niet dat er nog veel donderdagtwijfelaars waren die het van Stromae lieten afhangen.

Laten we hopen dat hij zich gewoon beter voelt. Het is voor elke partij sneu.
 
  • Leuk
Waarderingen: davadude

mattman

Droomheadliner
Sfeerbeheer
4 dec 2013
13.937
8.579
Aan de andere kant: De mensen die tickets hebben gekocht voor Stromae en die hem echt wilden zien hebben ze al binnen.
Met die redenering gaan ze voor die vrijdag ook geen tickets meer verkopen natuurlijk.

Mensen die nu tickets kopen zijn vooral de late beslissers. Zolang er geen groen licht/vervanger komt, zie ik de verkoop voor die dag volledig stilvallen.
 
  • Leuk
Waarderingen: Timmetje

Marin

Gouden Tip
14 apr 2021
483
315
Is Iggy pop nog een alternatief voor Stromae? Hoop dat het geen Charlotte de Witte die nu als verrassing toegevoegd is aan de RW line up op de donderdag...🙃
 

StevieU2

Support act
1 jun 2016
1.113
453
Met die redenering gaan ze voor die vrijdag ook geen tickets meer verkopen natuurlijk.

Mensen die nu tickets kopen zijn vooral de late beslissers. Zolang er geen groen licht/vervanger komt, zie ik de verkoop voor die dag volledig stilvallen.
Uhmm...het zijn alleen weekend tickets voor DTRH en bovendien is het al uitverkocht 😉
 

StevieU2

Support act
1 jun 2016
1.113
453
Monae stond in 2019 iirc ook op beide, overigens. Gewoon een beetje stom, hoewel ik in herhaling val, dat DTRH zoveel in het mandje heeft gelegd voor Stromae. Je ziet en voelt het gewoon aan de breedte van het programma en nu die waarschijnlijk zal wegvallen.. Dubbel sneu, imo.
Ik denk dat Mojo een
mooie deal met Stromae heeft kunnen maken door hem te boeken voor Afas, LL, Ziggo en DTRH in twee jaar tijd. Dat zal de prijs over de breedte wel drukken, echter gaan de laaste twee waarschijnlijk niet door.
Prijs me gelukkig dat ik vorig jaar op LL was
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken