Down The Rabbit Hole 2023

ZiggyStardust93

Playlistbediener
21 feb 2023
49
55
Oei, da's niet best. Rot voor Stromae.

Ik vermoed inderdaad dat dtrh ook zal volgen, benieuwd wat ze nog uit de kast kunnen toveren. Veel grotere namen die dan touren zijn al gestrikt door Nederlandse festivalcollega's.
 

Thisso

Sunset slot
Sfeerbeheer
6 mrt 2016
2.176
2.996
Dag forumvrienden
Momenteel zijn we feedback aan het verzamelen over enkele mogelijke veranderingen aan de forumstructuur.
Kom gerust je ongezouten mening geven in dit topic --> LINK
 

MarkD

Sunset slot
23 jan 2018
2.311
1.317
Oei, da's niet best. Rot voor Stromae.

Ik vermoed inderdaad dat dtrh ook zal volgen, benieuwd wat ze nog uit de kast kunnen toveren. Veel grotere namen die dan touren zijn al gestrikt door Nederlandse festivalcollega's
Een artiest kan natuurlijk wel 2x in NL staan met een tour, een Black Keys zou bijvoorbeeld echt prima passen.
 

Kesselman

Support act
7 dec 2015
1.224
739
ik heb persoonlijk niet zo veel met stromae.
En ik heb m vorig jaar op Lowlands al gezien van een afstandje.

Dus ben wel benieuwd wie er als eventuele vervanger opgetrommeld zou kunnen worden.
 

Thisso

Sunset slot
Sfeerbeheer
6 mrt 2016
2.176
2.996
Klinkt alsof het dus een volwaardige tent wordt en niet meer in die schuur.
 

MarkD

Sunset slot
23 jan 2018
2.311
1.317
Ik vond REX vorig jaar echt te klein en te warm om daar comfortabel 4 uur te staan. Goede zet om die groter te maken, met een prima lijstje namen ook. Oceanic altijd wel lekker, Perdu heel fijn en ook benieuwd naar Barker.
 

Marin

Gouden Tip
14 apr 2021
479
314
Leuke namen voor de rex, vooral blij met djrum en mad miran is ook leuk als er verder geen andere artiest tegenover staat. Is natuurlijk wel zon artiest die je in principe ieder weekend kan zien
 

Marin

Gouden Tip
14 apr 2021
479
314
Ik denk dat we trouwens wel met redelijk veel zekerheid kunnen zeggen dat er geen namen meer bij komen voor de drie grootste podia
 

zworp3

Support act
17 mei 2018
828
535
Vond de schuur voor REX prima, op de drukste momenten ging ik boven staan, waar altijd nog ruimte was. Rijen voor de ingang ontstonden niet doordat het helemaal vol was, maar doordat het aantal mensen dat tegelijk naar binnen kon niet zo groot was. Ook positief was dat je er niet uit hoefde om drinken te halen, nou ja, veel keus qua drinken had je dan niet, maar toch.

Vind ook niet dat REX dan ineens volwaardig is omdat het in een tent is ipv in een "schuur", volwaardigheid komt door de programmering en die is voor dit jaar gewoon vergelijkbaar met vorig jaar.
 

Processierups

Sunset slot
21 jun 2017
3.213
2.150
ik heb persoonlijk niet zo veel met stromae.
En ik heb m vorig jaar op Lowlands al gezien van een afstandje.

Dus ben wel benieuwd wie er als eventuele vervanger opgetrommeld zou kunnen worden.
Het zou wel bijzonder zuur zijn, zowel voor DTRH als voor Stromae zelf.

De meest voor de hand liggende vervanger / noodoplossing is al door BKS als headliner geboekt. Oscar zal het dus niet worden; benieuwd wie ze dit lastige jaar dan wel op die plek kunnen neerzetten.

Maar laten we hopen dat het zover niet hoeft te komen.
 

MarkD

Sunset slot
23 jan 2018
2.311
1.317
Ik ben bang dat Editors dan weer uit de koker gaat komen. Zonde hoor, met ook nog eens Paolo Nuttini erbij als headliner, die ik al heel mager vond.
Editors, Goldband, Opposites, Kasabian, The Offspring... Er is genoeg kans op een verschrikkelijke headliner die beschikbaar zijn haha. Aan de andere kant; Rosalia, Lil Nas, Black Keys(ook Pinkpop), Lizzo, Sam Fender, Stormzy(ook NSJ), Janelle Monae(NSJ?) zijn ook nog vrij.

Met de prijs van Stromae kan je best wat leuks boeken, uitgaande dat hij niet komt. Als dat dit jaar niet is, heb je meer budget voor volgend jaar.
 

Raskolnikov

Subheadliner
18 jan 2016
4.327
1.775
Editors, Goldband, Opposites, Kasabian, The Offspring... Er is genoeg kans op een verschrikkelijke headliner die beschikbaar zijn haha. Aan de andere kant; Rosalia, Lil Nas, Black Keys(ook Pinkpop), Lizzo, Sam Fender, Stormzy(ook NSJ), Janelle Monae(NSJ?) zijn ook nog vrij.

Met de prijs van Stromae kan je best wat leuks boeken, uitgaande dat hij niet komt. Als dat dit jaar niet is, heb je meer budget voor volgend jaar.
Help wat een rijtje haha.

Nou, Rosalia zou ik persoonlijk wel enorm toejuichen. Niet per se een headliner (als in niet bekend genoeg bij groot deel van het publiek gok ik), maar fenomenale show zet ze neer. Daar zouden een hoop mensen van kunnen genieten. Stormzy zou ik ook geweldig vinden, maar ook dat durven ze denk ik niet aan. Zelfde geldt denk ik voor Lil Nas.

Sam Fender zou wel zomaar kunnen. Die speelt die weide wel plat. Ben zelf geen echte fan, maar er gebeurt wel wat als hij op het podium staat.

Black Keys vind ik persoonlijk leuk, maar hoe populair die nu nog zijn?

Gelukkig staat de Staat al drie dagen op BKS, daar zullen ze dan hopelijk en waarschijnlijk niet mee komen aankakken ;-)
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken